Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.222 visninger
280 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Synes dagen er gået godt, jeg har drukket mine to liter kildevand, ædt alle mine vitaminer og mineraler, og spist UTROLIG fornuftigt. Har hygget mig lidt med nogle bolsjer her til aften, fordi jeg blev lækkersulten :) OG har haft en let hovedpine som er ved at dampe af.....(sikkert fordi jeg ikke har drukket Cola!). Glæder mig til at se vægten falde 'drastisk' :laugh: - er der slet ikke andre der vil være med?? :huh: Altså kooooom nuuuuuuuu!!!! :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Signe1704-vb

Jo det vil jeg gerne. Du overholder det og jeg taber mig :laugh:

Anmeld

27. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det kunne være smart! Og så kan du tisse for mig og så fløjter jeg bare når jeg er færdig - de der 2 liter kildevand er ved at drive mig til (vand)vid!!! :sur:

Anmeld

27. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Har tænkt mig at blive helt vild fornuftig når ferien er ovre - og se kiloene rasle af :woohoo: Synes det er lidt for svært (dårlig undskyldning), at ændre radikalt på kosten, når jeg spiser sammen med ungerne ved alle måltider.. ...men om en uges tid eller to, så er jeg på ;) Er ved at være ret træt af mig selv :(

Anmeld

27. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg går også først i gang med motion osv, når ungerne er kommet på frit/børnehave her d 2 August, jeg kan ikke rigtig få det presset ind før.... Og jeg synes også det er svært at lave om når det er ferie, sådan noget fungerer nok bedst på hverdage og rutinerne er anderledes.

Anmeld

27. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Forresten Helene, hvad 'gør' du? Kildevand og urter er sgu noget af et kulturchok for mig :woohoo:

Anmeld

27. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen jeg gør ikke så meget (totalt underdrivelse!) andet end at droppe sodavand, de fleste sukker og fedekilder, og spiser flere grøntsager og frugter, mere fisk og magert kød osv... Mine urtepiller er sikkert overflødige for andre, men jeg tager dem fordi jeg ellers ikke får fiber nok (jeg kan ikke fordrage groft brød!) og spiser heller ikke ret meget rugbrød (jeg er ciabatta, durum, italiensk madbrød typen der nu også godt kan lide tyrkisk brød, samt arabiske brødsorter), som vist ikke er specielt fiberholdige. Så pillerne MÆTTER med andre ord (hvilket jeg så ikke har erfaret endnu!) :laugh:

Anmeld

27. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Det er vel det man kalder kostomlægning :P Det er egentlig også det jeg har tænkt mig at gøre efter ferien - ved jo godt det virker.. ...måske jeg skulle et smut forbi matas også - har faktisk arbejdet i matas førhen, men er vist kommet lidt langt væk fra det :huh: Der var engang jeg levede noget mere fornuftigt...

Anmeld

27. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Det kommer tit i perioder - altså dét der med at tænke ekstra over, hvad man putter i munden. Da jeg gik til genoptræning, varmede jeg op på en kondicykel. Der var bl.a. kalorietæller på, og jeg regnede mig frem til, at jeg skulle cykle i ca. 10 minutter, for at forbrænde EN dåsecola. EN!!!! ...og på de 10 minutter var jeg både ved at besvime og dø, og dét der var værre - dengang tænkte jeg MEGET inden jeg drak en cola :woohoo:

Anmeld

28. juli 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja, det kunne være smart! Og så kan du tisse for mig og så fløjter jeg bare når jeg er færdig - de der 2 liter kildevand er ved at drive mig til (vand)vid!!! :sur:
:laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.