De fleste læger ved også, at når folk går 'på kur' så spiser de ret ofte helt forkert og går og småsulter sig, hvorfor blodsukkeret fare op og ned, og giver almen utilpashed.
De sikre sig nok bare, at du ikke er derude - senere kan det være i kan få talt kost, så de sikre sig du ved hvad du skal gøre og hvordan du spiser korrekt så du får det du skal have. Uden tårer om man så må sige.
Jeg kan da også se på nogen af mine veninder fx, at de spiser fuldstændigt forkert når de 'kure den' - de taber sig ja, men kan sjældent holde det i længden, fordi de altid er små (eller helt sultne) og derfor pludselig går amok i et mega ædeorgie de ikke kan bremse igen :)
Jeg har også måtte eksperimenterer mig frem til at finde den rette sammensætning, de rette mængder og den rette føde, så jeg kunne holde sulten fra døren. Jeg har også testet mit blodsukker flere gange om dagen, for at finde ud af hvordan min krop egentlig reagerer.
Jeg har jo aldrig prøvet at tabe mig før, så det har været en helt ny verden at træde ind i....
Anmeld