Hertz skriver:
Jeps alt er indberettet, de har bevilget ham en psykolog og det er det.
Du beskrev tidligere i tråden en situation, hvor drengen havde oplevet moderen i et slagsmål der involverede knive (husker jeg rigtigt?). Er det fx blevet indberettet? Og så har reaktionen været at give barnet psykologhjælp. Ikke andet? Ingen undersøgelse eller noget som helst? Jeg mener også du har skrevet at moderen tager stoffer i et omfang der ender i abstinenser når hun ikke tager dem. Er det blevet indberettet? Uden at det er blevet undersøgt?
Jeg tænker en indberetning, der ikke handler om hendes og jeres forhold imellem, men simpelthen en indberetning om hvilke forhold drengen lever under når han er hos moderen (og jer ...).
Hvad med skolen? Du lyder som om de også er inde over. Har de indberettet problemer i hjemmet?
Har du overvejet at lave en indberetning på hele problematikken de to forældre imellem? Igen, uden at blande de problematikker du er en del af, ind i det. Du beskriver en dreng der kaster op pga konflikter mellem sine forældre. Så må de tilbyde mere end bare en psykolog til at få bearbejdet de følelser han har omkring det. Det er jo ikke situationer der skal bearbejdes. Det er jo ting han slet ikke skal opleve!
Anmeld
Citér