Vind 20.000 til Spies-ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

bette-vb

Vores bedste ferie med vores 2 drenge, var helt sikkert sidste år hvor vi var på en All inclusive ferie på Rhodos med et vennepar som har 2 drenge på samme  alder som vores (2 og 4 år) Med vandglade børn som vores var det perfekt at man kunne sidde ved babypoolen samtidig med at man kunne følge med i hvad der skete i børnepoolen. Vores drenge kan ikke få nok af vand og hopper gerne selv i uanset om de kan bunde eller ej, det kan ikke blive vildt nok, så derfor var det dejligt at man havde et overblik så vi som forældre også kunne slappe lidt af :) All inclusive bliver helt sikkert vores foretrukne valg af ferier så længe børnene er små. Det var MEGET afslappende for os som forældre at maden stod klar ( buffet) til spisetid så de meget trætte børn efter en hel dag i vandet kunne spise med det samme. Med 4 børn på 2,2,4 og 4 år er der ikke meget tid til at overveje hvad der skal spises og hvornår, når de først er sultne og trætte. Og mætte og tilfredse børn er jo et must for at vi som forældre får en deljig ferie. Vores drenge på ferie snakker stadig og ofte om, hvornår vi skal til Rhodos og bade og spise fisk igen :) Så det ville være skønt at kunne give dem sådan en oplevelse igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

tineditte-vb

Min bedste ferie var sommeren 2008 hvor vi tog til Island, for at besøge min mands familie. Min ældste dreng var 2½ og jeg var 3 måneder henne med nr. to. To måneder efter vi kom hjem fra ferien, flyttede vi derop og boede i to år! Det er det smukkeste sted på jorden og alle vores rejser går også dertil, nu hvor vi igen bor i Danmark.

Vi har nu længe snakket om at prøve en tur sydpå, se nogle andre lande og lade unger bade alt det de vil, men min mand er på Su så det har lange udsigter.

Det der gør en ferie helt særlig for mig, er oplevelserne, det at se alle de små detaljer i der samfund og land man besøger. Jeg elsker at se de sjove madvarer på butikkernes hylder, lytte til anderledes musik og sprog og så er basen vigtig. At man bor på et hotel eller lejlighed hvor der er ro, plads og alt det man skal bruge når man har små børn :-)

Hilsen fra Tine og famillie.

Anmeld

16. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har endnu ikke prøvet at være på ferie sydpå endnu med vores unger (2½ år+7 mdr).

Men har været på campingferie med dem. Storesøster nød at sidde og hygge udendørs om aftenen og der var jævnaldrende børn i massevis. Og så var hun utrolig imponeret af poolen (omend hendes far synes den var lidt kold).. Der tilbragte hun rigtig meget tid.

Til sommer skal vi til spanien (hvis vi kan få ferierne til at passe sammen), hvor vi skal daske rundt og spise is og bade i børnepoolen.. (og ethvert tilskud er selvfølgelig kærkomment ;) )

Anmeld

16. februar 2012

morLisbeth-vb

Vores bedste charterferie var i 2010 hvor vi var 14 dage på Cypern i Agia Napa.

Vi rejste med Mormor og vores lille søn, som på rejsen blev 2 år.

Vi lagde væk på at bo på et resort, hvor der var børneunderholdning hver aften med bamse-underholdning og musik og klovne m.m. Det var alletiders, og vores søn elskede det fra første dag! Vi fejrede hans 2 års fødselsdag med kage og gaver hjemmefra.

Vi valgte at bo i lejlighed med 1/2 pension og så selv lave frokost. Det fungerede godt, da vi så alle kunne få et hvil i lejligheden ved middagstid og sønnike kunne sove til middag. Synes det var skønt ikke at skulle lave aftensmad og der var dejlig buffet og også børnebuffet som alle børnene var vilde med.

Vi boede tæt på strand og der var en stor swimmingpool på hotellet. Den lille elskede begge dele. Stranden om formiddagen, og swimmingpoolen om eftermiddagen. Troede han selv kunne svømme og kastede sig  rund i vandet som en rigtig vandhund.

