Har smidt ham ud, men elsker ham stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2015

Sprit25

jenny4 skriver:

Pyha det lyder ikke rart..

kan du ikke få skiftet låsene mens han ikke er hjemme?

Må hun ikke når de begge står på lejekontakten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Hertz

jenny4 skriver:

Pyha det lyder ikke rart..

kan du ikke få skiftet låsene mens han ikke er hjemme?

Har tænkt på det men har sq ikk lige råd til det, ville da også hellere ha at vi bare gjorde det ordentligt. Kan jeg vel egentlig heller ikk når vi begge står på kontrakten.

Anmeld Citér

4. maj 2015

jenny4

Hertz skriver:

Har tænkt på det men har sq ikk lige råd til det, ville da også hellere ha at vi bare gjorde det ordentligt. Kan jeg vel egentlig heller ikk når vi begge står på kontrakten.

Nej det kan jeg så forstå. Men hvis han ikke har råd til at blive boende, hvad havde han så tænkt sig?

Måske det hjælper når det lige er sunket ind at det er slut. Og tillykke med den beslutning - med alt det du har beskrevet så tror jeg det er det bedste. Er dog stadig nysgerrig på hvad der skal ske med jeres store dreng?

Er det en mulighed at du flytter?

Anmeld Citér

4. maj 2015

Hertz

jenny4 skriver:

Nej det kan jeg så forstå. Men hvis han ikke har råd til at blive boende, hvad havde han så tænkt sig?

Måske det hjælper når det lige er sunket ind at det er slut. Og tillykke med den beslutning - med alt det du har beskrevet så tror jeg det er det bedste. Er dog stadig nysgerrig på hvad der skal ske med jeres store dreng?

Er det en mulighed at du flytter?

Nej der er ingen mulighed for at jeg flytter, børnehave og vuggestue ligger lige på den anden side af vejen plus mine forældre bor 1 km herfra og finder ikk andet ligeså tæt på de ting da vi bor på landet. Der er jo flere hundrede meter til det nærmeste hus. Ved ikk hva der skal ske med hans knægt håber da kommunen går ind og gør et eller andet nu. De er jo herhjemme nu, men vi siger ikk et ord til hinanden så ved ikk lige hvor længe han synes det skal stå på. Jeg får besøg af en veninde senere.

Anmeld Citér

4. maj 2015

jenny4

Hertz skriver:

Nej der er ingen mulighed for at jeg flytter, børnehave og vuggestue ligger lige på den anden side af vejen plus mine forældre bor 1 km herfra og finder ikk andet ligeså tæt på de ting da vi bor på landet. Der er jo flere hundrede meter til det nærmeste hus. Ved ikk hva der skal ske med hans knægt håber da kommunen går ind og gør et eller andet nu. De er jo herhjemme nu, men vi siger ikk et ord til hinanden så ved ikk lige hvor længe han synes det skal stå på. Jeg får besøg af en veninde senere.

Okay. Sagde politiet noget om hvordan du skulle forholde dig?

Er det eje eller leje?

Anmeld Citér

4. maj 2015

Hertz

jenny4 skriver:

Okay. Sagde politiet noget om hvordan du skulle forholde dig?

Er det eje eller leje?

Det er leje. Nej de spurgte om ikk jeg kendte nogle store mænd der ku komme og smide ham ud, de kan heller ikk gøre noget når vi begge bor her. De sagde at jeg måtte ringe 112 hvis jeg følte mig utryg igen.

Anmeld Citér

4. maj 2015

Hertz

Har snakket med en advokat og han sagde at hvis vi ikk kan blive enige må vi ta den i retten og så er det en dommer der bestemmer hvem af os der må blive boende. Det er bare så latterligt for han har mange gange snakket om at han synes det er et lortehus og vi skulle finde noget andet og han har slet ikk råd til at bo her selv.

Anmeld Citér

5. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Har snakket med en advokat og han sagde at hvis vi ikk kan blive enige må vi ta den i retten og så er det en dommer der bestemmer hvem af os der må blive boende. Det er bare så latterligt for han har mange gange snakket om at han synes det er et lortehus og vi skulle finde noget andet og han har slet ikk råd til at bo her selv.

Hvordan går det idag?

Har du fået ham til at flytte?

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Hvordan går det idag?

Har du fået ham til at flytte?

Nej desværre, han sagde at han nok skulle prøve at finde et nyt sted og bo men at vi bliver nødt til at blive boende sammen indtil da, og det er også fair nok så hans dreng ikk skal bo rundt omkring, men min far ringede i dag og sagde at min moster har et hus lige i nærheden som snart bliver ledigt da min kusine flytter så tror sq bare jeg snupper det hvis ikk han har fundet noget inden da.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hertz

Men må indrømme at det bliver svært at gå op og ned af hinanden når vi stadig har følelser for hinanden, ville aller helst bare være alene så man kan være ked af det og komme videre. Efter jeg havde givet den mindste mad i nat ku jeg ikk sove og blev ked af det, det hørte han så og kom så ind og holdte om mig. Det er bare så skide hårdt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.