Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

kongster-vb

I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

als-vb

kongster skrev:
I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans, I'm in my skinny jeans :-D
FANTASTISK!!!!!! tillykke med det. Så må man gerne skrige fra toppen af bjerget. :woohoo:

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Men Kongster dog, tillykke med DET doh!!!!! :laugh: :laugh: Jeg har også kommet ned i en mindre buks, men det er så buksen FØR skinny jeans :lol: 5 kg mere, så er jeg i skinny jeans og får at hav af muligheder, fo så kan jeg nemlig også passe mandens!!!!!! Selvom der er en lille diskrepans mht benlængde, for han har kortere ben end mig den stakkel. Hihihi. Flot Kongster, hvordan føles det?????

Anmeld

1. september 2010

kongster-vb

Det føles faktisk lidt overraskende, for kuren har været på standby lidt. De kunne også godt sidde bedre men det er klart en start! Jeg kører videre med kur :-) og TAK!

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen, en start er jo også fin nok!!! Min kur kom lidt ud på et sidespor små 14 dages tid, hvor jeg gik fra 72 kg op på 73,4 kg. Men nu har jeg så fået arbejdet mig ned på 71,7 kg. Der er altså ikke plads til slinger i valsen, desværre! Men ok, det er også første gang jeg skal tabe mig, så jeg skal liiige finde ud af hvad det er for krafter jeg er oppe imod. Og jeg har virkelig lært meget om mig selv på godt og ondt. Jeg har jo altid haft den der ''aaaii nu må FOLK sgu da tage sig sammen...hvor svært kan det være''. Men det er altså RIGTIG svært og jeg kan SLET IKKE forestille mig, hvordan nogen kan tabe 50-60-100 kg, når jeg - som ellers er stædig, dårligt kan komme af med 23 kg (nu kun 11,7 kg tilbage) :huh: Hold op, det er svært!!!!

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg fik hevet alle mine bukser ud af skabet igår. De store - dem der nu er hængerøv i, har jeg smidt ud (for dem kommer jeg jo ALDRIG til at bruge igen, vel). Så var der faktisk 4 par som sad perfekt og som jeg kan bruge lige nu og hér, og så var der 5 par jeg kunne knappe hvis jeg LÅ ned, men som sad virkelig stygt når jeg så rejste mig op. Og så var der 4 par jeg ikke kunne lukke selvom jeg lå ned!, og 3 par jeg ikke engang kunne få op over røven og som sad midt på lårene :huh: Så nu skal jeg så bare tabe mig, så de sidste 3 par kommer til at sidde perfekt :laugh: Og efterhånden kan jeg smide dem ud der bliver for store. Nu venter jeg lige 5-6 kg's tid inden jeg prøver bukser igen. :motion: :motion: :motion: :motion:

Anmeld

3. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Kender godt dén der følelse, hvor man ikke engange kan få bukserne på - de sidder bare fast på en hånlig måde nede på lårerne :( Det er nederen... ...men det sker selvfølgelig kun, når man er ude og købe tøj - og ekspedienten har givet én et forkert nummer :blush: :ohmy: :laugh:

Anmeld

3. september 2010

Frunett-vb

kongster skrev:
Ihh altså tillykke med det :cheer: Hos mig er alt lidt på stand by, måtte i den grad blive i sengen igår og idag med den ledeste forkølelse/virus..Kan ikke mindes hvornår jeg sidst har haft det så elendigt. Sidder lige nu og søber cola, mens jeg zapper på tvét og surfer på nettet, det er der jo ikke meget motion i :dry: Mon ikke man forbrænder helt vildt meget af at hoste, nyse og når man har feber :klap:

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, det brænder kalorier!!! Og hvis du så heller ikke kan spise samtidig, eller bare høvler lidt revet æble/gulerod i dig et par gange om dagen, jamen så kan der SNILDT ryge 2 kg på sådan en uge!!! :laugh: Min kæreste har købt min yndlings gulerodskage, én som har den lækreste cremede ...cheesecake agtige glasur, som smager så der ikke er et øje tørt. OG HELE aftenen har jeg ført en indre dialog ,,skal, skal ikke....bare et LILLE stykke....måske sku jeg holde Fredags fri...skal ikke....skal...man ku jo bare æde det hele og så ikke spise i to dage....DAMN!! :huh: :blink:

Anmeld

3. september 2010

kongster-vb

Nu er det jo ikke for at lokke dig, Helene, men min kur, som egentlig skal være en livsstil, går mestendels ud på at 'få kalorierne til at tælle'. Forstået på den måde at alle de der kalorier som ikke giver mig glæde skal ud! Den tørre kage på kontoret, det der slik jeg æder uden at tænke om eftermiddagen og som ikke smager godt og som jeg har glemt 5 minutter efter, den dårlige vin som bare ryger ned etc. Det gode chokolade, yndlingskagen, min mormors mad, den sublime vin skal nydes og dyrkes og ikke generere dårlig samvittighed! :-) Jeg tror virkelig at det virker. Livskvalitet går ikke ned, men vægten gør.... Jeg er simpelthen begyndt at tænke 'har jeg rigtig lyst til det her kage eller æder jeg det bare fordi det er der?' Hvis jeg virkelig har lyst - ja så spiser jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.