Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg er inde i en rigtig god periode! Dog var der så kun røget 1 cm om taljen - resten stod stille (bryst, hofter og lår), og målte det samme som sidste uge. Men ok, man/jeg har jo også fedt på de indre organger og i mellem, så det skal jo også blive mindre efterhånden. Og det kan nok ikke måles som sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

als-vb

nej og fingrene og armene og knæene osv . :) Var hjemme ved min mutti i går og fik set gamle billeder, det var det rene tortur.... hold da helt kæft jeg havd ene smækker figur for bare 8 år siden. en rigtig fin str 38, ingen mave, fede arme (udover jeg havde opvasker arme) og bare åle slanke meter lange ben....

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen dét får du igen Als, når alt er faldet på plads og du er blevet ordenligt udredt og får mere overskud til at gøre noget ved det! :) Det skal nok komme, hvis JEG kan, så kan ALLE.

Anmeld

11. oktober 2010

als-vb

hmm tror jeg er endnu længere ude end dig. er jo typen der spiser bare fordi det er inden for rækkevide.....

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen det gjorde jeg også! Alle mine tanker blev somregl efterfulgt at at åbne køleskabslågen eller skabslågerne.... Tror jeg går i bad - lige tjekke køleskabet. Kommer der mon en film i aften - lige tjekke skabene. Jeg synes det er halv koldt - lige dykke ned i gufskålen. Kæften stod ALDRIG stille, og jeg kunne blive FULDSTÆNDIG desperart hvis ikke der var noget lækkert (ku også bare være mad!) i huset. Og jeg har præsteret at stå og bage pandekager ved midnatstide 'bare for at få et eller andet'....eller forsøge mig med en æggesnaps (æggeblomme rørt med sukker), eller spise 8 stykker knækbrød med ost blot fordi jeg lige skulle se nyheder, eller bare æde et halvt glas Nutella for liiige at tage trangen osv osv..... Så jo, jeg har været underholdende!! :laugh:

Anmeld

12. oktober 2010

als-vb

lyder akkurat som mig. Har endda taget af tøsen 'lørdsgaslik' sådan noget som en mini pakke med smarties, for det er da bedre end ingenting.... Nå i morgen er det dagen for min samtale med overlægen, så forhåbentlig siger han at jeg bare skal kaste mig ud i kuren igen (og må køre bil.....)

Anmeld

14. oktober 2010

alidy-vb

Tillykke og held og lykke :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:) :) :) :) Jeg spiser lever lige for tiden, synes mine arme blev lidt Mormoragtige lige pludselig, hvilket betyder at jeg mangler nogle vitaminer der findes i lever der strammer huden op. Jeg taber mig ikke denne her uge og jeg kan også risikere en vægtøgning, men det er helt efter planen og jeg skal jo heller ikke nå noget :) Nu handler det om jeg lige skal have fyldt depoterne op, og så fortætter jeg derud af. Og så skal jeg huske at spise lever 1 gang om ugen efterfølgende for at huden skal kunne følge bedre med :unsure:

Anmeld

27. oktober 2010

lib1982-vb

WEEEEE JEG KAN PASSE MIT GAMLE TØJ :woohoo: :silly: :cheer: :laugh: Ja, undskyld jeg råber, men hold da op, hvor er jeg sej og stolt af mig selv!!! Var virkelig en fantastisk fornemmelse at tage mine 'før-gravid-flodhest-stadiet' bukser på og ikke engang behøve at suge maven ind for at passe dem :laugh: Fik løbet E-løb i en overraskende god tid... hvis ikke mine ben havde været SÅÅÅÅÅ tunge efterflg., tror jeg det var tæt på, at jeg kunne svæve af stolthed!! Har ALDRIG gennemført noget lign. før, så var helt vildt for mig! :laugh: Er nu 14 dage siden, OG løber stadig - er bare så fedt at sige 'jeg snuppede lige 5 km.' B) Målet er fortsat løb 2 x om ugen (+ hvad der så kommer af håndbold), samt at følge løbeprogrammet færdig, så jeg kommer op og kunne løbe 30 minutter i streg - er nu på gå 1 minut, løb 9 x 3 og ligger mellem 5,5-7 km på den halve times tid jeg er ude... alt afhængig af, hvordan jeg lige får ruten til at passe :cheer: Hvordan går det hos I andre??

Anmeld

27. oktober 2010

als-vb

TILLYKKE HVOR ER DU SEJ!!!!!!! her går det ad h til. Har haft rigtig svært ved at komme i gang efter alt det med mit hoved og undersøgelser og hvad ved jeg. Nu har jeg så fundet et gammelt billed af mig selv jeg har hængende nede på arbejde i håbet om at det kan motivere mig til ikke at proppe mit hoved med mad. (er virkelig en lækker krop jeg har på det billed) Men mit største problem er fra kl 19-22 hvor min sukkertrang slår ind og jeg bliver nærmest desperat for at proppe noget usundt i kraniet. Så det er mit største problem. Vil gerne dyrke noget motion men er en knold tilat få skoene på efter kl 20. TAG DIG SAMMEN KVINDE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.