Det meste af det du forslår kan et 1åri barn ikke Gøre de tager bare alt i munden og hun kan ikke selv gå endnu.
Men tak for svar
Svare ikke mere i tråden nu da jeg syntes det bliver for uoverskueligt.
Da dem der ikke har min sygdom ikke kan sætte sig ind i hvor meget andet ind smerter den giver og så bliver der antaget ind masse i stedet for at spørger pænt om det.
Mine har kunne der hele pua modelevoks som 1 årige, så det er nok forskelligt også hvad man synes er okay de får i munden som voksen.
Men udover det tænker jeg, at det egentlig er ligegyldigt. Dine smerter gør du ikke kan have hende hjemme i samme omfang som en uden smerter. Og det har jeg fuld accept af også accept af at det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Men det er ikke fordi din datter har det bedst i dagpleje, og det er for kedeligt at være hjemme.
Da jeg mistede min datter gik jeg hjemme et år før jeg igen blev mor, i det år kom min datter i børnehave næsten hver dag (havde nogen lange ferier), men det med at give hende en masse fridage det kunne jeg ikke overkomme. Jeg kunne være mor om morgenen, smile og være tålmodig. Aflevere hende og bryde sammen, gå lange ture, græde, skrive, græde igen, og omkring kl 14 kunne jeg så trække vejret dybt ind og være en tålmodig og smilende mor igen. Så egentlig kan jeg sagtens forstå en del af det du skriver.
Men når det er skrevet er jeg også hundrede procent bevidst om, at det kun var for min skyld hun var i børnehave (og dermed blev det også for hendes skyld). Hun havde det ikke bedre i børnehave end en god dag hjemme hvor jeg havde overskuddet. Jeg kunne sagtens stimulere hende, aktivere hende hvis jeg havde overskuddet - men det havde jeg ikke så jeg træf et valg baseret på mig og ikke på hende.
Anmeld
Citér