Døden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Laurie-vb

MAMMARAZZI skrev:
Dét nogle af jer siger om, at man kan komme i kontakt, det tror jeg også man kan - ved min far har været her... Jeg tror bare ikke man skal gøre det for sjov - tror de holder øje med os, og 'giver en hjælpende hånd', når det er nødvendigt.. Er blevet læst i hænderne flere gange af 2 forskellige. De har begge ramt plet, selvom jeg har siddet uden at fortrække en mine eller nikket eller sagt noget. De har begge sagt, at jeg har evnerne til at se ting og sådan noget - men har aldrig dyrket det.
Du har helt ret i, at man ikke skal søge kontakt 'for sjov'. Nu husker jeg ikke, hvem der talte om oui-ja bræt osv... det kan godt være farligt, fordi man kan trække 'dårlige' ånde... Jeg har en gang været i kontakt med en afdød... altså havde hans kone accepteret, at jeg skulle prøve. (manden havde begået selvmord). Jeg fik hjælp af en ven, for at komme i meditativ, afslappet tilstand... og fik nogle (for min veninde) brugbare udtalelser... samt et kendetegn, så vi vidste, at det var hendes mand, jeg var i kontakt med. Underligt... smukt - jeg var glad for, at kunne gøre min veninde glad. Men jeg ville ikke gøre det alene... har haft kontakt med afdøde i søvn. Fx. drømte jeg at en kusine til min mor, som jeg holdt meget af, og døde af kræft - viste sig for min sengeende, og holdt mit barn (som gik ved en spontan abort) i armene... så vidste jeg, at han havde godt... og kunne slippe sorgen. Men det var altså en drømme... ikke noget, jeg valgte sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja det er rigtig smukt sagt. Ved ikke hvad der fik hende til at sige det sådan - men det er vel egentlig forklaret så enkelt som overhovedet muligt. Da jeg spurgte hende, hvor hun havde det fra sagde hun; jamen sådan er det bare - det ved jeg. ...og så sagde jeg ikke mere :blush: Hun er 8 år.

Anmeld

18. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Helt i orden du spurgte Laurie - hvis jeg ikke kunne tale om det, havde jeg slet ikke skrevet det. Havde heller ikke særlig meget lyst til at se ham - men havde brug for det. Han døde på min 30 års fødselsdag, og da han var sådan et menneske, der havde styr på alting, stod der et hav af gaver til mig - som han ikke nåede at give mig.(havde fødselsdag torsdag og skulle holde det lørdag). Jeg åbnede alle pakkerne, for det sagde hende han boede sammen med, at min far ville have ønsket - og var så ovre at se ham og tage afsked og sige tak for alle gaverne. Han havde også bestilt 30 røde roser, som kom om lørdagen - det var sgu en hård tid.. Det du skriver med, at du har set din mors kusine stå med dit barn i armene, så du vidste han havde det godt, og kunne slippe sorgen - selvom det var i en drøm, og ikke noget du valgte, ja så tror jeg jo på at det kommer, når man har brug for det. ...om du har valgt det eller ej ;)

Anmeld

18. juni 2010

Laurie-vb

Godt du så din far... selv om han ikke så særligt godt ud... mine børn ville ikke alle tre se ham... tror det var min yngste, som ikke ville.. men blev glad for, det sidste gensyn. Fantastisk, at din far havde forberedt det hele.. måske viste han også et sted, at det var ved at være slut for ham? En veninde så min eks i byen, nogle dage før sin død... og sagde at han så sig rundt, tilfreds. Altså var det hendes indtryk. Han lå på sin seng og døde... børnene sagde, at han aldrig lagde sig på sin seng midt på dagen. Imens ventede hans kæreste på ham... det var hendes fødselsdag... Min morbror gik bort på min fars fødselsdag... min morbror har altid været en drillepinde. Min far gik bort på den dag, min eks og jeg blev borgerligt gift. Han var ikke glad for den mand, jeg valgte... (har aldrig sagt det til mig, min mor fortalte det til mig senere). Hvordan har du det nu til din fødselsdag? Det med min mors kusine... .jeg tror, at hvis afdøde har en besked til os, kan de godt give det på en eller anden måde... i søvn virker det som en drøm, og dermed naturligt... Da jeg år senere hørte en tidligere boyfriend synge for mig mens jeg sad på toilet... blev jeg forskrækket... han stoppede og kom igen dagen efter. Vi får de tegn, vi er parat til at modtage. Vores 'kære afdøde' vil jo det godt til os... .................. Det er længe siden, jeg har snakket om disse ting... hvor gør det godt, at kunne gøre det!! og udveksle.

