Så skuffet!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.612 visninger
90 svar
223 synes godt om
8. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

er det nogle bestemte tråde du hentyder til? Jeg syntes nemlig ikke at jeg oplever det .. Men er da ked af at du gør ... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

sådan har jeg desværre også haft det  

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

er det nogle bestemte tråde du hentyder til? Jeg syntes nemlig ikke at jeg oplever det .. Men er da ked af at du gør ... 

Jeg synes bare der er negativitet i mange af de opslag der bliver lavet 

Anmeld Citér

8. juni 2015

SandraXOXO

Jeg synes ikke jeg oplever det. Måske folk bare er ret uenige med dig, sådan generelt? Og derfor føler du at det er sådan. Synes der har været en del tråde hvor jeg har tænkt ts er helt ude i hampen, og det har ts så også fået af vide af alle. Men altså, man skal jo ikke klappe folk på ryggen og sige godt gået, når de står i, måske selvforskyldt, lort til halsen.  så det jo bedre at sige det til dem, så de kan blive klogere, synes du ikke? 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg synes ikke jeg oplever det. Måske folk bare er ret uenige med dig, sådan generelt? Og derfor føler du at det er sådan. Synes der har været en del tråde hvor jeg har tænkt ts er helt ude i hampen, og det har ts så også fået af vide af alle. Men altså, man skal jo ikke klappe folk på ryggen og sige godt gået, når de står i, måske selvforskyldt, lort til halsen.  så det jo bedre at sige det til dem, så de kan blive klogere, synes du ikke? 

Jo men de tone mange af tingene bliver sagt i eller rettere sagt skrevet - og den måde i mange gange skriver til folk er virkelig ikke okay og vil absolut ikke mene at folk bliver klogere af at høre på folk som fortæller deres mening - når mange gange at man står i en lorte situation ikke har brug for at drukne men måske brug for hjælp og luft - og her drukner de fleste desværre - men det kunne jo også tænkes at jeg ikke er ene om at føle sådan her om siden men folk vælger ikke at skrive på det 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sprit25

Jeg synes her er en okay tone i forhold til min mave f.eks. Jeg synes virkelig folk hjælper hinanden herinde

Anmeld Citér

8. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Sprit25 skriver:

Jeg synes her er en okay tone i forhold til min mave f.eks. Jeg synes virkelig folk hjælper hinanden herinde

Sjovt, sad lige og tænkte at tonen herinde er vildt god i forhold til Min Mave. Jeg føler selv jeg er rimelig mild/neutral i mine indlæg, men selv jeg har engang fået en mega sviner på MM.... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Jeg kunne godt tænke  mig nogle eksempler  på  de debatter. For ja ikke alt bliver sagt pænt, men nogen gange tænker jeg også; oh my god.. seriøst? Omkring ts.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Carina:-)

Det er sjældent jeg tænker "Ih guder for en sur kost" over et svar- Genrelt tænker jeg at de fleste er saglige og sobre i deres svar også selv om de er uenige.

Måske jeg har overset noget,men kan slet ikke genkende det du siger -Men det ændrer jo ikke på at du har det sådan og det er da træls. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.