Vi var SÅ heldige at blive inviteret til Thailand i december, af mine forældre. Mine forældre, min bror og hans kæreste, mig og Martin og vores lille prinsesse på 1½, som skulle på sin første rejse.
Til flyveturen havde jeg i flere måneder op til, købt lidt hyggegaver (nye bøger, knæklys armbånd, bamser osv). Faktisk havde jeg købt en gave for hver time i flyet, til hvis det skulle gå hen og blive en smule langhåret. Og det virkede! Nu var prinsessen ikke så umulig på turen, og tog sig faktisk 2 lurer på den 10 timers lange tur, men det var super for hende at få en gave, når tiden stod lidt stille.
Hotellet vi skulle bo på lå på stranden, og havde 2 børnepools, og så var det all inklusive. Det var SÅ lækkert.. ingen af os havde taget pænt tøj med, og vi lå på stranden eller ved poolen hele dagen, og kunne gå op i resturanten med badetøj på, når prinsessen blev sulten, uden at skulle tænke på at hive penge op af lommen. Når solen gik ned, gik vi alle op og i bad, og trak i nogle shorts/nederdel, faktisk bare så lidt tøj som muligt, og så slendrede vi ned på resturanten og spiste en lækker middag, med fødderne i sandet.
Det var så afslappede og lækkert at se, hvordan vores lille pige nød for det første at være i centrum, med alle de mennesker omkring hende, og for det andet kunne hun løbe rundt i intet andet end en ble døgnet rundt. Hun elskede at bade, og legede i sandet, og vi havde ikke planlagt nogle ture på de 14 dage, så der var ingen stress omkring hende eller os. Vi skulle bare nyde ferien..
Det må være den bedste måde at holde ferie på, når man har så små børn. Jeg kan i hvert fald ikke forstille mig andet, mens hun er så lille.. Og Thailand's tropiske omgivelser gjorde da også, at prinsessen nu skal være storesøster til september 2012 :)
Perfekt ferie!