Anmeld

18. juni 2010

Laurie-vb

MAMMARAZZI skrev:
Ja det er rigtig smukt sagt. Ved ikke hvad der fik hende til at sige det sådan - men det er vel egentlig forklaret så enkelt som overhovedet muligt. Da jeg spurgte hende, hvor hun havde det fra sagde hun; jamen sådan er det bare - det ved jeg. ...og så sagde jeg ikke mere :blush: Hun er 8 år.
Hvor er hun bare god... dejligt, at I accepterer det sådan :) Jeg spurgte om hendes alder, fordi småbørn kan stadigvæk huske nogle ting... men det har det at forsvinde når de bliver store. Delvis fordi det kan blive fejet som noget pjat. Din datter er klog ;)

Anmeld

18. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Laurie skrev:
Spændende, Helene... Nu sagde du 'gå væk' og blev hørt... vedkommende vil sikkert komme tilbage når du er parat. Jeg har også en gang hørt en stemme... sad på toilet... og slappede af... så 'kom en ven' og sang for mig... Det skete to dage i træk. jeg kunne virkeligt høre hans stemme...
Det er så mange år siden - 10 år måske. Jeg har en bog om emnet og i bogen er der en vejledning til hvordan man kanaliserer, og nysgerrig som jeg er, skulle jeg jo lige prøve. I vejledningen står der også, at man bare skal sige 'gå væk' hvis det bliver for meget, det var derfor jeg sagde som jeg gjorde. Gudved om jeg har bogen endnu, det vil jeg undersøge lidt senere, så kan jeg jo komme med titel og forfatter (hvis nogen skulle have lyst til at prøve) - eller låne bogen af mig måske. Jeg har mange bøger om sten, og har mange interessante sten som har forskellige egenskaber, lige som jeg har smykker med sten som jeg bruger i / til forskellige lejligheder, og naturligvis har jeg en kanaliseringskrystal (hahahaha), men dén tør jeg ikke at gå i gang med. Jeg har også en krystalkugle, ægte, den kostede en FORMUE, men jeg synes den var vildt flot og tænkte lidt, at det kunne være sjovt hvis man kunne se lidt ind i fremtiden, eller bare at kunne få nogle billeder at se (selvom det skulle være fra fantasien), men jeg kan ikke se en skid.... @kirle, det der med de lysende prikker for øjenene når man er træt, hedder øjenmigræne. Jeg får det også selv i perioder - også selvom jeg ikke er specielt træt. Pludselig kommer der bare de der små ''ildkugler'' der vimser rundt....

Anmeld

18. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Tak for de søde ord om min datter Laurie :cheer: Har det okay med min fødselsdag nu, men det var hårdt i starten. Det første år tog jeg til Skotland i en uge, for at komme væk fra det hele - men det er gradvist blevet nemmere. I starten var det hans dødsdag og så min fødselsdag - nu er det omvendt. Man er jo nødt til at holde fødselsdag, når man har børn - også sin egen fødselsdag :P ...men det er altså mærkeligt, at se sin fødselsdato på hans gravsten.

Anmeld

18. juni 2010

als-vb

Jeg har også prøvet at opleve 'et eller andet' jeg ikke kunne forklare. Jeg boede på et tidspunkt hos en fransk familie i frankrig og her en dag fik jeg det pludselig vildt underligt, jeg så en mand med en kasket, en lidt særpræget mand og da jeg var kommet til mig selv igen gik jeg ned og snakkede med konen om det. Og hun kunne så fortælle at det havde boet en særpræget gammel mand på gården og nævnte de ting jeg også havde set. Manden var død på gården. Min mormor havde også en hund jeg hold meget af som barn som så afgik ved døden, men da jeg flyttede hjemmefra og nogle gange følte mig alene og utryk kunne jeg mærke hunden, lagde sig ved mig, som den pleje da den var i live, og den var der til jeg fik det bedre. Kan tit også mærke hvis der er noget der er gået galt eller skal til at gå galt. Da min mormor lå for døden, inden min far ringede og fortalte han havde kræft, under min datters fødsels, en underlig fornemmelse af at det er er et eller andet der ikke stemmer og ja rigtig nok det var der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.