Om aftnerne sad vi lænde og hørte underholdning på hotellet til 22.00 tiden og da var sønnike træt af de mange indtryk og vi gik på værelset og puttede ham, så sad vi bagefter på altanen og nød aftenen og snakkede og hyggede med et glas rødvin eller te.

Vi synes det er vigtigt at bo et dejligt sted med mange børn og legeplads, som også flittigt blev brugt. Da vi jo ikke tog på så mange ture, synes vi det var ekstra vigtigt at der var strand lige i næheden og pool og underholdning på hotellet, så vi havde det hele inden for rækkevidde.

Vi ville ønske os at vi igen kunne komme på en så skøn ferie!

Anmeld

16. februar 2012

morLisbeth-vb

Billederne siger det hele, Viktor ved vort hotel, og med en skøn is. Det er da livet!

Vi rejste med Mormor og vores lille søn, som på rejsen blev 2 år. Vores bested charterrejse gik til Cypern, Agia Napa i maj 2010.

Vi lagde væk på at bo på et resort, hvor der var børneunderholdning hver aften med bamse-underholdning og musik og klovne m.m. Det var alletiders, og vores søn elskede det fra første dag! Vi fejrede hans 2 års fødselsdag med kage og gaver hjemmefra.

Vi valgte at bo i lejlighed med 1/2 pension og så selv lave frokost. Det fungerede godt, da vi så alle kunne få et hvil i lejligheden ved middagstid og sønnike kunne sove til middag. Synes det var skønt ikke at skulle lave aftensmad og der var dejlig buffet og også børnebuffet som alle børnene var vilde med.

Vi boede tæt på strand og der var en stor swimmingpool på hotellet. Den lille elskede begge dele. Stranden om formiddagen, og swimmingpoolen om eftermiddagen. Troede han selv kunne svømme og kastede sig rund i vandet som en rigtig vandhund.

Om aftnerne sad vi lænde og hørte underholdning på hotellet til 22.00 tiden og da var sønnike træt af de mange indtryk og vi gik på værelset og puttede ham, så sad vi bagefter på altanen og nød aftenen og snakkede og hyggede med et glas rødvin eller te.

Vi synes det er vigtigt at bo et dejligt sted med mange børn og legeplads, som også flittigt blev brugt. Da vi jo ikke tog på så mange ture, synes vi det var ekstra vigtigt at der var strand lige i næheden og pool og underholdning på hotellet, så vi havde det hele inden for rækkevidde.

Vi ville ønske os at vi igen kunne komme på en så skøn ferie!

Anmeld

16. februar 2012

Zinetscij-vb

Efter vi har fået børn rejser vi altid med Spies! Det har vi gjort fra vi fik vores søn og nu hvor lillesøster er kommet til er endnu gladere for Spies. Destinationerne har primært været Kreta og Mallorca, men til sommer agter vi at teste Rhodos af også. Det er så meget nemmere at være afsted med ungerne, når alt er indenfor rækkevidde. Børne- og babypool, mulighed for fuld forplejning, stranden lige om hjørnet, byen lige om det andet hjørne, legestue og aktiviteter for ungerne i alle aldre dagen lang, mulighed for en god løbetur hver morgen - og vigtigst af alt: Lolo og Bernie! De to bamser et hit hos min 3-årige søn, som hver dag ser frem til mødet med de uldne bamser. Og bare det gør dagen meget nemmere, for han ved hvad han kan se frem til hver dag. Og sådan er det generelt med vores unger. En vis rutine og stabilitet på ferien, gør det hele nemmere og mere afslappet, og vi elsker det.

Så det ville være intet mindre end SKØNT at vinde denne konkurrence, for Spies er klart vores rejsefavoritter:)

Anmeld

16. februar 2012

Zinetscij-vb

Glemte helt billedet :)

Anmeld

16. februar 2012

Naomsen-vb

Vores charter-tur til Tyrkiet var en dejlig, afslappende og sjov ferie for hele familien. 

