Vind 20.000 til Spies-ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

rikkeqvick-vb

Vores ultimative bedste ferier er med spies på Sunwing hotellerne. De er simphelthed så gennemførte for børn. Og min datters 2 helte er der jo hele tiden - nemlig Lollo og Bernie. De er simpelthen geniale. De bliver jagtet rund - krammet - danset med og alt hvad hjertet kan begære.

Selv om vi ikke har været på besøg hos Sunwing siden i sommers hører vi stadig 'mini-disko' og 'lollo/bernie' sangene inden sengetid og der puttes med bamserne hertil. De indkøbte logo tøj er på så snart det er rent igen og-

Lollo var den helt store trøst da der skulle begyndes i børnehave - og har været fast inventar i tasken i snart et år. Så der skal vil indkøbes 1 stk ny bamse, når vi engang kommer på Sunwing igen.

Hun ville være Lollo til fastelavn - men så langt rækte evnerne ikke :-(

Men tilgengæld var vi et smut forbi Spies bussen og så nogle kram og lidt dans her forleden, så opvejde det lige skuffelsen over fastelavn.

Vi håber på at vinde - så vi kan give vores datter flere store oplevelser med de store bamsedyr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Surprise82-vb

Vores bedste ferie var da vi rejste til bulgarien i sunny beach med vores datter mira og vores bedste venner.

Vi snakker stadig om denne ferie og vil gerne have den samme oplevelse med begge vores piger til sommer eller måske næste år.

Alt var bare super godt fra vi kom og til vi tog hjem igen. Når vi rejser med børn, skal alt være børnevenligt og vi vil gerne have at folk er imødekommende og venlige og så er all inclusive et must. Det er vigtigt for os, at vi kan slappe af som familie og nyde hinandens selskab og komme hjem med en masse dejlige oplevelser vi vil huske for altid.

Hotellet var rigtig lækkert og børnevenligt, maden var super lækker og der var altid noget nyt og vælge imellem. Det bedste var og spise pandekager til morgenmad med chokolade på :) Her må vi alt når vi er på ferie ;) De ansatte var så søde og rare og hjælpsomme. Mira var ved og blive angrebet af en bi og det så en af tjenerne, som kom os til undsætning :)

Værelserne var rigtig fine og selve byen var så dejlig og der var altid noget at kigge på. De havde 2 børnepools og man kunne ligge lige ved siden af den. Der var underholdning for børnene hele dagen og der var en rigtig god legeplads, hvor vi brugte mange timer sammen. Det var en ferie vi aldrig vil glemme hvor vi intet skulle nå og vi havde masser af tid til hinanden.

Jeg håber vi får muligheden for sådan en uforglemmelig rejse igen til sommer :)

Anmeld

15. februar 2012

askarik-vb

Webredaktøren SKREV:

Begynd allerede nu at tænke på din næste ferie, og deltag i konkurrencen om et gavekort på 20.000 kr. til den næste familieferie med Spies.

Når børnefamilien skal på ferie er det vigtigt, at der er fokus på afslapning – for hele familien.

Hos Spies er der kræset om detaljen, og gjort lidt ekstra for, at både børn og forældre får den bedste familietid.

Hotellerne er indrettet specifikt til ungerne, så forældrene kan opleve en meget afslappet ferie og pause fra hverdagens stress.

Her kan du  vinde et gavekort på 20.000 kr. til Spies!

SÅDAN DELTAGER DU:

Fortæl om, hvad der gjorde en af dine ferie-oplevelser med børn dejligt afslappende i tråden her!

Hvad præcis gjorde ferien til noget særligt for dig?

Var det servicen på hotellet, skygge over baby-poolen, lege – og videohjørne I restauranten eller noget helt fjerde?

OBS! Upload gerne billeder fra turen også!

DET MED SMÅT:

- Gavekortet kan bruges som betaling ved køb af rejse hos Spies.

- Gavekortet kan bruges til køb af alle typer rejser hos Spies, der i blandt også Spies City, Spies Rustik og Spies Special, der er fleksible rejser med rutefly.

- Gavekortet er gyldigt i 5 år.

- Gavekortet kan ikke udbetales kontant.

- Gavekortet kan også bruges om bord på Thomas Cook Airlines Scandinavia fly eller på vores charterrejsemål til køb af udflugter.

- Spies forbeholder sig ret til evt. at benytte udvalgte dele af deltagernes fortællinger.

Konkurrencen udløber den 12. marts 2012.

Anmeld

15. februar 2012

askarik-vb

Kære, hvem end jeg skriver til.

Jeg ville ønske at jeg ærligt kunne besvare denne tråd om min bedste ferieoplevelse med en dejlig oplevelse fra sydens sol og varme med min dejlige datter. Det kan dog ikke lade sig gøre da vi aldrig har været afsted på den måde. Vi har været på en enkelt tur til Krakow med hendes bedsteforældre, men der kom snestorm og siden har vi kun været i Danmark da jeg ikke har penge til at tage afsted. 

