PUHK skriver:
Jamen okay så - fordi du kender to fædre, så ser vi bort fra alle anbefalinger af statsforvaltningen, psykologer og andre eksperter.
Hvad har det at gøre med, at du har stået i ja/nej-stedet? Det forstår jeg ikke, hvad betyder, eller hvordan det har relevans.
Og det er helt fint, at du har bonusbørn, men til syvende og sidst er det bare oftest noget andet end at være forælder.
Edit: jeg kan se, at du mener ift din lillesøster, og det er altså bare noget helt, helt andet og for mig at se en fuldstændig absurd sammenligning.
Nej jeg siger at det er nogle fædre der mener at faren bør være den der siger det, og at man ikke behøver at stå og sige; Mor og far har besluttet...
Ja/Nej, om hvad der er bedst for nogle? at sige ja, jeg synes det er ok at du får det nu, men X vil gerne have at du venter lidt. Hvad er der så slemt ved det?
Du har din mening, og jeg har min og hvis min mand siger nej til noget, jamen så må han fortælle barnet hvorfor han mener det, og fortælle at han gerne vil have barnet.
Ja, sikkert for dig, men for mig kan jeg godt se det samme, du ved ikke hvordan det var hjemme hos os, og det er jo ikke fordi min søster er et år yngre end mig, hun er noget yngre, så jeg har været med til at opdrage hende.
Men jeg er så færdig med at diskutere det her, du kan fortælle din løgne du vil, men jeg fortæller ikke mine kommende børn løgne, hvis jeg ikke har behov for det(jeg er blevet løjet for og jeg HADER det.. ) Og jeg ser ikke behov i det her...
Vi gør tingene forskelligt, og sådan er det bare. Og jeg er ligeglad med at folk mener at jeg ikke kender til noget, fordi jeg ikke har børn.
Så jeg lukker den her nu..