Har smidt ham ud, men elsker ham stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Han er jo en sød og dejlig mand når han ikk er fuld. Har været bedste venner med ham i 9 år og vi har så været sammen i 2 år nu. Han har ikk været så slem som han er nu. Har ku acceptere hans opførsel inden vi fik den lille, der var det måske 1 gang om måneden han kørte på druk, men han har stadig drukket herhjemme. Men efter jeg kom hjem fra sygehuset med vores lille bebs har det eskaleret fuldstændig, nu er det næsten hver dag jeg sidder alene herhjemme med alle ungerne. 

Ja så har du da ellers kendt ham godt inden. Det må være et chok for dig at han har ændret sig sådan.

Jeg synes dog det er ofte for en på hans alder, at fulde sig 1 gang i måneden (inden i fik børn), men der er vi så bare forskellige.

jeg er 40, og dem jeg kender med børn (fra 30 og op), drikker sig max fulde 3 gange om året. Det er da også for hårdt at være på dagen efter man har drukket, når man har små børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

jenny4

bøllen skriver:

Okay  har aldrig prøvet fra mobil , husker bare fra fast net at linjen så var optaget indtil røret blev lagt på.

Fastnet - findes det endnu?

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Ja så har du da ellers kendt ham godt inden. Det må være et chok for dig at han har ændret sig sådan.

Jeg synes dog det er ofte for en på hans alder, at fulde sig 1 gang i måneden (inden i fik børn), men der er vi så bare forskellige.

jeg er 40, og dem jeg kender med børn (fra 30 og op), drikker sig max fulde 3 gange om året. Det er da også for hårdt at være på dagen efter man har drukket, når man har små børn.

Jamen han kan sagtens finde på at sove hele dagen væk. Herhjemme har det altid været mig der tager mig af børn og hus, da han laver pengene. Han har ikk en gang skiftet den lille endnu. Han tager ham kun lige når jeg lige skal ha skiftet tøj pga gylp hvis han ellers er hjemme. Så er jo sådan set alene mor allerede. Bortset fra når vi sover eller han har de store med i værkstedet.

Anmeld Citér

1. maj 2015

bøllen

jenny4 skriver:

Fastnet - findes det endnu?

Skrev jeg det ?

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Jamen han kan sagtens finde på at sove hele dagen væk. Herhjemme har det altid været mig der tager mig af børn og hus, da han laver pengene. Han har ikk en gang skiftet den lille endnu. Han tager ham kun lige når jeg lige skal ha skiftet tøj pga gylp hvis han ellers er hjemme. Så er jo sådan set alene mor allerede. Bortset fra når vi sover eller han har de store med i værkstedet.

Ja, det er du.

har du hørt noget fra ham?

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Ja, det er du.

har du hørt noget fra ham?

Nej ikk siden kl 19. Der skrev han at jeg skulle lægge hans dyne i værkstedet. 2 af hans kammerater har lige været her og de siger han ikk tager tlf og de lød ikk afvisende da jeg sagde at jeg tror han sidder hjemme hos sin x og fester, der er jo masser af coke og alkohol. Så det er jo et godt sted at være hvis man er til den slags.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Mama85

Ej, hvor respektløst af ham! Én ting er at ham omgåes hans ex, som du skriver at I har en retsag i mod  for at lyve om det- og sige at det rabler for dig.. Jeg havde også smidt ham ud hvis det var min mand der opførte sig sådan! Det lyder da også til at han har et alkoholproblem- hvilket kræver en form for behandling. Du skal have en partner, og ikke en forvokset dreng der er så uansvarlig at han kører børnene i bil med sprit i blodet, og lyver dig lige i hovedet. Godt nok elsker du ham, men jeg synes ikke at han er værd at samle op på. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Hertz

Han sad ude foran min dør i morges og indrømmede at han havde kørt hende hjem til en. Så har sagt til ham at hvis vi skal redde det her så skal han i antabus behandling, han skal skifte nr så ikk hun har nummeret og alt samvær med deres knægt bliver det hende der henter og bringer her og knægten går selv ud og ind, alt kontakt med hende skal slutte nu. Og alt hans kørsel skal også slutte nu. Og det har han accepteret så nu må vi se hva der sker ellers ryger han ligeså hurtigt ud igen. Men vores forhold bliver jo ikk det samme igen, stoler jo slet ikk på ham lige nu.

Anmeld Citér

2. maj 2015

esioul

Hertz skriver:

Han sad ude foran min dør i morges og indrømmede at han havde kørt hende hjem til en. Så har sagt til ham at hvis vi skal redde det her så skal han i antabus behandling, han skal skifte nr så ikk hun har nummeret og alt samvær med deres knægt bliver det hende der henter og bringer her og knægten går selv ud og ind, alt kontakt med hende skal slutte nu. Og alt hans kørsel skal også slutte nu. Og det har han accepteret så nu må vi se hva der sker ellers ryger han ligeså hurtigt ud igen. Men vores forhold bliver jo ikk det samme igen, stoler jo slet ikk på ham lige nu.

Jeg bliver en lille smule trist, når jeg læser at hans barn selv skal gå ind og ud. Hvor er det trist at barnet bliver "taberen" i en strid om et parforhold. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

lineog4

Hertz skriver:

Har ikke ville skrive noget, for synes det er så enormt svært at sige noget konstruktivt når det handler om andres forhold i og med vi alle sammen gør det forskelligt.

ingen tvivl om han er et kvaj når han lyver om der er en anden i bilen (og så er det vel egentlig ligegyldigt hvem det er).

Har han et problem med alkohol, ja så har I alle sammen et problem. Jeg er så en af dem, der ikke tror på problemet løses ved at tvinge antabus - det er en lang og sej proces hvis man er alkoholiker og skal den proces føre til succes skal der langt mere til end antabus. Men du har taget et skridt og vist ham du ikke tolererer hans forbrug af alkohol og det er vel et første skridt.

Men det der gør jeg svarer er nogt helt andet, nemlig samværet og samarbejdet med ex. Hun er med sikkerhed et kvaj, lyder til I har haft jeres hyr osv. Men hvis deres forhold er sådan, så han rent faktisk kan tale med hende og være sammen i en bil, så er de jo også på vej, på vej til et forhold hvor de måske kan fungere som samarbejdende forældre. Fore deres søns skyld skal man da opfordre til det og ikke bremse det. Hvis de er så langt så de kan sidde i den bil sammen, så er det måske nu man skal henvende sig til statsamtet og bede om rågivning så man når til et godt samarbejde omkring sønnen, få hjælp til at komme over fortiden og have fremtiden for øje. Ja det kvaj skal ikke lyve om hun er der, men kvajet er jo ikke sønnen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.