l.kjoeller skriver:
Jeg mener jo i den grad han burde mande sig op og sige " nej jeg vil ikke have en smøg men tager noget andet- som støtte til min kæreste der bærer vores barn".
Hvis du mener man som.x ryger kan så kan man vel også som ryger? Man vil altid kunne finde undskyldninger for hvorfor NU er er dårligt tidspunkt at stoppe. Og hvis ikke børn er et grundlag så ved jeg ikke hvad er.
Nej det er ikke alle det er svært for. For mig er det. Og nok også for trådstarter går jeg ud fra siden hun starter tråden i første omgang.
Nej alle andre skal ikke stoppe. Men andre bor heller ikke i huset og andre skal man heller ikke være intim med. Det er forskellen.
Mener heller ikke overvågning er løsningenni øvrigt så det er vi trods alt enige om. Men personligt kan jeg lugte det med det samme og er ikke i tvivl..
hvad angår min situation må.vi jo se hvad tiden efter lillesøster kommer bringer. Men hvis man ikke længere ka tænde på manden pga lugten er det jo et problem. Forhåbentlig lykkes rygestoppet
Men hun kan jo heller ikke mande sig op, hvis hun brokker sig over det, og kontrollere ham. Hvad med at give ham et break
Han støtter hende jo også, bare fordi han ryger en smøg eller to UDENFOR hjemmet, støtter han hende jo stadigvæk.
Nej, alle kan IKKE stoppe. Ja, hun kan ikke tåle røgen, men det er jo svært hvis man ikke kan tåle røg, og så være omkring andre mennesker. At være imtim, der kan man gå i bad først, han kan børste sine tænder.
Kommer du så heller ikke i deres hjem, hvis de ryger udenfor, men bringer røg på tøj og hænder i huset?
Og ts´ mand ryger jo ikke i huset, så der er jo ikke røg i huset.
Jeg har set en kvinde der var afhængig af heroin i 10år, har 4børn, og hendes yngste var for tidligt født og kæmpede for sit liv, ikke engang det kunne få hende til at stoppe, først 2år senere, da en partner døde, fik hun øjene op.. (Ved godt at det er ekstremt, for der er forskel på smøger og stoffer)
Men det er bare for at sige at alle ikke har så let at stoppe med noget, bare fordi andre kan.
Jeg kan heller ikke tåle røg(at det få det lige i hovedet) og der ryges ikke i mit hjem, men jeg ville ikke sige at andre ikke må ryge.
Du har så også et sygt barn, så du har en hel anden grund, fordi du tænker på dit barns helbred.
Men bare fordi man ikke kan tåle røgen, at man er bange for at falde igen, synes jeg ikke er en god nok grund(Ja, der kommer et barn, men han ryger ikke barnet op i hovedet). Hvis man er bange for at falde igen, fordi ens partner ryger, skal man også lige mande sig lidt op.
De skal begge to mande sig op, og så måske sætte sig ned og snakke om det.. For han er helt sikkert ikke klar til at stoppe, og når ens kæreste går og kontrollere end føler man sig som en 13årig der er blevet fanget i at ryge.