Dilemma.. Kærestens x.. Og ens nye Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det har det da? 

Men det okay hvis du ikke synes det. 

Altså hvis du ikke vil have nogen taler om hende i dit nærvær - så kan jeg ikke se hvordan du kan være en del af det samarbejde? 

Min ven har sine børn hver anden weekend, men ser dem oftere, f.eks. mødes han med sin eks-kærestes nye kæreste på legepladsen og så hygger de med børnene. Kan du se forskellen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Den tid den sorg. 

Hvis du mener det er en sorg, så er det jo ikke kun svigerforældrene du har et problem, men at du har det svært ved at hun er der, at der bliver snakket om hende, om det kommer fra bedsterne eller barnet.. Det kommer til at blive hårdt, hvis du har den attitude omkring det allerede, for barnet vil snakke meget om hende, deres hverdag, hvad de har lavet..

Du har et problem med hende, du vil ikke have at hun er en del af DIN familie mere, fordi hun er ex.

Hun er ikke familie på DEN måde, men hun vil være der, der vil blive snakket om hende, din svigerforældre vil se hende.. I vil skulle være i det samme rum op til flere gange.

Du skal lade vær med at blande dig deres samarbejde, for hvis du blander så meget (efter 4måneder), så kan du ende med at hun stiller sig på bagben, fordi at hun mener at du prøver at overtage... og det er ikke din kamp, det er din kærestes.

Det er ikke sjovt at være den nye, men man skal virkelig også passe på hvor meget man blander sig, og diktere hvad andre må og ikke må.
For det er ikke din beslutning.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså hvis du ikke vil have nogen taler om hende i dit nærvær - så kan jeg ikke se hvordan du kan være en del af det samarbejde? 

Min ven har sine børn hver anden weekend, men ser dem oftere, f.eks. mødes han med sin eks-kærestes nye kæreste på legepladsen og så hygger de med børnene. Kan du se forskellen?

Det fint hvis du ikke kan se det. Så det godt jeg selv kan. 

Stop nu altså. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis du mener det er en sorg, så er det jo ikke kun svigerforældrene du har et problem, men at du har det svært ved at hun er der, at der bliver snakket om hende, om det kommer fra bedsterne eller barnet.. Det kommer til at blive hårdt, hvis du har den attitude omkring det allerede, for barnet vil snakke meget om hende, deres hverdag, hvad de har lavet..

Du har et problem med hende, du vil ikke have at hun er en del af DIN familie mere, fordi hun er ex.

Hun er ikke familie på DEN måde, men hun vil være der, der vil blive snakket om hende, din svigerforældre vil se hende.. I vil skulle være i det samme rum op til flere gange.

Du skal lade vær med at blande dig deres samarbejde, for hvis du blander så meget (efter 4måneder), så kan du ende med at hun stiller sig på bagben, fordi at hun mener at du prøver at overtage... og det er ikke din kamp, det er din kærestes.

Det er ikke sjovt at være den nye, men man skal virkelig også passe på hvor meget man blander sig, og diktere hvad andre må og ikke må.
For det er ikke din beslutning.

Jaja det fint. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jaja det fint. 

Du kan virkelig ikke tåle at man ikke siger hvad du vil have man skal sige hva.. Så man får bare et ja ja, så er den ikke længere..

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du kan virkelig ikke tåle at man ikke siger hvad du vil have man skal sige hva.. Så man får bare et ja ja, så er den ikke længere..

Det kan jeg sagtens? Kan bare ikke bruge det til en skid når du snakker om barnet og faren og jeg skal komme efter dig ?det er mit liv for kort til, når det kun omhandler svigerforældrene.

mere er der sådan set ikke i det? 

Der er ingen grund til at hakke ned og køre på folk du ikke kender? Bare fordi du ikke er enig. 

Dit liv er åbenbart røv kedelig siden du gider blive ved og ved og ved. Og det kan jeg sådan set ikke tage mig af.

Sørgeligt. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Det kan jeg sagtens? Kan bare ikke bruge det til en skid når du snakker om barnet og faren og jeg skal komme efter dig ?det er mit liv for kort til, når det kun omhandler svigerforældrene.

