Godt du så din far... selv om han ikke så særligt godt ud... mine børn ville ikke alle tre se ham... tror det var min yngste, som ikke ville.. men blev glad for, det sidste gensyn.
Fantastisk, at din far havde forberedt det hele.. måske viste han også et sted, at det var ved at være slut for ham?
En veninde så min eks i byen, nogle dage før sin død... og sagde at han så sig rundt, tilfreds. Altså var det hendes indtryk. Han lå på sin seng og døde... børnene sagde, at han aldrig lagde sig på sin seng midt på dagen.
Imens ventede hans kæreste på ham... det var hendes fødselsdag...
Min morbror gik bort på min fars fødselsdag... min morbror har altid været en drillepinde.
Min far gik bort på den dag, min eks og jeg blev borgerligt gift. Han var ikke glad for den mand, jeg valgte... (har aldrig sagt det til mig, min mor fortalte det til mig senere).
Hvordan har du det nu til din fødselsdag?
Det med min mors kusine... .jeg tror, at hvis afdøde har en besked til os, kan de godt give det på en eller anden måde... i søvn virker det som en drøm, og dermed naturligt... Da jeg år senere hørte en tidligere boyfriend synge for mig mens jeg sad på toilet... blev jeg forskrækket... han stoppede og kom igen dagen efter.
Vi får de tegn, vi er parat til at modtage. Vores 'kære afdøde' vil jo det godt til os...
..................
Det er længe siden, jeg har snakket om disse ting... hvor gør det godt, at kunne gøre det!! og udveksle.
Anmeld