Hertz skriver:
Han er jo en sød og dejlig mand når han ikk er fuld. Har været bedste venner med ham i 9 år og vi har så været sammen i 2 år nu. Han har ikk været så slem som han er nu. Har ku acceptere hans opførsel inden vi fik den lille, der var det måske 1 gang om måneden han kørte på druk, men han har stadig drukket herhjemme. Men efter jeg kom hjem fra sygehuset med vores lille bebs har det eskaleret fuldstændig, nu er det næsten hver dag jeg sidder alene herhjemme med alle ungerne.
Ved godt jeg modsiger mit tidligere indlæg, men der var det ikke gået op for mig at han direkte var et dårligt forbillede for jeres børn.
Spritkørsel (og især med børnene) er totalt uacceptabelt. Hvad fanden tænker han på???
Jeg synes du skal bede ham få styr på sit alkoholproblem hvis han vil se børnene - en fuld far er en dårlig far. Og så skal du vide at du fortjener bedre end sådan en mand - uanset at det er eskaleret siden i fik en lille så dur det sgu ikke at han drikker, lyver og ryger i fængsel. Det er altså ikke en der er værd at samle på - og det er et så dårligt forbillede for børnene.
Anmeld
Citér