Skal han virkelig have lov til at bestemme det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2015

TNBC

Mami skriver:

Fordi det på ingen måde er relevant for ts situation og tråd 

Jo på en måde, for det er jo om det kun er ok at gøre det med øreringe, eller om man kan gøre det andet også.

Må hun lade hendes datter få en tatovering før hun fylder 18, hvis far siger nej, fordi han jo ikke er en del af hendes hver dag?

Hvad med konfirmation, må han heller ikke have en mening omkring det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Mami

Jo på en måde, for det er jo om det kun er ok at gøre det med øreringe, eller om man kan gøre det andet også.

Må hun lade hendes datter få en tatovering før hun fylder 18, hvis far siger nej, fordi han jo ikke er en del af hendes hver dag?

Hvad med konfirmation, må han heller ikke have en mening omkring det?

Du er godt nok stædig var  

du får ikke svar på alt det de, for det har INTET med ts situation og gøre. 

Anmeld Citér

13. april 2015

TNBC

Mami skriver:

Du er godt nok stædig var  

du får ikke svar på alt det de, for det har INTET med ts situation og gøre. 

Ja, det kan jeg love dig for.

Jeg skriver ikke omkring ts, jeg skriver omkring din holdning, som var det jeg reagerede på.. Man må jo gerne diskutere om andet, der ligger i samme boldgade som ts´spørgsmål.

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad din holdning er om andre ting, når far kun er weekendfar. om han overhovedet har noget at skulle have sagt?

Anmeld Citér

13. april 2015

Mami

Yurie skriver:

Ja, det kan jeg love dig for.

Jeg skriver ikke omkring ts, jeg skriver omkring din holdning, som var det jeg reagerede på.. Man må jo gerne diskutere om andet, der ligger i samme boldgade som ts´spørgsmål.

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad din holdning er om andre ting, når far kun er weekendfar. om han overhovedet har noget at skulle have sagt?

Hehe det er også en god egenskab, det vidner om man vil frem i  livet  

min holdning til weekend forældre, har jeg ytret jeg har fortalt flere gange det intet har med antal af samværs dage men derimod engesment i barnet og hverdags beslutninger. 

Anmeld Citér

13. april 2015

TNBC

Mami skriver:

Hehe det er også en god egenskab, det vidner om man vil frem i  livet  

min holdning til weekend forældre, har jeg ytret jeg har fortalt flere gange det intet har med antal af samværs dage men derimod engesment i barnet og hverdags beslutninger. 

Ja, det ved jeg.. En rigtig god egenskab..

Nej, jeg siger heller ikke at det har noget med hvor mange dage de er sammen, men hvorfor må han ikke have noget at skulle sagt, bare fordi han ikke kontakter hende i hverdagen? Hvis han er en skøn far i de weekender han har hende, hvorfor skal han så lukkes ude? Det gør da bare at pigen har mindre kontakt med sin far, at hun ser far som en der bare er der, som ikke har noget at skulle have sagt.

Jeg synes det er skønt at man tager faren med på råd, før man gør noget, i stedet for bare tage sige; Overraskelse se hvad jeg har gjort ved vores barn, eller sådan skal festen bare se ud.

Anmeld Citér

13. april 2015

TNBC

Chraz skriver:

Hej piger

Min datter på 8 vil så forfærdeligt gerne have huller i ørerne. Hun snakker om det næsten dagligt. For mig og min mand (som IKKE er hendes far) må hun gerne. Men hendes rigtige far siger nej!

Han ser hende kun hveranden weekend og kontakter hende ikke i hverdagen og sådan har det været de sidste 4 år. Jeg har altid været den primære forsørger og har været den der har haft mest med hende og gøre. Så jeg bliver ret frustreret over jeg ikke kan opfylde hendes ønske p.g.a ham. 

Skal han virkelig have lov til at bestemme hvorvidt hun må få dem eller ej? Hans grund til at sige nej er at "hun skal ikke udstille sig for drengene og være et sexobjekt" Hvilket jeg jo synes er noget komplet vrøvl!

Hvad havde i gjort? Havde i respekteret hans ønske eller trodset ham? Vores samarbejde fungerer normalt fint.

Vil lige sige undskyld for at jeg bruge din tråd til at få nogle forklaringer.

Anmeld Citér

13. april 2015

Mami

Ja, det ved jeg.. En rigtig god egenskab..

Nej, jeg siger heller ikke at det har noget med hvor mange dage de er sammen, men hvorfor må han ikke have noget at skulle sagt, bare fordi han ikke kontakter hende i hverdagen? Hvis han er en skøn far i de weekender han har hende, hvorfor skal han så lukkes ude? Det gør da bare at pigen har mindre kontakt med sin far, at hun ser far som en der bare er der, som ikke har noget at skulle have sagt.

Jeg synes det er skønt at man tager faren med på råd, før man gør noget, i stedet for bare tage sige; Overraskelse se hvad jeg har gjort ved vores barn, eller sådan skal festen bare se ud.

jeg har intet sted skrevet at mor bare skal trumfe en skøn og fantastisk far, jeg mener jeg har besvaret dit spørgsmål i mine tidligere indlæg og jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal foklare det så du acceptere svaret/forstå det. 

Men så vigtigt er det jo heller ikke , hvad jeg mener om weekend forældre og hvorfor så ja jeg syntes ikke rigtig der er nogen grund til at fortsætte debatten den kører bare i ring og kommer alt for langt ud  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.