Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

lib1982-vb

Var til kontrol ved sygeplejersken/lægen i onsdags og på 6 uger er der røget 5 kg.:) og syns ikke jeg har gjort meget for det, så er super glad!! Skal løbe E-løb på søndag og er så klar som jeg bliver... Er nået dertil hvor jeg syns det er fedt at løbe;-) troede aldrig jeg kom dertil!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Det er sgu også rigtig flot!!!! Det er jo også det der med at få det ordenligt ind under huden, så det bare bliver en lækker vane. At løbe handler også om overvindelse, tålmodighed mm før end man kan høste frugterne som en løber der elsker at løbe. Det samme med kosten, jeg spiser næsten ikke sukker mere, og tænker slet ikke over det nu, hvor det før var en daglig kamp. Selvfølgelig kan jeg tage noget lækkert engang i mellem, men jeg behøver det faktisk ikke og dykker lige så gerne ned i frugtskålen for at få taget lækkersulten. Det er også meget meget lang tid siden jeg sidst havde det sådan!!! :) . Og troede faktisk ikke jeg nogensinde kun 'blive mig selv igen'... Det er sgu bare så dejligt når tingene lykkes!!!

Anmeld

8. oktober 2010

Pia74-vb

@Helene, det er også meget flot selv om det er januar :) Tager hatten af :) Jeg synes, at vi alle sammen har fortjent skulderklap for det er ikke nemt at fjerne nogle indgroede vaner, uanset hvor usunde de er for OS ;)

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Præcis, og der går nok også længere tid med at kæmpe mod at man ikke får tilbagefald :)

Anmeld

9. oktober 2010

Pia74-vb

Ja, kender alt til den der ;) Men jeg er rigtig stolt af mig selv, har aldrig været på så langvarig kostomlægning før, ikke seriøst i hvert fald, men dette er nemt og passer godt til mig. Men jeg har da snuppet et par lakridser en fredag aften, hvis jeg har haft meget lyst til det :D

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen det har jeg da også, eller nappet et stykke kage....eller et par æbleskiver osv, alt efter hvad ungerne lige har bestilt. OG det vil jeg jo blive ved med resten af livet. Der går bare længere tid i mellem de større udskajelser, og det smager faktisk også bedre når man virkelig nyder det, istedet for man bare høvler det ned fordi det tilfældigvis står indenfor rækkevidde. Nogle ting synes jeg så pludselig bliver for sødt i længden, og så levner jeg!! MIG LEVNE??? :laugh: Så NOGET er der da sket, hihi...

Anmeld

9. oktober 2010

Pia74-vb

Jeg bliver nødt til at være lidt hård overfor mig selv her i starten, for ikke at glide tilbage til de gamle vaner. Og jeg er bare én som elsker at hygge med noget med min kaffe ^^ Jeg har også levnet et par gange her på sidst - altså de søde sager - og det er bare så stort, var megastolt af mig selv ^^ Lige som sidste weekend, da vi var til svigermors sønderjyske fødselsdagskaffe og jeg sagde nej tak til alle søde sager.... og der var mange... men havde ikke lyst, så jeg fik bare kaffe med piskefløde i :D

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg kan ikke undvære fløde og sukker i kaffen, men jeg drikker så til gengæld også kun en enkelt kop om morgenen engang i mellem, så den fornøjelse skal man sgu ha!!! :)

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Halløjsa, så røg der på kun en uge en ordenlig bid af - nu er jeg gået fra 66,5 til 64'erne (ok, 64,8)....så NU snerper det der hen af. Målet var bare i 65'erne denne Mandag morgen! OVERRASKELSE! Det har åbenbart båret frugt at jeg har skruet op for proteindrikken og på den måde er gået fra ca 400 gr kød til 800 gr dagligt, og fortsætter med forbrændingen om natten ved at spise et halvt æble eller en pære inden jeg går i seng :) Så det prøver jeg igen denne uge!!! Det er faktisk lidt sjovt det her *hæhæ* :lol:

Anmeld

11. oktober 2010

als-vb

hold da op fedtet rasler da bare af dig. sejt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.