Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

lib1982-vb

Var til massør igår og hun har S.... haft fat, så er bare så øm i ryggen i dag - ikke nogen nyhed der, for så'n plejer det at være :blink: MEN MEN MEN har bare SÅ dårlig samvittighed, for havde egentlig besluttet mig for i dag skulle være løbe-dag, men ved bare det gør det værre, så nu er det udskudt til i morgen - ØV :( Skal på ferie i næste uge og skal selvfølgelig have løbetøj med, så mon ikke det går ;) Nåede også at være til 1 times vandgymnastik igår inden massør, så ligger ikke bare og feder den ;) ... i øvrigt en MEGET mærkelig fornemmelse, at svede i vand, men fedt var det :cheer: :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Frunett-vb

Hold da ferie, tror dælme jeg har tabt mig 3 kilo siden jeg startede:woohoo: Er så forbløffet at jeg tror jeg bliver nød til at købe en anden vægt, tror vist ikke helt på det :silly: Synes jo også det går rigtig godt med mit løberi lige nu, og er rigtig god til at leve sundt g uden store udskejelser i hverdagene :motion: Men hold da fast er meget overrasket :klap:

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Hvor er I bare gode :klap: Jeg havde bestemt, at jeg ville veje mig i dag - og så er batteriet i vægten kaput :sur: ...håber ikke det er et tegn :dry:

Anmeld

26. august 2010

als-vb

ja jeg bliver også ved med at tabe mig,dog er det hele sat lidt ud på en sidelinie, som kan læses i anden tråd, venter jeg på neurologisk undersøgelse og det fylder bare alt lige nu, men sund mad og gode vaner er et must hvis sådan noget ikke skal ramme mig igen.

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

als skrev:
ja jeg bliver også ved med at tabe mig,dog er det hele sat lidt ud på en sidelinie, som kan læses i anden tråd, venter jeg på neurologisk undersøgelse og det fylder bare alt lige nu, men sund mad og gode vaner er et must hvis sådan noget ikke skal ramme mig igen.
Ja det er da klart, at sådan en omgang slår én helt ud af kurs. ...og som du skriver; sund mad og gode vaner er et must - det er bare så forbandet svært, specielt når man er i modgang. Sådan noget kræver overskud at indføre..

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Er på nogle forskellige forløb/kurser i øjeblikket - ikke noget med kost og vægttab, men noget med krop og psyke. Der var en underviser, der fortalte noget om vægttab som et eksempel; Når man tager på, bliver hver eneste fedtcelle større og større, og når den blir stor nok, deler den sig i 2, derefter 4, så 8 osv. Når man så taber sig, svinder fedtcellerne godtnok ind - men de forsvinder aldrig igen. De ligger bare og venter på at blive fyldt op igen - så hvis man én gang har været oppe i vægt, er faren større for at blive stor igen. Hun fortalte det på sådan en 'helt nede på jorden måde' - så selv jeg forstod det :P Så tror da pokker det er svært at tabe sig :devil:

Anmeld

26. august 2010

als-vb

så giver det sku da meget god mening at den samme m&m fylder det dobbelte hvis man falder i....hmm

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Lige præcis - sådan havde jeg bare aldrig tænkt på det. Ja vidste slet ikke, at det var sådan det var. Men det har i hvert fald givet mig et billede af, hvordan det hele hænger sammen - og forhåbentlig også en større forståelse af, hvorfor det er så svært...

Anmeld

26. august 2010

Det er stadig mig-vb

Præcis, og det er bla også derfor det ikke giver nogen mening med en fedtsugning!

Anmeld

31. august 2010

als-vb

så blev dte næste uge og trods fødselsdag, og trøstespisning så tabte jeg da alligevel 600gr. så helt skidt var det alligevel ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.