Anonym skriver:
Er det ikke lang tid at være væk fra sin far i 3 uger eller hvad? 
Jo, jeg siger ikke andet
Men både da min dreng var 2 og 3 måtte jeg hente ham tidligt fra sommerferie hos faren, fordi han savnede mig. Selv i år er sommerferien delt op i 1+1 uge, ikke 2 uger i træk...
Kan sagtens forstå du ikke vil kaldes for eksens navn, se på billeder af dem osv, sig fra, tag pis på det - men så pointen bliver fattet, men derfra og så til at der ikke må snakkes om hende, i 3 ugers ferie med hendes barn, det er meget urealistisk, som en anden skriver, så gætter jeg på du ikke selv har børn, for så tror jeg du ville have en anden indgangsvinkel
Min søns far og jeg har bestemt ikke et tæt forhold, ej heller hans nye kæreste og jeg, men derfor er de et dagligt emne for min søn, feks at far bygger huse, eller fars kæreste har tegnet med ham, og jeg må sige waaaauw biiiip er dygtig til at tegne, hvor er I gode, bla bla bla. De er en del af vores hverdag, uden at være der... Det er ikke en sjov lort at æde, men 7-9-13, jeg har overfor min søn ikke udtrykt mine meninger eller følelser ift faren eller kæresten, for i hans verden er de jo uendeligt vigtige... Og jeg håber da virkelig ikke at jeg er et fy-emne for ham, hjemme hos dem!
Anmeld
Citér