Så skuffet!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

Nicolinesommer

Carina:-) skriver:

Det var ikke dig generelt jeg mente når jeg skrev hvisken i krogene-

Det var til at der var nogle indlæg hvor folk skrev at de var enige ,og det var de samme brugere hver gang, Og det synes jeg var lidt gennemgående i debatten at alle vidste godt hvad der blev snakket om og hvem der mentes men ingen ville rigtig sige hvem det var ( Og ja det synes jeg er måske ikke barnligt ,men bestemt ikke særligt positivt for selve debatten  at amngodt vil hentyde og pege men ikke smide svesken på bordet og dermed min kommentar om at være kvinde nok og gå hele vejen da det andet er for mig folkeskoleniveau :)  Og igen så er det ikke dig generelt med de foregående 10 indlæg jeg mente men nu blev det lige dig jeg citerede. 

Og så tænkte jeg at hvis det var mig der blev hentydet til ville jeg gerne vide det frem for det der hentyden hele tiden .

+ at jeg havede rodet 20 tråde igennem og kunne slet ikke se hvor det gik så galt som flere mente og derfor ville jeg gerne have et hint for at kunne blive klogere.

Det kan jeg sagens følge dig i og sådan skal det heller ikke være herinde. Det er jeg helt enig i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

jenny4

Har nu læst med på sidelinjen, og hvis nogen føler sig stødt af mine indlæg, må man gerne sige det til mig.

Mht at trådene af og til tager en anden drejning så ser jeg det som et udtryk for at vi brugere ser en anden vinkel og et andet perspektiv end ts havde i tankerne da hun skrev indlægget. Det er klart at ingen skal høvles ned, men var det mig der havde lavet et indlæg, ville jeg være ked af ikke at få den nuance med, at der også var andet på spil end det jeg lige selv var nået frem til. Og det mener jeg godt vi kan få frem på en ordentlig måde uden at ts skal føle sig trådt på.

En anden lille pointe kunne være, at man som trådstarter overvejer de ord man bruger på at beskrive sit "problem". Ofte når jeg læser et indlæg er det meget farvet af ts' egen holdning til det - eks "min svigermor er bare alt for meget", "min mand er doven" osv. Hvis man reelt ønsker hjælp til at tackle en udfordring må det nødvendigvis også indebære, at man vil kigge på de fingre der peger indad, for det skulle da være mærkeligt at ts var den eneste fejlfrie person i denne verden Hvis man derimod konstruktivt spørger "er det mig den er gal med?", "hvordan løser jeg denne konflikt" så tror jeg også man får mere konstruktive svar - det synes jeg i hvert fald man kan se på de tråde der har været på det seneste.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Tutter92

Personligt oplever jeg sjældent at folk skriver grimt til hinanden. Jeg har mere den følelse af at folk prøver at få ret, hvilket jeg synes er vildt irriterende. Der er da ikke nogen holdning der er mere rigtig end den anden, medmindre man direkte skader sit barn.

Har selv prøvet flere gange nu, at når jeg kommentere på et indlæg skal folk blive ved med at kommentere på MINE beskeder til TS, for at få... ret ?! Hvorfor ??? Hvorfor skal man have ret ? Når man svarer på et indlæg er det jo for at hjælpe, ikke for at få ret.

Efter jeg føler mig angrebet for at have min egen personlige mening har jeg ikke været særlig aktiv herinde, da jeg ikke gider at forsvare mig selv og mine holdninger hele tiden. Synes det er rigtig ærgerligt at man snart ikke kan kommentere på et indlæg for at hjælpe, uden at blive angrebet af ''bedre'' mødre   

Anmeld Citér

9. juni 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Det er næsten sjovt at alle dem der 'bare ikke kan se det' nærmest alle sammen er 'stam-brugerne'. ��

Anmeld Citér

9. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
LonglivetheQueen skriver:

Det er næsten sjovt at alle dem der 'bare ikke kan se det' nærmest alle sammen er 'stam-brugerne'. ��

Hvorfor er det sjovt? Det giver vel meget god mening, at dem der skriver mest generelt på siden også er dem, der skriver mest i den enkelte tråd. 

Og jeg synes faktisk, du er lidt fræk, for jeg ser en masse brugere, der måske ikke forstår trådstarters holdning, men netop prøver at spørge ind til emnet og forstå det for at se, om og hvorledes noget kan ændres.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Loa

Så kunne man måske specificere det lidt/henvise til tråde/komme med eksempler, så alle de såkaldte stam brugere kan se hvad der menes. Ellers får i vel ikke det ud af det i gerne vil, andet end at komme af med brok...

Tror sgu snart jeg opretter et indlæg herinde med at jeg er træt af alle de overfølsomme/overfortolkende mennesker der er herinde, man kan sgu snart ikke skrive buh eller bæ, uden at én eller anden føler sig stødt eller bliver fornærmet.

*galde galde galde*

Anmeld Citér

9. juni 2015

Sprit25

Dit indlæg er da ikke just positivt og mega godt.....

Anmeld Citér

9. juni 2015

nielsen80

Ja så vil jeg da være den der prøver at være lidt positiv

For jeg vil faktisk gerne sige TUSIND TAK til alle dem, som gider at bruge deres tid på at svare på mine indlæg - og dette på trods af jeg ikke er særlig god til at svare ofte på andres.

Hvor er det fantastisk, at man kan skrive(anonymt eller som sin profil) og vupti 5-20min har man som oftest flere brugbare svar! 

Tak! Også selvom jeg ikke altid er enig med svaret, så er det da fantastisk nogen gider at bruge tiden på det!

Anmeld Citér

9. juni 2015

TNBC

nielsen80 skriver:

For jeg vil faktisk gerne sige TUSIND TAK til alle dem, som gider at bruge deres tid på at svare på mine indlæg - og dette på trods af jeg ikke er særlig god til at svare ofte på andres.

Hvor er det fantastisk, at man kan skrive(anonymt eller som sin profil) og vupti 5-20min har man som oftest flere brugbare svar! 

Tak! Også selvom jeg ikke altid er enig med svaret, så er det da fantastisk nogen gider at bruge tiden på det!

��

Anmeld Citér

9. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
nielsen80 skriver:

Jeg hopper med her!

Jeg har i mine 4 år som "STAM" bruger faktisk aldrig oplevet at få et grimt svar og føler altid at de svar JEG får tilbage er brugbare.

Jeg er bestemt heller ikke altid enig i hva folk skriver til mig, men derfor ka jeg sagtens bruge svaret. Og ka jeg ik bruge svaret, så lader jeg bare vær? vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.