Vind 20.000 til Spies-ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

supermic-vb

da jeg får 3 år siden var på kør selv ferie, til frankrig. vi havde lejet hytte i 2 uger på en camping plads, mellem euro disney og asterix parken.   på selve camping pladsen var der en dejlig strand, dyr og masser af aktiviteter, så der skaete noget hele tiden, også når man selv havde lyst til at slappe af i solen, var der altid noget at lave for vores 4 børn.    og selfølgelig var skulle både asterix parken og euro disney opleves.  det var bare en fantastisk børneferie.

har desværre ingen billeder at smide op, da min pc gik kold og jeg mistede dem alle, så håber heldet er med mig, til at få taget en masse nye :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Svanen79-vb

I september 2010 var vi en uge på Sunwing Resort Cala Bona på Mallorca. Min søn var på daværende tidspunkt 1 år og 10 mdr. Vi havde en skøn ferie! Der var bare sørget for alt, og det hele var super tilpasset til børnefamilier. Vi havde bestilt det sådan, at køleskabet allerede var fyldt op, da vi ankom, og der blev vasket op m.m. for os hver dag. Ren luksus. :o)

Maden var rigtig god med et stort udvalg til både store og små.

Det var fedt med børne-pool, legeplads m.m. på selve hotellet, og når vi havde lyst til udflugter længere væk, så var det super nemt at leje bil og autostole på selve hotellet.

Min søn havde stor glæde af aften-underholdningen med Lollo og Bernie og de 3 bjørne. Vi købte CD'en med deres sange, og han insisterer stadig på at høre den, hver gang vi kører i bil. :D

Anmeld

3. marts 2012

marialisc-vb

Vi har været på ferie en gang med vores tvillinger på 2½, og det var  til lalandia.

Det var super fantastisk, fordi begge vores unger er vandhunde.

Vi har snakket om at skulle udenlands i år, men de planer er skrottet igen, vi kan ikke finde pengene, så længere er den ikke.

Vi tager nok en tur til Lalandia igen til ungernes fødselsdag i september, men ellers skal vi nyde sommeren i mormor og oldemors haver - hvis de vil have besøg:-)

Vi vil i hvert fald blive super glade, hvis det var os der skulle være så heldige at vinde.

Anmeld

3. marts 2012

kipsen-vb

Efter at have vinket farvel til et meget snefyldt Danmark i Januar 2011 landede vi efter 5 timers laaang flyvetur på Tenerife. Min søn på 1,5 år og min datter på 5 var trætte og vi kom heldigvis hurtigt igennem diverse kontroller og ind i en bus der kørte til hotellet.

Vi blev modtaget på hotellet med smil og fik tildelt vores 'værelse'. Det viste sig, at det 'værelse' vi havde fået var et lille hus - med direkte adgang udefra - 2 kæmpe værelser, et minikøkken 2 badeværelser og en kæmpe terasse - med den skønneste udsigt direkte udover havet. .. Ingen pladsproblemer til klapvogne eller mokken ind i en lille elevator og få halv stress over en balkon på 4. sal og en MEGET livlig 1,5 årig.. Fantastisk overraskelse..

Vi gik derefter op i restauranten - vi havde bestilt all inclusive - og blev modtaget af venlige tjenere der hurtigt hjap med at finde bord og børnestol.. Så var det buffetens tur.. Kæmpe udvalg til børn og voksne.. Vi fik hentet det vi skulle og satte os ud til vores bord udenfor.. NU skulle solen nydes... og hold da op en fantastisk udsigt.. Hotellet havde 3 store pools - og i den højde vi sad på restauranten kiggede vi bare udover pool, pool og hav... Vi har trofast igennem de sidste 7 år været på charterture.. Og det er 1. gang jeg nogensinde har oplevet hotellet være bedre end billederne i kataloget.. Ferie startede bare over al forventning.

Personalet var venligt - der var legeplads til børnene - Masser af plads ved poolen - Vi havde en rigtig dejlig ferie og ikke mindst fordi vejret lige besluttede sig for at forblive på de 25 grader skyfrit hele ugen så vi kom hjem til kolde Danmark igen solbrune og afslappede.

Anmeld

3. marts 2012

fairfaks-vb

Jeg har kun været syd på med min datter en enkelt gang. sad Ville gerne afsted igen for vi havde den dejligste tur. Desværre er økonomien bare ikke til den slags, når man er kronisk syg,  lever med konstante smerter og har et overforbrug af medicin. Så er det ikke svært at få pengene brugt

Vi var i Tyrkiet, 4 generationer min datter på 7 år, min mor på 53, min mormor på 80 og mig selv på 29år.