Hotellet var godt fordi der både var voksen-  og børnepools, og vandrutchebaner som var et kæmpe hit. Desuden var der en masse børn i alle aldre, så der var hele tiden nogen at lege med. 

Vi fravalgte all-inclusive men havde fri adgang til morgen-buffet, hvor der var noget for enhver smag. Til gengæld gik vi hver dag en aftentur til den nærmeste by, hvor vi spiste på billige restauranter med lidt mere tyrkisk stemning. 

Svømmebassinerne og rutchebanerne var klart favorit men også andre udbud som massage, hammam, aftenunderholdning gjorde, at der var noget at lave eller, at man kunne forkæle sig selv, hvis man havde lyst til det. 

Anmeld

16. februar 2012

annemarieh-vb

Da mine 2 døtre var små var vi ofte ude at rejse med rygsækken i Grækenland, hvor vi ø-hoppede. Det er efterhånden mange år siden (slut 80'erne - og 90'erne). Vi boede dengang skiftesvis på strandene, under den åbne himmel, på campingpladser i telt og andre dage på hoteller med karbad (det kunne vi give os råd til når vi havde taget billige løsninger andre nætter). Mine børn husker tilbage på disse ture som noget helt unikt, og det samme gør jeg og min mand. 

Når jeg idag skal svare på hvorfor det var sådanne nogle dejlige ture, var det selvfølgelig mest af alt fordi vi var sammen som familie, men også fordi der var turkisblåt vand, varme og dejlig mad. Men også fordi vores ture var så afvekslende og at vi rigtig nød at komme ind og få noget luksus en gang imellem når vi gav os lov. Stemningen i Grækenland er helt fantastisk, jeg vil nok altid synes det er et af de steder i Europa hvor der er mest varme, lys og sjæl. Grækerne er så søde og gæstfri - en vigtig ting når man rejser. 

Jeg har desværre ikke digitale fotos af vores ture, men man behøver næsten ikke at se billeder for at forestille sig hvor dejlig det er at ligge og flyde i vandkanten/ved poolen og spise frisk frugt, høre bølgerne suse og drikke isvand. Jeg elsker det - og savner det!

Nu er jeg netop blevet fyret fra mit job og vores økonomiske muligheder for at rejse ligger ikke for døren pt, men jeg har heldigvis at glæde mig over at jeg skal være mormor for første gang om 1 måneds tid og jeg synes det kunne være helt vidunderligt at invitere min lille familie og mit barnebarn på en rejse til Grækenland eller måske endda en ny destination for at udforske verden. 

Vigtig for at man føler sig godt tilpas på et hotel/rejse, er jo at personalet er søde, hjælpsomme og jeg husker fra mine børn var små, at det der gjorde det til en leg at være på ferie var at der var faciliteter for børn - og ikke mindst andre børn rundt dem, så de fik venner fra hele verden og andre steder i Danmark. Dette kunne jeg godt tænke mig at give videre til den næste generation (mit barnebarn).

Kærligst AMH

Anmeld

16. februar 2012

Naomsen-vb

Naomsen SKREV:

Vores charter-tur til Tyrkiet var en dejlig, afslappende og sjov ferie for hele familien. 

Hotellet var godt fordi der både var voksen-  og børnepools, og vandrutchebaner som var et kæmpe hit. Desuden var der en masse børn i alle aldre, så der var hele tiden nogen at lege med. 

Vi fravalgte all-inclusive men havde fri adgang til morgen-buffet, hvor der var noget for enhver smag. Til gengæld gik vi hver dag en aftentur til den nærmeste by, hvor vi spiste på billige restauranter med lidt mere tyrkisk stemning. 

Svømmebassinerne og rutchebanerne var klart favorit men også andre udbud som massage, hammam, aftenunderholdning gjorde, at der var noget at lave eller, at man kunne forkæle sig selv, hvis man havde lyst til det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.