Hertz skriver:
siden jeg kom hjem fra sygehuset med vores dreng i marts har jeg følt at min mand har løjet for mig. I dag er han igen ude og køre og ringer til mig og siger at han lige hurtig skal hjem til en og så kommer han hjem, han glemmer så at lægge på og kan så høre at han kører sammen med sin x, som vi har retssag kørende imod pga diverse ting. De snakker bare om hvem de skylder penge osv altså latterlige ting. Jeg lægger så på og ringer ham op og spørger hvem han er sammen med, han benægter fuldstændig og siger at han er alene og at det er mig der hører ting inde i mit hoved. Jeg siger at hvis ikk han er ærlig kan han komme hjem og pakke hans ting. Han kommer så hjem og bliver ved med at benægte og siger det er mig der er skør. Jeg pakker hans ting og smider i bilen og beder ham om flytte. Han bliver tosset, river pladerne af min bil. Spørger ham om det kan være rigtigt at han hellere vil skride fra hans to børn end at være ærlig overfor mig. Han siger det er ikk det det handler om, det er igen mig der er rablende skør. Og så kører han. Gider ikk at blive holdt for nar for hørte samtalen. Men hvor er det svært når jeg elsker ham og vi har to børn sammen. Men kan ikk være sammen med en jeg ik kan stole på og ved jo hva jeg hørte.
Det lyder meget umodent. Hvor gammel er han?
Han har da et iltert temperement, når han river nr plader af din bil. Hvad skulle formålet være med det?
Tror du de skjuler noget/at han er dig utro med hende? Eller løj han om det fordi han frygtede du ville blive sur over at han snakker med hende?
Hvorfor kører han retssag mod een han så snakker med? Det er da at spilde systemets tid og vore alles skattekroner.
Kram.
Anmeld
Citér