Vi boede på det dejligste hotel, hvor alt personale gjorde simpelthen alt for at vi skulle ha en dejlig ferie.

Pjattede med min datter, hvis der var noget hun ville ha fandt de det, der var den mest geniale service, både på vores værelser hvor rengøring lavede små hilsner på min datters seng, i resturanten hvor de kom med is og snolder, ved poolen hvor de om morgenen sørgede for der var pladser ved børnepoolen til os med børn.

De var altid så glade og i godt humør. De skrev min datters navn ned så de kunne lære at sige det rigtig.

-Sofie Amalie-

De var meget imponeret over at vi var afsted sådan fire genrationer kvinder, og vartede specielt barn og mormor op konstant- der manglede intet.

Vi var på en del ture, og de gjorde meget ud af at fortælle, så også ungerne forstod det der blev sagt, meget børnevenligt.

- Et land et sted hvor vi fik den bedste service, og opvartning, det gjorde det bestemt til den bedste ferie vi har haft.

Min gamle mormor havde ellers sagt at hun var blevet for gammel til at rejse, og dette absolut var sidste gang - Men da vi kom hjem, var hun klar til at rejse med os igen... Tænk hvis man kunne invitere hende, så min datter kan nå de sidste gode oplevelser med hendes oldemor inden det er for sent...

Anmeld

3. marts 2012

anja72-vb

Hej!

Vores bedste ferie gik til et Sun Wing hotel på Mallorca.

Vi havde vores 2 børn på 5 og 1 år med og de elskede poolen samt Lollo og Bernie!!!!!!!!!!!!

Vi har siden sommer 2011 set og hørt Lollo og Bernie sangene på nettet og især den lille på 1 år og 9 mdr elsker dem og danser glad med på de velkendte sange.Han peger flere gange dagligt på pcen og siger Lollo :-)

Det var en dejlig afslappende ferie fordi alt var børnevenligt!

Det var også dejligt nemt at tage børnene med på hotellets restaurant, hvor børn var mere end velkommen og der var børnebuffet med alt godt for børn og tilmed gratis, når Mor og Far også bestilte fra menukortet. Alt i alt en fantastisk ferie og vi havde alt hvad vi havde brug for som børnefamilie.

Jeg håber inderligt jeg vinder, da jeg ville elske at kunne give mine drenge den oplevelse at møde Lollo og Bernie igen, som de elsker!

Vi venter nu vores 3. barn og vi ved at vi  økonomisk ikke får mulighed for at rejse de næste flere år, så vi krydser fingre for vi bliver de heldige, som kan nå en ferie mere inden vores familieforøgelse til August :-)

Mange hilsner fra Anja

Anmeld

4. marts 2012

Sommerguldet-vb

Vi var SÅ heldige at blive inviteret til Thailand i december, af mine forældre. Mine forældre, min bror og hans kæreste, mig og Martin og vores lille prinsesse på 1½, som skulle på sin første rejse.

Til flyveturen havde jeg i flere måneder op til, købt lidt hyggegaver (nye bøger, knæklys armbånd, bamser osv). Faktisk havde jeg købt en gave for hver time i flyet, til hvis det skulle gå hen og blive en smule langhåret. Og det virkede! Nu var prinsessen ikke så umulig på turen, og tog sig faktisk 2 lurer på den 10 timers lange tur, men det var super for hende at få en gave, når tiden stod lidt stille.

Hotellet vi skulle bo på lå på stranden, og havde 2 børnepools, og så var det all inklusive. Det var SÅ lækkert.. ingen af os havde taget pænt tøj med, og vi lå på stranden eller ved poolen hele dagen, og kunne gå op i resturanten med badetøj på, når prinsessen blev sulten, uden at skulle tænke på at hive penge op af lommen. Når solen gik ned, gik vi alle op og i bad, og trak i nogle shorts/nederdel, faktisk bare så lidt tøj som muligt, og så slendrede vi ned på resturanten og spiste en lækker middag, med fødderne i sandet. 

Det var så afslappede og lækkert at se, hvordan vores lille pige nød for det første at være i centrum, med alle de mennesker omkring hende, og for det andet kunne hun løbe rundt i intet andet end en ble døgnet rundt. Hun elskede at bade, og legede i sandet, og vi havde ikke planlagt nogle ture på de 14 dage, så der var ingen stress omkring hende eller os. Vi skulle bare nyde ferien..

