Jeg har set nogle 'tegn' -både min dejlige (og afdøde) mormor og jeg har haft 'drømme'/syn hvor vi ser at noget vil ske -og så sker der...
Fx for nogle år siden, hvor jeg drømte, at et fly faldt ned -og det skete..
Eller da jeg drømte, at Dronning Ingrid døde -det gjorde hun samme dag..
Tilfældigheder?? Måske -men min mor har bedt mig om at fortælle, når jeg 'ser' ting ske, fordi det passer så mange gange...
Min mormor har set sin afdøde far i en situation hvor hun var ved at bløde ihjel -og hvor hendes far sagde, at det ikke var hendes tid endnu.. Der gik så ca 43 år før det blev hendes tid..
Da min farfar døde hjemme på deres badeværelse -der gik køkkenuret i stå..
Da min far døde var jeg på arbejde. Samme dag havde vi siddet og snakket om døden, og jeg havde fx sagt, jeg ikke ville vide hvad jeg skulle gøre, hvis min far døde.. Senere på eftermiddagen får jeg 3 gange 'trang' til at se på klokken, og huske de tider...
Da jeg dagen efter sidder på sygehuset og snakker med en sygeplejerske og får min fars ting udleveret -der fortæller hun 3 tidspunkter:
1: Da min far faldt om
2: Da ambulance kom
3: Da min far blev erklæret død!
Det var så de 3 tidspunkter, som har printet sig ind hos mig!!
Derudover har jeg nogle ting, som jeg ikke helt kan definere..
Jeg vil virkelig gerne vide, om man kan 'snakke' med de afdøde -men er bange for at blive snydt..
Derfor har jeg nogle sætninger, som min far og jeg sagde til hinanden, som jeg ALDRIG har fortalt til andre efter hans død.. Min familie ved det, hvis de tænker sig om, men det er min 'livlinie', hvis jeg en dag kan kommunikere med det hinsides...
Anmeld