Har smidt ham ud, men elsker ham stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Han er en ok far når han er der. Men han har det med at drikke lidt rigeligt og køre bil også med ungerne. Derfor jeg har sagt at han kan beholde værkstedet så kan han være sammen med ungerne her for er ikk tryg ved at han skal ha dem alene. Og den store er ikk hans biologiske så der bestemmer jeg hvordan det skal foregå, men vil selvfølgelig gerne ha hun skal se ham da hun ser ham som far. Og den mindste er kun 2 mdr så der bliver samværet også her. Og hvis  eller når den lille bliver stor nok til samvær hos ham vil jeg forlange at han skal på antabus.

Det lyder meget rodet. Vil det ikke være en god ide, at i har en tredie person med til den samtale i (forhåbentlig) skal have? Eks sundhedsplejersken. Så har myndighederne også øjne på hans drikkeri, så du ikke risikerer at du senere bliver tvunget til at udlevere til samvær.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Hertz

CLB skriver:

Jeg havde aldrig NOGLESINDE fundet mig i at min mand sås med sin eks, at han så oven i købet lyver om det! - ud med ham! Han er intet værd! Ved godt du elsker ham, men det er den barske sandhed. En mand der lyver og gør sådan nogle ting skal bare ud! 

Kan slet ikk klare når folk lyver og hvis han kan lyve om sådan en latterlig ting hva lyver han så ellers om. Mit x mand var en lort overfor mig så finder mig ikk i noget som helst længere, fik nok dengang med ham. Og er meget mere værd end at blive løjet overfor og trådt på gang på gang. Så vil jeg hellere være alene og ha det godt end at ha en mand og gå og bekymre mig hele tiden.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Det lyder meget rodet. Vil det ikke være en god ide, at i har en tredie person med til den samtale i (forhåbentlig) skal have? Eks sundhedsplejersken. Så har myndighederne også øjne på hans drikkeri, så du ikke risikerer at du senere bliver tvunget til at udlevere til samvær.

Han ryger ind og ud af fængsel for spirituskørsel så det ved myndighederne godt, så det er jeg slet ikk bekymret for. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. 

Hvorfor har hun samvær, når hun er psykisk ustabil, og har truet børnene?

Når i begge er kølet ned, må i have jer en snak om fremtiden, uanset om det er sammen, eller hver for sig.

Ja jeg forstår heller ikk at han kører sin knægt til samvær men som han siger så vil knægten gerne selv og så får han jo nogle friweekender hvor han kan køre på druk for de 2 andre kan jo godt undvære deres far en weekend når de har mig, deres mor.

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Han ryger ind og ud af fængsel for spirituskørsel så det ved myndighederne godt, så det er jeg slet ikk bekymret for. 

Det er vist meget godt, at du har smidt ham ud. Han er da ikke værd at samle på.

Må jeg spørge hvorfor du har fået et barn med sådan en type?

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Det er vist meget godt, at du har smidt ham ud. Han er da ikke værd at samle på.

Må jeg spørge hvorfor du har fået et barn med sådan en type?

Han er jo en sød og dejlig mand når han ikk er fuld. Har været bedste venner med ham i 9 år og vi har så været sammen i 2 år nu. Han har ikk været så slem som han er nu. Har ku acceptere hans opførsel inden vi fik den lille, der var det måske 1 gang om måneden han kørte på druk, men han har stadig drukket herhjemme. Men efter jeg kom hjem fra sygehuset med vores lille bebs har det eskaleret fuldstændig, nu er det næsten hver dag jeg sidder alene herhjemme med alle ungerne. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

jenny4

Hertz skriver:

Han er jo en sød og dejlig mand når han ikk er fuld. Har været bedste venner med ham i 9 år og vi har så været sammen i 2 år nu. Han har ikk været så slem som han er nu. Har ku acceptere hans opførsel inden vi fik den lille, der var det måske 1 gang om måneden han kørte på druk, men han har stadig drukket herhjemme. Men efter jeg kom hjem fra sygehuset med vores lille bebs har det eskaleret fuldstændig, nu er det næsten hver dag jeg sidder alene herhjemme med alle ungerne. 

Ved godt jeg modsiger mit tidligere indlæg, men der var det ikke gået op for mig at han direkte var et dårligt forbillede for jeres børn. 

Spritkørsel (og især med børnene) er totalt uacceptabelt. Hvad fanden tænker han på??? 

Jeg synes du skal bede ham få styr på sit alkoholproblem hvis han vil se børnene - en fuld far er en dårlig far. Og så skal du vide at du fortjener bedre end sådan en mand - uanset at det er eskaleret siden i fik en lille så dur det sgu ikke at han drikker, lyver og ryger i fængsel. Det er altså ikke en der er værd at samle på - og det er et så dårligt forbillede for børnene.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Zenia's mor

Du fortjener meget meget bedre end den mand når han er sådan der overfor dig så fortjener du heller at være alene med børnene også de har en glad mor end to forældre som ikke har det godt sammen ..ved det hårdt at være alene men mange gange er det meget nemmere at være alene og du fortjener ikke af være sammen med en som lyver om små latterlige ting 

Anmeld Citér

1. maj 2015

bøllen

Hertz skriver:

Når jeg lægger på så lukker hans tlf jo også opkaldet og kan derfor ringe ham op. 

Okay  har aldrig prøvet fra mobil , husker bare fra fast net at linjen så var optaget indtil røret blev lagt på.

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Ja jeg forstår heller ikk at han kører sin knægt til samvær men som han siger så vil knægten gerne selv og så får han jo nogle friweekender hvor han kan køre på druk for de 2 andre kan jo godt undvære deres far en weekend når de har mig, deres mor.

Som du selv skrev tidligere, er du meget mere værd end det. Og børnene har ikke fortjent sådan et roderi.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.