Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

MetteNB-vb

Her er det gået tilbage siden sommer. Har taget mange kg på igen, så må på kur igen fra på mandag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

TinaK-vb

Så er jeg blevet målt og vejet... Og har taget 4 kg på siden august, hvor jeg sidst var på sukkerfri kur... Simpelthen utroligt.. Så nu er jeg igang igen...

Anmeld

3. januar 2011

als-vb

Jeg melder mig også under fanen. Så nu skal der tabes. De kilo jeg tabte i efteråret er stadig tabt (5 kilo) men har så bare stået der siden. Så nu er vi igang igen og prøver at se om denne gang er lykkens gang og jeg får tabt de der 20 kilo. Der er jo rigelig af motivationsgrunde: endometriosen har klart bedst af at der ikke er sukker og fedt i kroppen i de mængder, alt det der var med mit hoved er da en øjenåbner i forhold til at vi ikke er helt så urørlige på helbreddet, jeg ser grim ud uden tøj på. rene deller. Og sidst men ikke mindst var tøsens første kommentar den anden morgen: 'mor har stor mave'. Tak for lort! Men nå må i gang igen.

Anmeld

3. januar 2011

Pikora-vb

OK, 64 kg igen; dvs status quo hen over julen. Mit mål var 63, så jeg må hellere lige prøve at gøre ét eller andet :)

Anmeld

13. januar 2011

als-vb

så var det store veje dag. Har i denne uge tabt 1,3 kilo og i uge 1 tabt 1 kilo så alt i alt 2,3 kilo. Godt start.

Anmeld

13. januar 2011

ma08-vb

als skrev:
Og sidst men ikke mindst var tøsens første kommentar den anden morgen: 'mor har stor mave'. Tak for lort!
Ja ja, i dag var den første kommentar til mig, da jeg kom hjem fra arbejde og havde sat mig i lænestolen: 'mor, tykke mave' - så du er ikke alene :laugh:

Anmeld

14. januar 2011

als-vb

ma08 skrev:
als skrev:
Og sidst men ikke mindst var tøsens første kommentar den anden morgen: 'mor har stor mave'. Tak for lort!
Ja ja, i dag var den første kommentar til mig, da jeg kom hjem fra arbejde og havde sat mig i lænestolen: 'mor, tykke mave' - så du er ikke alene :laugh:
Ja sandheden skal man høre fra børn og fulde folk :) og det får man da så sandelig også :laugh:

Anmeld

16. januar 2011

TinaK-vb

Nøøøøøøj jeg er tosset.... Efter 15 dage uden sukker har jeg så taget 1 kg på!!! Og ja, jeg har målt mig og tabt 2 cm på maven, men taget på på numse og lår.... HVAD FILAN SKER DER?? I august, da jeg kørte sukkerfri i næsten 4 uger, da havde jeg efter 14 dage tabt 2½ kilo.... Og jeg vejer pt MERE nu end jeg gjorde dengang da jeg startede kuren....................

Anmeld

17. januar 2011

Happymummy-vb

Det er MUSKLER, TinaK, det er muskler! Det er i hvert fald det jeg plejer at sige til mig selv, uanset hvor plausibelt det så er. Så prøv vandkuren - det var lige den jeg kiggede ind for at sige tak for at blive gjort opmærksom på. Jeg har i løbet af den sidste 1½ månedstid ca (måske 2 måneder) tabt mig 8-10 kg ved den, dog kombineret med muskelvævstab pga. absolut ingen motion siden sneen faldt. Egentlig begyndte jeg bare på det fordi jeg har en tendens til at dehydrere mig selv, jeg troede ikke på, at det skulle kunne have en indvirkning på min vægt - så det var glædeligt! Jeg har levet alt andet end sundt, men har kunnet se en nedgang i min 'lækkersult' :klap: :klap: Nu hvor sneen er forsvundet, må jeg så hellere komme igang med motionen igen :motion: :motion: Ikke mindst skal cyklen lappes, så jeg kan komme nogle steder hen! :cykel: :cykel: Så TAK HeleneK! (og alle I andre) :kiss:

Anmeld

17. januar 2011

Det er stadig mig-vb

Dejligt med glade og friske tøzer :laugh: I dag skal jeg bare VOLD-æde, synes ikke jeg har fået et ordenligt måltid mad i noget der ligner evigheder. Har været i Sverige flere dage i streg, og smutter igen i morgen et par dage i streg. Det er SLET IKKE som planlagt (faktisk meget bedre!), men utrolig hårdt, jeg er jo ikke vant til hverken at tænke eller bevæge mig :woohoo: Så i aften tager kæresten mad med fra arbejdet - shawarma, shis kebab og den slags grillsavl, jeg bare skal høvle ned til jeg segner :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.