lib1982 det er fandeme flot, hvor er du bare go'!!!! Og du må meget gerne råbe når det er SÅ gode nyheder :laugh:
Jamen her går det også fint, jeg er nede på 64 kg nu og går og hygger mig med det, forstået på dén måde, at jeg ikke kæmper så meget lige i øjeblikket, men mere går og holder vægten stabil.
D 1 November tager jeg en 'nedtur' mere og regner stærkt med, at de 4 kg vil ryge i løbet af November, så mit mål er nået 1 December :)
Jeg har fået genindført formbrød og ekstra lageret ost, og det går helt fint med ikke at tage på af det. Så jeg er ude i eksperimenterne lige i øjeblikket, hvad kan jeg begynde at spise og hvad skal jeg holde igen med, hvor meget kan jeg tillade mig at spise uden det kan ses på vægten, eller hvor lidt osv osv, det er faktisk enormt spændende :)
I efterårsferien spiste jeg ALT hvad jeg havde lyst til, og lige så meget jeg havde lyst til inkl sodavand. Jeg havde regnet med at vægten ville eksplodere helt vildt, men det hav kun ½ kg og dét overraskende mig altså MEGET (positivt). Så min forbrænding er i top.
Så fra på Mandag ryger jeg på pulver, piller og fedtfattigt igen og glæder mig som et lille barn :)
Anmeld