Min bedst ferie mindre er fra en privat rejse til Australien i sommer 2007, lige inden min pige blev 2 år.
Hun klarede flyveturene på ca. 30 timer så flot og varmen så godt.
Først en uge i Brisbane, boede ved familie. Så byen på egen hånd, de har en flot by, i centrum havde de et springvand hvor man kan bade, det var så sjov og en rigtig dejlig uge.
Derefter tre uger sammen med min mands søster som bor i Karratha og hendes familie(mand og to børn).
Den første uge var vi i deres sommerhus i Donnybrook , som ligger lidt længer nede end Perth, i dejlig natur.
Her var vi på en togtur på nedlage skinner, ud i skoven, flot tur, så mange af deres speciale træ arter.
Ude at kører i ørken, ørken og sand på den ene side og frodig skov på den anden.
Så kørte vi hjem til Karratha en køreretur på ca. 1200 km.
Var forbi min svogres familie, hans far har byggede et store model tog, så her fik også en dejlig dag, hvor vi fik lov til at prøve at kører med/på model tog, det var noget som passes mandende.
Overnattede i Perth, og var i zoo, flot zoo, en dag børnene elskede.
Den lange kørere tur gik godt, hun tog det rigtig fint at side i en bilen en hel dag og mere.
Overnatte et sted mere, hvor der gik en Emu lige udenfor ved tressen, det er en oplevers når naturer er så tæt på en.
Var også på vandring ved grotterne/klipper.
En rigtig dejlig tur, hygge med familien, dejlig afslappet, og fik set en masse skøn natur, som er så forskellig noget steder er det klipper og grotter, andre frodig skov og vand eller ørken.
Har siden fået to drenge, den yngste er lige blevet et år og har ikke været ude at rejse siden.