Pu-ha... Sikke en svær situation I er i lige nu - det er forståeligt, at du nærmest er desperat..
Men det ser også lidt ud til, at du tænker med følelserne - og det er ikke konstruktivt.
Jeg er selv enlig mor til to - og går sygemeldt, og jeg får sygedagpenge på dimmitendsats, så jeg ved godt, hvad det vil sige, at skulle leve på en sten.
Men der skal tænkes konstruktiv...
En fagforening har ikke følelser, den har regler og satser - ganske enkelt får man det, man er berettiget til.
I bliver nødt til at sætte jer ned, og finde ud af, hvad der er vigtigt for jer, og hvad I reelt kan gøre noget ved rent praktisk.
...og når I først er der hvor I er nu, vil det helt sikkert 'gøre ondt'
Det er tidligere i tråden kommet forslag til ting i kunne skære ned på økomomisk. Jeg kan se, at du ikke mener I kan skære mere ned.
Men måske skal huset sættes yderligere ned, for at blive solgt.
Måske skal I helt undvære TV og derved slippe for at betale licens en periode - ved godt det er surt, men dog en måde, at spare penge på.
Find nogle ting I kan sælge - du skriver, at du sælger din datters aflagte tøj, men det er der jo ikke store penge i. Jeg har selv solgt ting og sager, som jeg blev nødt til at undvære - surt men nødvendigt.
Måske skal du starte før på arbejdet, og din mand så går på barsel i stedet for.
Igen en priortering...
Du må tage en dyb indånding, og se på det hele igen - uden at lade dine følelser tage over..
Håber du kan bruge det til noget, for det er bestemt ikke for at være efter dig
;)
Anmeld