Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

als-vb

Store veje dag i morges har fra sidste uge tabt 400 gram så i alt på tre uger er det 2,4 kilo. Det er vel helt okay. har syndet lidt og har mit lort så det hænger meget godt sammen jeg ikke hat tabt mere-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Flot als :klap: Man kommer også fremad med babysteps ;) Er også seriøst hoppet med på vognen - men har ikke været med så længe, at jeg tør veje mig endnu :dry: Der SKAL bare være resultater første gang !!! Så jeg venter lidt endnu :blink:

Anmeld

23. august 2010

als-vb

har du så vejet dit udgangspunkt ellers kan det være svært at se om der er resultat ;)

Anmeld

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

als skrev:
har du så vejet dit udgangspunkt ellers kan det være svært at se om der er resultat ;)
Als, hvordan går det med din 'snurren' i hovedet??

Anmeld

23. august 2010

als-vb

Det går meget bedre. Snurre ikke så meget mere, men har stadig en mini hovedpine der ikke vil gå i sig selv. har haft den i over 14 dage nu. er lidt irriterende, og jeg forstår ikke helt hvorfor den ikke er væk endnu.

Anmeld

23. august 2010

MAMMARAZZI-vb

als skrev:
Jeps - og målt mig flere strategiske steder :laugh: Blev enig med mig selv om, at hvis jeg skulle blive fristet af noget, så skulle jeg bare tage tøjet af - og stille mig foran spejlet :(

Anmeld

23. august 2010

als-vb

als skrev:
Det går meget bedre. Snurre ikke så meget mere, men har stadig en mini hovedpine der ikke vil gå i sig selv. har haft den i over 14 dage nu. er lidt irriterende, og jeg forstår ikke helt hvorfor den ikke er væk endnu.
Og så vendte det da til den grimme side her i eftermiddags, fik summen i armen, min venstre mundvig snurrede og jeg mumlede som en gal, så begyndte fod og ben, balle, og siden at snurre og blev følelsesløs. Blev så bange, troede det kunne være en blodprop, ringede til lægevagten, han mente bare at jeg hyperventilerede, men syntes det er underligt at skulle hyperventilere når man sidder stille i sofaen. Så har gået tur i regnen og trukket vejret dybt. Og det snurre da ikke længere i den venstre side. Men har det underligt i hovedet og så har jeg kastet op, bliver nemt svimmel. Øv det er træls og jeg forstår ikke hvorfor. Tror hellere jeg må forbi lægen i morgen

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

:huh: Nej, DET har i hvartfald IKKE noget med kostomlægningen at gøre, det er da helt stensikkert!!! Kunne lyde både som noget virus på balancenerven, lidt angst af en art eller en ørelidelse....lider du af nogle former for angst?? Eller kan du have nogle sener i klemme...har du myoser - tænker også spændingshovedpine i forbindelse med musklespænding...(som jo også kan få store dele af nerverne til at vibrer og summe) - men det skulle så ikke give mumlen... Op til lægen i en fart søde Als, for det skal da lige udredes nærmere! Jeg sender gode vibes :)

Anmeld

24. august 2010

als-vb

ja lider meget af myoser, og ondt i ryggen, har gået meget til kiro og det hjælper da også her og nu, men ikke i længden, er født med nogle skæve 'plader' i rygsøjlen. ja var meget underlig, havde næsten alle symptomer på en blodprop, uden det var det. Lider ikke af angst. og det var underligt som vagtlægen sagde jeg hyperventelerede. FOr jeg startede med snurren så hang mundvigen og så kom mumlen, derefter panikkede jeg først så forstår ikke helt hvorfor han mente hyperventilering. Men kan ikke komme til lægen før på torsdag.

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, man tænker jo straks hjerneblødning osv :huh: Men godt det er gået væk igen, for det var da væmmeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.