Det kan være svært at få råd til at komme på en udenlandsk tur når man er alene mor på SU, men vi drømmer da om en masse sol, varme og i den grad om nogle oplevelser. 

Vores drømmerejse ville være et sted tæt på vand, hvor det er muligt at opleve en del natur. Vi har en stor drøm om at komme uden for Europa da ingen af os har prøvet det endnu. Store dele af Balkan er helt sikkert også en af fremtidens destinationer.

Jeg ved godt at jeg ikke har løst opgaven her fuldt ud da jeg ikke har en ferie at berette om, men hey, vi må jo alle starte et sted og jeg får ikke muligheden for at berette en anden gang hvis jeg ikke kommer afsted på en ferie:) Jeg håber i vil se bort fra min besvarelse og satse på at give denne enlige mor og hendes dejlige tre-årige datter en ferieoplevelse vi aldrig vil glemme. 

Anmeld

15. februar 2012

Aussigirll-vb

Vores bedste ferie var i 2009, hvor vores bedste vennepar havde inviteret os med til Mallorca. Vi var 4 voksne og 4 børn afsted og vi rejste med SPIES.

S = super service fra start til slut

P = Plads til alle

I = imødekommende guider og personale

E = ellevide børn der elsker:

S = skøn swimmingpool, sol, sommer og smuk strand

Vi håber at kunne gøre gengæld en dag og invitere vores venner med til Mallorca endnu en gang, det var absolut den mest afslappende ferie nogensinde! Lækker børnepool så børnene var underholdt og badede hele dagen lang.

Anmeld

16. februar 2012

Mickeyjo-vb

Fra mareridt til familieidyl på bare 5 dage!

Da vores søn var 2 år gammel fik vi mulighed for at tage på charterferie. Vi tog til Rhodos. Fik værelse på et lille hotel lidt uden for en lille by.

Vi forestillede os at sidde på små hyggelige tervernaer, sidde på stranden mens lillemanden leger i vandkanten med solhat på ...(skrastch)...men vi fik en brat opvågning da vi efter det første restaurantbesøg indså at vores nysgerrige knægt ikke engang kunne holdes interesseret ved bordet indtil forretten var ankommet. Stranden lå længere væk end forventet og i 40 graders varme var det en umenneskelig strækning at tilbagelægge. Da vi endelig nåede stranden var knægten interesseret i alt andet end vandet hvorfor mindst en forældre i stedet for at det svale havvand måtte traske rundt efter drengen der skulle undersøge store sten, parasoller mm.

Vi måtte dykke dybt i konpetencecv'et og hente alle de resourser der omhandlede fleksibilitet, omstrukturering og omstillingsparathed.

Aftensmåltiderne blev fremover indtaget i hotellets lidet inspirerende café/restaurent. Fordelen var at knægten kunne trisse rundt på terrassen, når han ikke længere kunne holde ud at sidde ved bordet. Når har var puttet kunne vi så i ro og mag indtage 2. omgang aftensmad på terassen lige ud for vores værelse.

Vi investerede i en lejebil og strandturene blev skiftet ud med hyggelige ture til Rhodos by eller sommerfugledalen, som i langt højere grad interesserede vores knægt. Her kunne vi gå og kigge, pege og snakke i timevis. Når det var tid til middagslur, var det alle mand ind i en kølig bil og køre til et nyt sted eller hjem til poolen.

Forkosten var også sjældent nogen kulinarisk oplevelse, da den ofte bestod af sammenklapper indtaget i bilen, men så kunne vi(eller junior) spise lige når han var sulten.

Vi begik alle de forberedelsesmæssige fejltrin, men vi reddede ferien på målstregen og forvandlede ferien fra eksplosionspotentiale til familieidyl.

Alle på det lille familieejede hotel var fantastisk søde, og alt kunne nærmest lade sig gøre. Men havde vi ikke indset hvilke praktiske ændringer der skulle til, havde de ikke kunnet hjælpe os til at få en fantastisk ferie.

Den ferie var fantastisk fordi den lærte mig rigtig meget om hvad der er med til at gøre en go' ferie, så det en anden gang ikke behøver tage de første dage af ferien at tilpasse sig.  

Anmeld

16. februar 2012

stampe13-vb

Jeg har 2 piger hvoraf den ældste på 11 år har været syg siden hun var 2 år. Da fik hun konstateret en hjernesvulst. Hun blev opereret og blev desværre halvsidigt lammet. Siden hen har hun været igennem flere forskellige operationer og for 1½ år siden blev hun nødt til at starte med kemo. Denne behandling sluttede her i januar og vi havde aftalt med vores piger, at så skulle vi på en rigtig lækker sommerferie i år.

