Og før du fortæller mig jeg ikke læser alle indlæggene i dine tråde - og det har jeg gjort, så læs venligst min kommentar korrekt, i stedet for at fare i flint.
Jeg har på intet tidspunkt sagt at du kaster hånklædet i ringen, fordi du ikke vil oprette tråde. Skrev det i forbindelse med at du virker til at have opgivet 'kampen' for jeres økonomi på forhånd. Og det kommer du ingen vegne med.
Ærgeligt at du har læst mine kommentarer som angreb på din person, når det jeg gennem flere, har forsøgt at trænge igennem til dig med er; At gu fanden er det hårdt, men det er ikke landets, eller andres skyld hvis der er ged idet, men at du er nødt til at skubbe følelserne til side, og handle konstruktivt, når du ved en fejl er begået, for at rette det op.
Prøver netop at trænge igennem med; Øv at du slog dig, men op på hesten igen. Og så er det lige godt om du faldt af fordi en anden ikke havde monteret sadlen korrekt. Så må du rette den, så du igen trygt kan sidde der.
Og ingen sagsbehandler bliver glad af der kommer udbrændt, slidt person og siger de de bor i et lorteland og alt er deres skyld. Til gengæld er de mere samarbejdsvillige hvis du viser at du ikke lader dig slå ud af sådan en bagatel, og har et kontruktivt forslag til hvor fejlen er at finde - det kan de bruge og handle ud fra. Og gør det så med et smil på læben, det får både du og sagbehandleren det bedre af.
Anmeld