Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Næ Als, det var da fint på trods af ovenstående!! :) - og så starter endnu en uge :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

als-vb

jep nu er jeg tilbage på arbejde og så er det bare nemmere at holde kuren, end derhjemme hvor der er så mange ting man lige kan spise eller bage/lave mumms...hmm nå tilbage til min fiskemad der venter til frokost.

Anmeld

31. august 2010

Pikora-vb

Hej :) Ja, jeg er stadig med her, selv om jeg ikke siger så meget! Jeg er vist heller ikke en af de mest målrettede ;) Nå, men status er: 66kg = 2 down & 3 to go B)

Anmeld

31. august 2010

Pia74-vb

Uh - +100g efter et meget sønderjysk bryllup :lol:

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Pia74 skrev:
Uh - +100g efter et meget sønderjysk bryllup :lol:
Nå, men så er det sgu da billigt sluppet, hvis altså Sønderjysk bryllup er bare NOGET nær dét jeg forestiller mig!!!!! :laugh:

Anmeld

1. september 2010

als-vb

fandme ikke om jeg nu er ramt af omgangssyge. Brugte halvdelen af natten med den ene eller anden ende i kummen. øj jeg syntes det er strengt. nå men er da en ultimativ kur, taber godt nok mange kilo når der ikke er noget føde i systemet.

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Aiiiiii, ka man blive smittet lidt :laugh: Sikke en masse du skal igennem lige øjeblikket Als :( Husk massere af Cola - den originale, og hvis du kan holde den nede!

Anmeld

1. september 2010

als-vb

ja det er rigtigt cola og lakrisal ;) håber bare dt bliver en blid omgang, men snakkede lige med min mutti der har været på tønden i fire dage nu...og DP sagde til morgen at i DP gruppen var der flere børn og forældre der var ramt af samme omgang så er åbenbart blevet en ny trend...

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Hihihi, trend! :laugh: Håber det vare noget før end det finder København, og hvis det gør, så håber jeg da næsten vi får det nogenlunde samtidig.....irriterende når vi lægger os efter hinanden og der kan rives 1 hel måned ud af kaldenderen på sygdom.

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Hihihi, trend! :laugh: Håber det vare noget før end det finder København, og hvis det gør, så håber jeg da næsten vi får det nogenlunde samtidig.....irriterende når vi lægger os efter hinanden og der kan rives 1 hel måned ud af kalenderen på sygdom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.