Der er ingen grund til at hakke ned og køre på folk du ikke kender? Bare fordi du ikke er enig. 

Dit liv er åbenbart røv kedelig siden du gider blive ved og ved og ved. Og det kan jeg sådan set ikke tage mig af.

Sørgeligt. 

Prøv at læs hvad du selv skriver. Det er dig der hakker ned og bliver meget personlig, det er ikke fair. 

God dag 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Prøv at læs hvad du selv skriver. Det er dig der hakker ned og bliver meget personlig, det er ikke fair. 

God dag 

Sikkert ja. Men jeg synes det er utroligt voksne mennesker ikke kan forstå et stop? Tråden er kørt totalt ud. Så hvorfor blive ved? 

Men det kan være den stopper nu så.! 

Anmeld Citér

19. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Sørgeligt. 

Det er jo fordi det også kommer til at påvirke far og barn, hvis du sætter dig imod forældre/bedsteforældre, på grund af ex. Hvis du vælger at ikke ville se dine svigerforældre når du har kontakt til hende, vil du jo aldrig komme med når de besøger dem. Det giver et forkert billede til barnet.. Så jo det har med dem at gøre..
Det har at gøre med at du vil bestemme, du mener det er forkert det du gør, fordi du ikke forstår det. Og det er fair nok at du ikke forstår det, men så tag at læs hvad folk skriver, det er ikke din kamp og du skal ikke blande dig.

Så jo der er mere i det, for hvis du sætter dig sur på dem, de sætter sig sur på dig, så står din kæreste i midten og skal vælge? Kan du være 100% sikker på at han vil vælge dig over dem?

Det er fint at du vil hjælpe ham, men du skal ikke diktere hvad han skal gøre, du skal ikke sætte dig imod hvad ex siger, så længe at I ikke får taget dage fra samværdet. Hun giver jer faktisk en lang ferie med barnet, mere end mange andre fædre får lov til, men alligevel mener du ikke at hun samarbejder. Hvis hun ikke samarbejdede, ville hun jo ikke gå med til at lade jer have 3uger(hun ville gøre alt for selv at få fri eller barnet var i pasning) men hun giver jer dem. Hun acceptere at du er med på ferien, selvom at du kun har været en del af barnets liv i 4måneder. Igen STORT af hende. Og faren har barnet 6dage, det vil sige kun 2dage mindre end hun, igen STORT af hende, da der ikke er mange 2årige der bliver delt på den måde.
Der er mange bio der ikke mener at et barn skal møde en kæreste så tidligt, men det har hun også accepteret. Hun har faktisk accepteret mange ting omkring dig, men du kan ikke engang acceptere at hun ser sine svigerforældre eller der bliver snakket om hende... Hmmm..

Du brokker dig over at dine svigerforældre snakker om hende hele tiden, men gør du noget ved det?

Hvad ville du sige; Jeg vil ikke have at I besøger ex eller at ex besøger jer, fordi det har jeg det dårligt med?

Du må gerne have dine følelser, men du har valgt en mand med et barn, og der vil være ting du ikke bryder dig om, du ser dig sur på ex, fordi du mener at hun bare er en B... der udnytter dine svigerforældre, men du er nød til at acceptere at svigerne taler om hende, besøger hende, ind til de selv siger stop.

Der er intet i vejen med mit liv, men jeg tænker på barnet, der ender med at stå i klemme, hvis du bliver ved med at tænke på den her måde. Og jeg bliver ikke ved og ved, jeg prøver at forstå dig, hvorfor du tænker så negativt, i stedet for at se det positive i det.

Og hvorfor startede du ikke med at skrive, at du mener at hun udnytter dem? Du skrev bare at de sås og snakkede om hende, og så efter alle vores beskeder, skrev du at hun udnyttede dem, at de snakkede grimt om hende, kaldte dig hendes navn, var trætte af hende.

Anmeld Citér

19. maj 2015

TNBC

God-mor skriver:

God dag 

Takker..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.