Det må være den bedste måde at holde ferie på, når man har så små børn. Jeg kan i hvert fald ikke forstille mig andet, mens hun er så lille.. Og Thailand's tropiske omgivelser gjorde da også, at prinsessen nu skal være storesøster til september 2012 :) 

Perfekt ferie!

Anmeld

4. marts 2012

Fatimalouborg-vb

Vi var på Koh Samui, Thailand i Feb 2012. Har aldrig været væk fra Danmark om vinteren før, men det er bestemt ikke sidste gang. Det er stærkt vanedannende!cool

Vores søn Leonardo er en rigtig krudtugle og er ikke god til at sidde stille så jeg var betænkelig ved ideen om ferie, da vi sikkert ville skulle løbe efter ham hele tiden. Vi ankommer til vores resort, som var fuldstændig overdådigt fantastisk med pool, børnepool og strand side om side. Lækker mad, friske frugt drinks,god service,  og smilende personale; der elsker børn.

Vi får os placeret strategisk ved poolen, og Leonardo har spande, vandkander og div. andet legetøj ved sin side. Livet er skønt, solen er høj ahhh..... men så får Leonardo øje på bruseren, som står mellem poolen og strand, til at skylle evt. sandrester af sine fødder. Og insisterer på kun at stå i bruseren og fylde sin spand med vand for derfter at tømme den og så starte forfra! Efter en time tænker jeg nu må vi da prøve poolen igen?! Men næ nej, bruseren er det bedste. Vi kunne nærmest lige så godt have stået i vores bruser på badeværelset hjemme på vesterbro, en kold februar dag?? Eller hvad, Jeg finder mig en strandstol, placerer den ved Siden af Leonardo i fuld gang med sit bruseshow. Så jeg både kan holde øje med ham og sole mig samtidig,en hånd til at holde styr på Lille Leonardo og en hånd til en frisk presset juice ahh sådan.! En gang imellem når en af gæsterne skal have skyllet fødderne for sand, hjælper Leonardo dem med at tænde for vandet og hælde vand på deres fødder, til deres store begejstring. Det her er livet og bestemt bedre end at stå i en bruser, på et halv kold badeværelse på Vesterbro. Nogle gange kan man ikke forudsige hvad de små mennesker bliver begejstret for, heldigvis.

Anmeld

4. marts 2012

sandit159-vb

så har vi igen bestilt en 14 dags ferie i Tyrkiet nær Alanya......wee vi bliver i år 2 børn 9 og 2 og en stor topmave :-) og 3 voksne mor, far og mormor hurra

det er fedt at der er all-inklusiv alt fra mad,drikkevarer (lækkert sætte sig til et bord spise mad fra en overdådig ta-selvbord, alle kan få det de lige har lyst til,og ikke at skulle sige nej til nogen ,håndklæder,solstole ikke penge op hvergang nogen sætter numsen i en solseng, og håndklæderne skal ikke slæbes med hjemmefra,tivoli fantastisk, vandrutchebaner omkring 10-12 stk.,underholdning ved poolen,gymnastik osv,minidisco underholdning for børnene osv

ungerne nyder der er minidisco om aftenen, sjov og balade ved poolen, alle slapper af, hvis pool-livet bliver for meget tager vi mini-bussen til alanya for at opleve handel og vandel på bedste tyrkiske måde.

altså en ferie hvor alle kan hygge sig og slappe af og komme hjem med sjove oplevelser

venlig hilsen fra en familie med små midler men store prioriteringer for ferie :-))

Anmeld

4. marts 2012

Linochka-vb

Vi var på vores bedste ferie i maj 2010, hvor vi var i Syditalien med vores søn, der dengang var knap 1 år, og jeg var gravid med nr 2.

Jeg ønskede ren afslapning inden nr to, og vi trængte alle til at komme lidt væk fra hverdagens trummerum. Til dette var vores feriemål perfekt. De Syditalienske omgivelser gav de sanselige duft og synsindtryk, som jeg (den trætte mor :-)) trængte til, og der var mange gode legepladser og underholdning til vøres lille søn. Han var bla.  vild med at være i appelsinlunden med de mange orange 'bolde' oppe i træerne. At man så kunne plukke og spise alt man orkede, var kun et plus. 

Men for en velykket ferie med små børn er et godt hotel bare alfa og omega. Her var vores valg virkelig godt. Vi boede på et skønt børnevenligt hotel i et smukt roligt og trygt område. Hotellet var familiedrevet, og vores italienske 'mama' kredsede om os hele ugen og var helt vild med vores lille søn. Vi kom efter en enkelt uge hjem med mange gode oplevelser og fornyet energi klar til at byde nr 2 velkommen til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.