Desværre har det vist sig at hun skal fortsætte med en anden kemo behandling i op til 2 år, hvis den altså virker :-( Og vi kommer derfor ikke ud at rejse til sommer. Vi nåede lige at være jublende lykkelige i en uge, efter endt behandling, så det har været et stort chok at hun fortsat skal behandles.

Til trods for alt dette er hun en fantastisk tapper, glad og dejlig pige. Hun går i skole så meget hun kan klare og elsker at være sammen med venner og familie.

Sidste sommer var hele familien på Mallorca sammen med andre familier med syge børn. Det var helt fantastisk at have et åndehul i en lang og træls behandling. Det vil være så dejligt at vinde en ferie, som vi kan se frem til. I sådan en situation er det vigtigt at have noget godt at glæde sig til.

Jeg håber at kunne glæde mine piger med en ferie :-)

Anmeld

16. februar 2012

Frede-vb

Ha, ha... lav en konkurrencetråd og så vælter det ind med skribenter... hvor ville det være dejligt, hvis de samme skribenter også gad deltage i debatten, når der ikke er noget at vindeunsure Hvis det stod til mig, burde det kun være folk, der var regelmæssigit aktive herinde, der kunne vinde noget som helst.

Anmeld

16. februar 2012

knirke-vb

Der er ingen tvivl om at den mest omtalte ferie er vores sommerferie sidste år der gik til Tyrkiet med... Spies.

Det plaskede ned med regn og vores planer om sommerhus i Danmark blev hurtigt forkastet, da jeg først gik i gang med at lede på nettet efter vores plan B. Vi lod bilen stå i lufthavnen og bortset fra den laaaange kø til checkin i Kastrup gik alt helt glat til vi stod i badetøj klar til feriens første dukkert. Nåja, vi skulle lige igennem meningsudvekslingen med vores 3årige om hvorvidt solcreme er nødvendig eller ej, men ak, det var kun 10 minutter ud af 7 dejlige dage med ren afslapning, familie-tid og Lollo og Bernie.

Kort sagt var det bare rigtig rart at:

- værelset var bare som de skulle være mht. indretning og udstyr og ikke mindst effektiv rengøring. Det lå godt med udsigt til pool-området, som hver dag blev skruppet og skuret

- maden var god, og ganske smart at der var en børne-buffet i børnehøjde og drikkelse i børnehøjde, søde tjenere som kunne lide deres arbejde

- god rytme mht. åbningstider i resturation, pool-aktiviteter, børneaktiviteter osv. Der er sørme tænkt over det.

- god mad ombord på flyveren og SÅ smart at børnene får maden 15 minutter inden de voksne og god koordinering af tegnefilm osv. Og søde stewardesser

- godt indrettet pool-området (sunwing resort) med sejl over såvel legeplads som børnepool (30cm) og rutsjebane for både de helt små og de lidt større samt størrelsen af voksenpoolen, hvor der var rigelig plads til all.

- og vigtigst af alt Lollo & Bernie og deres søde hjælpere Susanna, Charlotte osv. Hun hører cd'en, taler om at de er de sødeste (men stadigvæk lidt farlige) Lollo & Bernie, om minidisko, om de tre bjørne og Onkel Grubb, og sang og dans og tegninger, og gymnastik i børnepoolen

Og alt bidrog til

- at mor og far slappede af, nød nuet og holdt lidt mere af hinanden

- at datteren blev blefri, blev en vandhund (kunne ikke lide at få vand i øjnene inden vi tog afsted, men lærte det undervejs), lærte at flyde i vandet og spise is

- at vi skal afsted igen... på et eller andet tidspunkt

Anmeld

16. februar 2012

brandi-vb

Vores ferie i september 2011.

Vi blev invieret af mormor og morfar, og det var første gang vi som familie skulle på rigtig ferie. Min kæreste, vores søn og jeg, taler ofte om den uge vi havde i solen og med mange badeturer. Vores søn på 2,5 år levede i børnepoolen fra morgen til aften. Alt i mens mor fik sol, og faderen fik snorkelet i havet. Hyggeligt samvær med mormor og morfar, og onkeler.

Det vi sætte pris på netop på denne feire, var børnepoolen, og all inclusive det var nemt bare og gå op og tage noget, at spise og drikke i varmen. Og ikke mindst om aften når sønnen var træt, så skulle man ikke vente på maden. Men han kunne få noget mad, også kunne han putte i sin klapvogn og slappe af. . Det var

Det er bestemt ikke sidste gang vi skal på chater ferie, da det virkelig er en afslappende ferie. Hvor man bare skal nyde sit barn/sine børn, sin kæreste og ikke mindst så slapper man selv af...

Denne sommer bliver der ikke chater ferie, da der kommer en ny lille bebs til verden. Men så snart den er klar på ferie, skal vi helt sikker afsted. Også kunne et gavekort jo være helt perfekt.:-)

Held og lykke til alle, og god ferie til Jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.