Carina:-) skriver:
Haha det går du så op i alligevel siden du tæller ....
(Pokkers nu sank jeg så ned på dit plan alligevel)
Og ja måske du og andre har opfattet det negativt,men når jeg nu så fortæller dig flere gange at det ikke skulle opfattes negativt så får jeg bare at vide at du STADIG vil fortælle mig at jeg har taget meget fejl og så lige fremhæve igen hvad du mener jeg har gjort -Og har sagt skrevet og hvor forkert du synes det er -
Så opgiver jeg og nu tænker jeg at den her tråd er alligevel ødelagt af et par sure koste ( og læg nu mærke til jeg skrev 2 og ikke 1 inden du tænder af) og relevansen er ligesom gået fløjten så tak for ( vil ikke skrive sober) men trods alt tak for debat so far .
Jeg "tænder ikke af", fordi du kalder mig en kost - ligesom jeg heller ikke "tændte af", da du kaldte mig en hystade.
Du påpegede selv, at folk var enige med din udlægning, så derfor påpegede jeg blot, at nogle åbenbart også havde misforstået dit indlæg på lige fod med mig.
Jeg er ikke interesseret i at påpege, at du har fejl, men jeg er meget interesseret i, at den oprindelige indlægsforfatter ikke føler sig som en dårlig mor, der gør skade på sit barn ved at fortsætte sin nuværende diskurs. Og det var det, jeg forstod fra dit første indlæg, og det gjorde mig vred. Jeg har faktisk ikke opfattet i nogle af dine indlæg, at du mente, at hendes situation muligvis var helt fin, som den var, og at hendes barn ikke bliver skadet psykisk på længere sigt - hvis det er tilfældet må du undskylde.
Om andre vil spise popcorn - det skal de være velkomne til.
Anmeld
Citér