Har smidt ham ud, men elsker ham stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

lineog4

Hertz skriver:

Tro mig jeg har prøvet alt men jeg har Intet at skulle ha sagt mht hans dreng. Selvom hun sejler rundt for han lov at være hos hende alligevel, jeg må ikk blande mig i det. Skolen siger at den eneste voksne i hans liv at han roser er mig. Og det er nok fordi det er første gang i hans liv at han har en stabil voksen at komme til. Han så tit sin mor og far slås og skride fra ham. Når min mand afleverer hos hende kommer de altid op og skændes og efterfølgende har han lortedage i skolen. Så derfor er det bare slut nu. Her i hjemmet oplever han ikke den slags ting. Ungerne har ikk været hjemme her i weekenden skal hente dem her kl 11. Sørger altid for at de ikk bliver udsat for vores problemer. Det eneste de ved er at deres far ikk er ret meget hjemme og sådan har det jo altid været Pga arbejde, drikkeriet har bare eskaleret de sidste 2 mdr.

Jeg tror stadig ikke, jeg forstår hvorfor det sårer bedre for den dreng at gå alene ned til en mor der måske er påvirket og ude af stand tim at tage sig af barnet. Jeg forstår du ikke har noget at skulle have sagt, men må så sige det har du jo, som alle andre kan du kave en indberetning.

gidsler her lige nu er sønnen. Og I som de voksne skal og skal og skal få det til at fungere. Og de sloges jo ikke i går, så måske er der en åbning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Vi har endda søgt polititilhold mod hende så nytter det jo ikk at han kører rundt med hende fordi han lige er fuld og ikk bruger hovedet. For hun bruger alle kneb på at splitte vores liv ad.

Det er vist ikke kun hende, der splitter jeres liv ad. Hvad med din mand? Man skal virkelig passe på med at den der "x-en er skyld i alt".

Hun kan ikke splitte jer ad, hvis i ikke tillader det.

Anmeld Citér

2. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Tro mig jeg har prøvet alt men jeg har Intet at skulle ha sagt mht hans dreng. Selvom hun sejler rundt for han lov at være hos hende alligevel, jeg må ikk blande mig i det. Skolen siger at den eneste voksne i hans liv at han roser er mig. Og det er nok fordi det er første gang i hans liv at han har en stabil voksen at komme til. Han så tit sin mor og far slås og skride fra ham. Når min mand afleverer hos hende kommer de altid op og skændes og efterfølgende har han lortedage i skolen. Så derfor er det bare slut nu. Her i hjemmet oplever han ikke den slags ting. Ungerne har ikk været hjemme her i weekenden skal hente dem her kl 11. Sørger altid for at de ikk bliver udsat for vores problemer. Det eneste de ved er at deres far ikk er ret meget hjemme og sådan har det jo altid været Pga arbejde, drikkeriet har bare eskaleret de sidste 2 mdr.

Jo du har i høj grad noget at skulle have sagt. Om ikke andet så kan du afslutte forholdet med din mand, for at vise at du ikke vil acceptere den måde de behandler drengen. Så kan du anmelde det.

I kan nægte at udlevere drengen til samvær. Hvis hun så sender sagen i fogedretten, møder i op og fortæller hvorfor i ikke har udleveret ham.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Jeg begriber simpelthen ikke, at du bare uden videre lukker ham ind igen. I kunne måske blive et par igen, når han er blevet ædru og i har løst jeres problemer. Hvordan vil i løse alle de ting mens i er sammen, der kommer jo hele tiden noget nyt oveni, når det er kommet så langt ud.

Jeg synes ikke en lille dreng skal straffes fordi hans far er et kvaj. Jeg kunne ikke få mig selv til at sende et barn alene ud. Han skal jo gå igennem en krigszone alene, og hen til en mor der ikke kan tage vare på ham. Hvor er det synd. Hvorfor passer du ikke på ham? Hvis hans forældre ikke vil lytte, må du jo indberette dem til kommunen. Du har også ansvar for drengen, når du har valgt at lukke ham og hans far ind i dit liv.

De er jo blevet indberettet så mange gange og kommunen gør jo ikk noget. Og lige nu er det også mig der ordner det med samværet. Skal ud og hente ham nu hos hans kammerat hvor hans mor også opholder sig, hun bor lidt rundt omkring. Som jeg skrev i et andet indlæg går vi selvfølgelig med ham ud men hun får ikke lov at blive her og stå og snakke om alle hendes problemer som hun plejer. Det er hente og bringe og ikk andet. Hun har chikaneret os i 2 år nu så nu skal det være slut hun er jo besat af min mand det er derfor hun ødelægger og smadrer vores ting pga jalousi og han hælder jo bare benzin på bålet ved at snakke pænt til hende en enkelt gang som igår, for så tror hun at hun kan få ham tilbage og næste gang de bliver uvenner som nok sker om et par dage (hvis alt er som det plejer) så får vi smadret nogle flere ting. Det har stået på i 2 år så hvorfor skulle det hele blive godt denne her gang. Hun er psykisk ustabil så det ene øjeblik er alt godt og næste øjeblik bliver vi truet på livet. Vi har fået privat nr til den politimand som kører hendes sag så vi kan ringe på alle tider af døgnet til ham når hun kommer her og laver ballade, han bor lige i nærheden.

