Her vil jeg give Kirle ret - altså, man ved da om den kæreste man har valgt, vil være godt Fadermatriale.
Jeg har haft enormt mange mænd i mit liv (yes, grissebasse!), og der har jeg simpelthen kunne mærke (ret hurtigt i virkeligheden) om de ville blive gode fædre. Og der har da helt klart været en masse svipsere i mellem, som jeg så gerne ville dyrke, men som jeg aldrig ville have børn med.
Der har da også været mænd hvor man har tænkt, hold da OP nogle fede gener og HAN ville blive en kanon Far engang, men hvor det måske har haltet lidt med nogle andre ting (som feks sløv godte i sengen), som måske har været endnu en værdi jeg har prioriteret højere end et godt faderhjerte :laugh:
Jeg ville have en mand der var god til det HELE!
- sådan gik det så ikke helt alligevel, men jeg kom da vist så tæt på man overhovedet kunne, hvis man formår at ignorerer svipsere som barbergel i håndvasken, tøj smidt over stolrygge, sko der flyder og espressorande på alle flader inkl håndvask....
Men han har dæleme fået skiftet nogle bleer, tørret en del snot, rendt gulvet tyndt om natten med grændende babyer og gylpen drivende ned af ryggen og alligevel haft overskud til at sige,, det er okay....han sover nok snart'' og stået op om morgenen, fået ungerne op, sendt dem afsted i skole/børnehave what ever, fordi jeg har ligget med en depression, og selv taget på arbejde bagefter.....
Så véd man sgu at man har ramt olie i baghaven!!!
Anmeld