Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Frunett-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeps, det brænder kalorier!!! Og hvis du så heller ikke kan spise samtidig, :blink:
Nu er jeg sådan indrettet at jeg ALTID kan spise :blush: Kan kun mindes en enkelt gang jeg var så syg af influenza at jeg ikke havde lyst til mad, der kom min mor så også spurtende fra den anden ende af byen, for ' hold da op du må være alvorlig syg barn' :unsure: Heldigvis har jeg ikke sådan en kage til at stå og kalde i køkkenet, har ellers haft en umådelig trang til en rigtig snasket kage idag, sådan a la en Jødekage fra Salling.... Hmmm må vist liste mig ud imorgen, og op forbi Salling :lol:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

TinaK-vb

Hvor er det fedt, at det bare render af jer allesammen. Her går det også godt med kuren, er dog blevet helt chokeret over mig selv: Var til det skønneste bryllup i weekenden, hvor maden var SUPER lækker.. Og så var der dessert buffet med chokoladekage/brownie, noget andet kageværk, vanilieis, æblesorbet og masser af frugter.. Og der stod jeg og det eneste jeg havde lyst til at spise, var kirsebær og jordbær... Tog endda et stykke chokoladekage, for jeg VIDSTE jo at den smagte godt, men én sølle lille bitte bid -så kunne jeg ikke mere, den var for sød!!! Tænk sig, at jeg har nået det ønskede punkt, hvor jeg ikke bare åd søde ting, fordi de var søde.... Nået det punkt, hvor maven faktisk altid er flad nu... Og kjolen sad også som en drøm... Tror jeg har nået ca 3,5 kg af de ønskede 5 kg, der skulle af... Bare ved ikke at spise ting jeg ved der er sukker i.. TILLYKKE TIL OS ALLE

Anmeld

6. september 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Nu er det jo ikke for at lokke dig, Helene, men min kur, som egentlig skal være en livsstil, går mestendels ud på at 'få kalorierne til at tælle'. Forstået på den måde at alle de der kalorier som ikke giver mig glæde skal ud! Den tørre kage på kontoret, det der slik jeg æder uden at tænke om eftermiddagen og som ikke smager godt og som jeg har glemt 5 minutter efter, den dårlige vin som bare ryger ned etc. Det gode chokolade, yndlingskagen, min mormors mad, den sublime vin skal nydes og dyrkes og ikke generere dårlig samvittighed! :-) Jeg tror virkelig at det virker. Livskvalitet går ikke ned, men vægten gør.... Jeg er simpelthen begyndt at tænke 'har jeg rigtig lyst til det her kage eller æder jeg det bare fordi det er der?' Hvis jeg virkelig har lyst - ja så spiser jeg
Jaaaa, jeg åd også et kæmpe stykke tilsidst og nød det i fulde drag :laugh: Jeg kom jo på den tanke, at jeg ikke vil undvære gulerodskage resten af mit liv, og at omlægningen jo skal afspejle noget varigt. Så jeg er også begyndt i større stil, at vælge til og vælge fra istedet for at droppe det hele! (For det kan man jo ikke). Jeg vil bare så gerne af med de kilo hurtigst muligt, og så er det jeg kammer lidt over engang imellem :) Og JOW, vi er altså rigtig gode!!!!!

Anmeld

7. september 2010

Johannamor-vb

Jeg er kommet dertil, hvor jeg simpelthen bliver mæt hurtigere... Hvor jeg i begyndelsen syntes, at jeg bare slet ikke havde fået mad nok, så er jeg mæt nu, når jeg har spist en lille portion, og også uden at have været på rigtig kur har det hjulpet mig til at tabe mig også hen over sommeren. Ikke meget, bare lidt. Nu skal der lidt mere skub i kuren, så jeg kan tabe de sidste 5 kg, eller hvad der nu skal til for at jeg kan være helt tilfreds. Jeg skulle til fest forleden og prøvede en gammel kjole i str. 38. Imod forventning kunne jeg rent faktisk få den på og lyne den også - men pændt var det ikke, så jeg tog noget andet tøj på. Tænk hvis jeg kunne tage den på til julefrokosten???

Anmeld

7. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Johannamor skrev:
Jeg skulle til fest forleden og prøvede en gammel kjole i str. 38. Imod forventning kunne jeg rent faktisk få den på og lyne den også - men pændt var det ikke, så jeg tog noget andet tøj på. Tænk hvis jeg kunne tage den på til julefrokosten???
Kender godt dét der med, at man KAN få det på - men at det ikke er pænt :dry: Glæder mig også til, at jeg bare kan tage noget tøj på - uden at skulle vende og dreje mig, for at tjække, om det overhovedet er noget, jeg kan være bekendt at vise mig i :blush:

Anmeld

7. september 2010

Det er stadig mig-vb

Omvendt er det måske meget godt at man har noget tøj, som ligesom bliver målet :) Ja, og tænkt om du kunne have kjolen på til julefrokosten...eller måske til nytår. Det er de der små sejre der gør det hele så spændende. Jeg SKAL bare kunne passe de mindste bukser til Januar, ja jeg har faktisk planlagt det jeg skal hve dem på første dag på job :laugh:

Anmeld

13. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er så glad for at være kommet ned i 60'erne, det har virkelig hjulpet på sagen. Her forleden mødte jeg naboen ude ved skakten, hvor han spurgte ,,hvad har du gjort'' og jeg fattede ikke en brik og spurgte hvad han mente med det. Han mente, hvor jeg havde gjort at mine overflødige kilo :) Dejligt at folk kan se det nu og kommenterer på det, det giver liige lidt ekstra blod på tanden!! Håber i andre også stadig holder ved og holder ud! :)

Anmeld

14. september 2010

als-vb

denne uge eksisterer ikke!!!!! men har så den undskyldning at neurologen sagde jeg ikke måtte være på kur....

Anmeld

14. september 2010

Det er stadig mig-vb

Aaaai hvorfor sagde neurologen dog det, man kan da ikke spise for sundt :laugh: - tror lige hun/han må have tilsendt kostpyramiden og en flad ørertæve!!! ....vejlede patienterne til at spise usundt, tsk tsk!!! :P

Anmeld

14. september 2010

als-vb

nej hun vejledede ikke i at spise usundt, hun sagde bare at med de ting der nu kunne være galt var en hård slankekur ikke sagen, da det ikke var godt hvis mit blodsukker var for ustabilt. Så jeg må gerne spise sundt, men må ikke være for hård og skal sørge for at spise mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.