Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg driller også bare, på min egen sære måde :laugh: Og rigtigt, 6 måltider om dagen og massere af groft og fiberrigt, så blodsukkeret ligger snorlige - og når man har det skidt, så må man også godt synde lidt, det er i hvertfald MIT mottto! :) Alt med måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

als-vb

ved det godt ;) vælger også selv at se det fra den mest interessante, for mig, side. ;)

Anmeld

19. september 2010

lib1982-vb

Weeee tjuhej hvor det går, de sidste 4 uger, har jeg været ude og løbe de 2 gange om ugen jeg havde sat mig for + håndbold :) :) Er nået op på 7-9 km. pr. gang, så går fremad... syns pludselig ik der er såååå langt igen til 13,3 :woohoo: :woohoo:

Anmeld

19. september 2010

Det er stadig mig-vb

Eeeeeej hvor flot!!!! Så ligger målet jo lige om hjørnet!!! :klap: :klap: :motion: Her går det også RIGTIG godt, jeg mangler 'kun' 7 kg nu og har et samlet vægttab på 16 kg :) Dvs jeg er nede på 67 kg nu. Faktisk er jeg hurtigere end jeg regnede med, så det er sgu ligefør jeg tror at jeg har idealvægten 1 December - 1 måned før deadline :) Og nu kan jeg passe min Vero moda skindfrakke, den sidder IKKE godt, men den kan lukkes!!!!! Så når jeg vejer 62 kg, så prøver jeg den igen. Så fuld fart frem......en ny uge er på vej! :)

Anmeld

20. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Hepper på jer :klap: :klap: Her går det ikke helt så godt :( Har været ude og købe tøj i nummeret større.

Anmeld

21. september 2010

lib1982-vb

:klap: MAMMARAZZI skrev:
Hepper på jer :klap: :klap: Her går det ikke helt så godt :( Har været ude og købe tøj i nummeret større.
Jamen så kan du jo stadig passe dit tøj ;) Lader bare som om det er samme str. som altid :klap:

Anmeld

30. september 2010

Pikora-vb

Nå, tøser!! .............er I stadig på?? Jeg er på 65 nu; kun 2 kg fra målet. Det går ikke så stærkt, men jeg anstrenger mig nu heller ikke synderligt :blush: ...det vigtigste er vel at det går...... B)

Anmeld

30. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, jeg er også stadig på, men jeg er ved at blive FULDSTÆNDIG vanvittig over de der fuckede 67 kg.....så er den 67,8...så er den 67,4...67,2...67,5...og lige pt er den 67,7 :dry: Det er sjovt, men jeg har altså sådan nogle enkelte kilo der sidder rigtig godt fast!! Da jeg gik fra 83 til 80, var det de der 80 der drillede, så var det de 77 kg der drillede, så var det 71 kg der blev ved at drille...og nu er det så kommet til de 67 kg der driller mig. De andre kilo har jeg smidt uden besvær og rigtig hurtigt (altså, sådan da). Glæder mig bare til jeg har forladt de 67, for så kommer der et par hurtige kilo efterfølgende....... :) Men lige nu er det bare noget ælkfj grl glkrhgwn pfrjiwhjgrhgnannfa.fn mgntjhwvnjt!!!!!! - troede egentlig jeg var den eneste på tråden - dejligt at se liv! :woohoo:

Anmeld

30. september 2010

Pikora-vb

Ja, jeg tænkte lige, at den måske var døende, så den trængte til kunstigt åndedræt ;) Jeg har jo ikke ligefrem selv været aktiv her, for jeg syntes ligesom ikke at jeg havde noget at prale med - og har ej heller været frustreret - men jeg har jo læst med og heppet herhjemme på jer andre :cheer:

Anmeld

30. september 2010

Det er stadig mig-vb

Det var da også en god ide :) Jeg melder i hvertfald når jeg har nået de 66 :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.