Anmeld Citér

2. maj 2015

loop

Hertz skriver:

De er jo blevet indberettet så mange gange og kommunen gør jo ikk noget. Og lige nu er det også mig der ordner det med samværet. Skal ud og hente ham nu hos hans kammerat hvor hans mor også opholder sig, hun bor lidt rundt omkring. Som jeg skrev i et andet indlæg går vi selvfølgelig med ham ud men hun får ikke lov at blive her og stå og snakke om alle hendes problemer som hun plejer. Det er hente og bringe og ikk andet. Hun har chikaneret os i 2 år nu så nu skal det være slut hun er jo besat af min mand det er derfor hun ødelægger og smadrer vores ting pga jalousi og han hælder jo bare benzin på bålet ved at snakke pænt til hende en enkelt gang som igår, for så tror hun at hun kan få ham tilbage og næste gang de bliver uvenner som nok sker om et par dage (hvis alt er som det plejer) så får vi smadret nogle flere ting. Det har stået på i 2 år så hvorfor skulle det hele blive godt denne her gang. Hun er psykisk ustabil så det ene øjeblik er alt godt og næste øjeblik bliver vi truet på livet. Vi har fået privat nr til den politimand som kører hendes sag så vi kan ringe på alle tider af døgnet til ham når hun kommer her og laver ballade, han bor lige i nærheden.

Men så er det også din mand der er det største problem her, og ikke eksen.

Hvorfor ber du ham ikke om at blive ædru, få styr på sit forhold til exen, og først derefter kan i snakke om hvad i skal i fremtiden. Du har jo selv børn du skal passe. Pas på du ikke bruger al din energi på at løse de andres problemer, og det så til sidst går ud over dig selv og dit barn.

Hvor mange gange har i rykket statsforvaltningen? Det er jo begrænset hvor længe de kan sylte en sag. 

Er du sikker på at advokaten er kompetent nok, når han ikke har fået stoppet moderen endnu?

Anmeld Citér

2. maj 2015

Pikku Myy

Hertz skriver:

Har du indberettet de forhold drengen lever under?

Anmeld Citér

2. maj 2015

Hertz

Pikku Myy skriver:

Har du indberettet de forhold drengen lever under?

Jeps alt er indberettet, de har bevilget ham en psykolog og det er det.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Men så er det også din mand der er det største problem her, og ikke eksen.

Hvorfor ber du ham ikke om at blive ædru, få styr på sit forhold til exen, og først derefter kan i snakke om hvad i skal i fremtiden. Du har jo selv børn du skal passe. Pas på du ikke bruger al din energi på at løse de andres problemer, og det så til sidst går ud over dig selv og dit barn.

Hvor mange gange har i rykket statsforvaltningen? Det er jo begrænset hvor længe de kan sylte en sag. 

Er du sikker på at advokaten er kompetent nok, når han ikke har fået stoppet moderen endnu?

Hun rykker hver måned, skide god advokat har selv brugt hende da jeg kørte sag mod min x mand, der tog sagen halvandet år i statsforvaltningen.

Anmeld Citér

2. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Hertz skriver:

Det er godt nok synd for drengen ! 

Kan du evt ikke søge forældre myndigheden over drengen så du kan være den voksne i hans liv nu de andre tydeligvis ikke kan finde ud af at tage drengen først så kan det da Være der sker noget i sagen. 

Men det er jo self osse et kæmpe ansvar men det lyder allerede til at du har taget det ansvar på dig i hverdagen . 

Kæmpe kram til dig håber det hele snart ser lysere ud 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Pikku Myy

Hertz skriver:

Jeps alt er indberettet, de har bevilget ham en psykolog og det er det.

Du beskrev tidligere i tråden en situation, hvor drengen havde oplevet moderen i et slagsmål der involverede knive (husker jeg rigtigt?). Er det fx blevet indberettet? Og så har reaktionen været at give barnet psykologhjælp. Ikke andet? Ingen undersøgelse eller noget som helst? Jeg mener også du har skrevet at moderen tager stoffer i et omfang der ender i abstinenser når hun ikke tager dem. Er det blevet indberettet? Uden at det er blevet undersøgt?

Jeg tænker en indberetning, der ikke handler om hendes og jeres forhold imellem, men simpelthen en indberetning om hvilke forhold drengen lever under når han er hos moderen (og jer ...).

Hvad med skolen? Du lyder som om de også er inde over. Har de indberettet problemer i hjemmet?

Har du overvejet at lave en indberetning på hele problematikken de to forældre imellem? Igen, uden at blande de problematikker du er en del af, ind i det. Du beskriver en dreng der kaster op pga konflikter mellem sine forældre. Så må de tilbyde mere end bare en psykolog til at få bearbejdet de følelser han har omkring det. Det er jo ikke situationer der skal bearbejdes. Det er jo ting han slet ikke skal opleve!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.