l.kjoeller skriver:
Wauw "dit problem".
Det er et x misbrug vi snakker om. Ja hvis det var min mands svar til mig i situationen så var mit svar godt nok at vi sku gå hver til sit for så havde han ikke forstået hvor svært det er for en xmisbruger at gå op af en misbruger da 
Gå fra hinanden, på grund af en smøg, som han ikke engang ryger i nærheden af hende? Skal alle der rygere omkring hende så også stoppe, fordi de lugter af røg/ikke komme ind i hendes hjem efter at have røget?
Ikke alle synes at det er hårdt, fordi man er ex rygere og partneren ryger. Min bror er exryger, og min svigerinde, hendes veninde, ryger omkring ham, og han er så ligeglad, for han har ikke brug for en smøg. Jeg synes også at man som exryger skal mande sig lidt op, og sige; Nej jeg vil IKKE have en smøg, jeg tager noget andet.
Så ligefrem at gå fra hinanden fordi han ikke vil stoppe, synes jeg er voldsomt, især når man skal være forældre. Så synes jeg at man skal kæmpe mere for det, lad vær med pres manden. En smøg en gang imellem er en DÅRLIG grund til at gå fra hinanden(ved godt at han lyver om det også, men han er sikkert pisse flov over det, fordi han jo har sagt at han ville stoppe)
Jeg siger ikke at han skal blive ved med at ryge, men han skal være klar til at stoppe med at ryge, og ikke fordi hun mener at han skal stoppe(Ja, ved godt at han siger han også vil, men det vil han jo ikke helt, hvis han bliver ved) men han skal gøre det, hun kan hjælpe ham, så han ikke mener at han har brug for at skjule det. $
Men hun skal ikke gå og kontrollere ham som en mor ville gøre.
Anmeld
Citér