Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

lib1982 det er fandeme flot, hvor er du bare go'!!!! Og du må meget gerne råbe når det er SÅ gode nyheder :laugh: Jamen her går det også fint, jeg er nede på 64 kg nu og går og hygger mig med det, forstået på dén måde, at jeg ikke kæmper så meget lige i øjeblikket, men mere går og holder vægten stabil. D 1 November tager jeg en 'nedtur' mere og regner stærkt med, at de 4 kg vil ryge i løbet af November, så mit mål er nået 1 December :) Jeg har fået genindført formbrød og ekstra lageret ost, og det går helt fint med ikke at tage på af det. Så jeg er ude i eksperimenterne lige i øjeblikket, hvad kan jeg begynde at spise og hvad skal jeg holde igen med, hvor meget kan jeg tillade mig at spise uden det kan ses på vægten, eller hvor lidt osv osv, det er faktisk enormt spændende :) I efterårsferien spiste jeg ALT hvad jeg havde lyst til, og lige så meget jeg havde lyst til inkl sodavand. Jeg havde regnet med at vægten ville eksplodere helt vildt, men det hav kun ½ kg og dét overraskende mig altså MEGET (positivt). Så min forbrænding er i top. Så fra på Mandag ryger jeg på pulver, piller og fedtfattigt igen og glæder mig som et lille barn :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

lib1982-vb

Er heldigvis nået så langt, at det stille og roligt har sneget sig ind som gode vaner og ikke noget jeg tænke synderligt over! DEJLIGT :cheer: Halter lidt bagud med grøntsager + frugt, men drikkevarer og sundere madvaner ifm. grov-produkter osv. er på ryggraden nu :cheer: Har ikke følt det her som en 'kur', hvilket jeg tror er det, som har gjort forskellen! INTET er 'ulovligt', betyder bare konsekvenser, f.eks. en ekstra løbetur eller lign :cheer:

Anmeld

28. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

PRÆCIS, heller ingen fornemmelse af straf hér. Nu handler det mere om små belønninger, at kunne tillade sig 'et eller andet' man normalt aldrig gør, og så tage en ekstra runde dagen efter. Eller bare lige spørge sig selv, jamen GIDER jeg det her - gider jeg okse ekstra imorgen for det, og der kan svaret ofte være NO WAY! :laugh:

Anmeld

15. december 2010

lib1982-vb

:laugh: :laugh: Jeg var til kostsamtale i sidste uge, og havde - noget overraskende fortsat tabt mig :laugh: :laugh: Har bestemt ikke lavet det vilde de sidste måneder, en smule håndbold og det er egentlig det! Vi fik dog en vildt god snak om, at meget af det med kosten, nu sidder på rygraden, forstået på den måde, at jeg nu 'bare' køber et rigtige ind, uden at skulle tænke vildt over det! Er ved at være der, hvor jeg skal til igang med nogle 'stram-op' øvelser, mangler faktisk kun 3-4 kg. for at være nede på det jeg gerne vil, men syns stadig min mave ser meget gravid ud! Det er noget af det nemmeste i verden - at lave de skide maveøvelser, MEN glemmer det i løbet af dagen, så dét er næste projekt!! Hvordan går det med I andre???

Anmeld

15. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen det går rigtig fint, jeg er nede på de 61 kg, men gider ikke begrænse mig her i December, så måske er den 64 efter julen?? :laugh: Det er uden betydning, bukserne passer og humøret er højt, og vægten gemt væk. Den kommer først frem 1 Januar hvor jeg fortsætter den gode stil. :)

Anmeld

16. december 2010

Pikora-vb

Nåeh ja....der var jo også noget hér ;) Øhm, tjekkede lige vægten, den sagde 64 kg! Jeg kan se tilbage, at det vil sige ét tabt kilo på 2½ måned!! :dry: Ikke så imponerende; men jeg gør nu heller ikke rigtig noget for det. Tjekkede BMI: 22.68, så jeg er da i hvert fald ikke 'overvægtig' mere. -Tror bare lige jeg lader den stå på standby, og laver et status-tjek den 3. januar :blush: (Måske skulle jeg forpligtige mig til at indrapportere min vægt dén dag!?)

Anmeld

16. december 2010

Det er stadig mig-vb

Pikora skrev:
Nåeh ja....der var jo også noget hér ;) Øhm, tjekkede lige vægten, den sagde 64 kg! Jeg kan se tilbage, at det vil sige ét tabt kilo på 2½ måned!! :dry: Ikke så imponerende; men jeg gør nu heller ikke rigtig noget for det. Tjekkede BMI: 22.68, så jeg er da i hvert fald ikke 'overvægtig' mere. -Tror bare lige jeg lader den stå på standby, og laver et status-tjek den 3. januar :blush: (Måske skulle jeg forpligtige mig til at indrapportere min vægt dén dag!?)
Havde lidt hen af samme tanke :)

Anmeld

31. december 2010

TinaK-vb

Så er jeg på den igen!! Altså fra imorgen, eller faktisk fra midnat har jeg besluttet.. Jeg måler mig, vejer mig, og lægger hele skidtet herind, så jeg kan kigge og tænke 'yeah jeg gjorde det sgu'... Glæder mig!!

Anmeld

31. december 2010

Pia74-vb

Lidt fremskridt også her, nu svinger det mellem 6,5-7 kg, trods jul og ekstra kulhydrater i forhold til det normale :) Jeg kan passe de bukser jeg kunne passe før junior, så jeg er halvvejs og meget tilfreds!

Anmeld

31. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det skal nok gå, man skal bare sætte sig en deadline og så kæmpe for at nå den.... Jeg kan passe alt mit gamle tøj, og har drønet alt det andet ud. Nu hvor jeg starter på arbejde igen, så kommer vedligeholdelsen også helt af sig selv, jeg får rigtig travlt og er langt væk fra både sofa og køleskab :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.