Jeg prøvede engang kanalisering, hvor man kunne komme i kontakt med én på den anden side. Man kunne så selv vælge om kontakten skulle komme fra én der havde levet før, eller fra et andet væsen.
Indledene tog det længere tid, jeg skulle sige nogle linjer hver dag HØJT, så som jeg vil kontaktes af en afdød der er flink, vejledene og som kan oplyse mig om hint og did og bla bla bla...
Og PLUDSELIG en aften da jeg skulle se film og var ved at bære aftenbakken ind, så hørte jeg en klokke klar og helt tydelig stemme der sagde,,SÅ nu er jeg her endelig'' og jeg blev kraftstejleme SÅ forskrækket at jeg tabte bakken - jeg var jo alene!
Og måtte skynde mig at sige ,,gå væk, gå væk jeg er ikke klar'' :laugh: :woohoo:
Siden har jeg aldrig hørt nogen stemme - og har omvendt heller ikke opsøgt det. Og jeg gik i laaang tid og tænke efterfølgende, om jeg måske var særlig modtagelig for skizofreni og/eller at hjernen må være helt ekstrem god til at virkelighedsgøre selv det mest umulige så det fremstår lyslevende eller fuldstændig autentisk. Og alligevel var det jo også lidt spændende, for stemmen synes så virkelig og kom lige som ned igennem issen...noget underligt noget, som gav en helt speciel følelse, som mere skræmte mig.
Jeg havde jo ikke regnet med at få respons, hverken fra issen eller fra hjernen eller noget som helst andet :)
Anmeld