Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

TinaK-vb

Har været TOTAL sund, sagde nej til flødekartofler, lagkage og kage i tirsdags, jordbærtærte i onsdags, hjemmelavede flødeboller i torsdags -jeg var så sej.. Og lørdag morgen hoppede jeg lige et snyde-tjek på vægten, og havde sgu tabt 1.2 kg!!! Meen så fik jeg ikke drukket så meget vand i weekenden, og fik ikke spist så meget, så idag (min vejedag) sagde den kun minus 700 g.... Så jeg må give den gas igen :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

kongster-vb

Godt gået ellers! Jeg var hos min mormor i weekenden og spiste godt igennem af hendes dejlige mad :-) Og fik ikke bevæget mig så meget, så kiloene rasler ikke ligefrem af. Men det ser heller ikke så skidt ud. Et kilo mere så kommer jeg ned i 60'erne og allerede det at tallet ikke starter med 7 vil være en stor motivator

Anmeld

16. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har ikke været så standhaftig her i weekenden, der har været aaalt for meget hygge, frokost og middag og kræs til aftenhygge. Men jeg er oppe på hesten igen og påvej derud af.... :laugh:

Anmeld

16. august 2010

als-vb

Min vejedag var så i går og trods to dage med kage, boller og lidt for meget hygge så er der alligevel røget 1,1 kilo ;) dog ikke så mange cm på kroppen, kun en enkelt her og der. Men nu er tøsens fødselsdag også overstået, så længe til næste 'hygge' dag.

Anmeld

17. august 2010

lib1982-vb

:woohoo: :klap: :woohoo: :klap: Fik mig SLÆÆÆÆÆBT afsted igår aftes og endte op med 39 minutter i alt, hvoraf de 22 min. var løb - 5,7 km. SÅDAN :klap: :klap: Så mangler jeg kun det dobbelte og lidt til, så er jeg klar til E-løbet :laugh: Kan være det lyder åndsvagt, men syns jeg kan mærke der sker noget med min krop, selvom jeg 'kun' har været rigtig i gang i 2-3 uger... måske det er mentalt, 'følelsen af at gøre noget ved det', men har især den sidste uges tid fået det væsentlig bedre med min krop og knap så store problemer med at 'se fed ud i alt', så tar mig ik så lang ti at komme i tøjet om morgenen... nogen der kender til det?

Anmeld

17. august 2010

kongster-vb

Ja dét kender jeg og det er skønt!! Bare det at kroppen bliver lidt fastere gør at tøjet sidder bedre og man kan vælge frit i skabet uden at bekymre sig om hvad der skjuler bedst :-) Det er den bedste følelse og det hele værd! (siger hende som har været standhaftig og takket nej til kage og chokolade på kontoret i en måned og nej til det elskede glas rødvin herhjemme i knap en måned - og nyder at se i spejlet, men synes vægttabet går lidt langsomt lige nu)

Anmeld

17. august 2010

Det er stadig mig-vb

SUPER og hvor flot!! Jeg har gået og små dummet mig her på det sidste, hapset lidt af det ene, og ved flere lejligheder bestilt cola til min frokost :blush: (Men har dog drukket mine 2 liter vand!). Og jeg synes allerede jeg kan se en lille forskel - til den gale side, så jeg skal lige ha hanket op i den røv der lige nu føles ekstremt tung af dårlig samvittighed og After Eight.....

Anmeld

18. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja det er frygteligt med alle de fristelser, der er alle vegne. Jeg er aldrig rigtig kommet i gang med at spise mere fornuftigt - det med vandet er on-off :( Men men men... Nu har jeg taget mig sammen, og begyndt på genoptræningen igen. Så nu er der træning to gange i ugen MED personlig instruktør, det står og ånder mig i nakken hele tiden. Det er umuligt at snyde med noget :laugh: Nu mangler jeg så bare at få kosten lagt lidt om, så kører det B)

Anmeld

18. august 2010

als-vb

syntes det har været lidt hårdt med denne 'kur' for er en del sulten om morgenen og har bare haft mere og mindre hovedpine i 14 dage nu. I går og lidt i dag blev hovedpinen erstattet af en underlig snurren i hovedet (i ved ligesom når man rejser sig for hurtigt) næsten hele tiden. Eller går dte fint med at være fornuftig med maden med undtagelse af de to fødselsdage. Får drukket mit vand, men mangler stadig motionen. Blev kørt ned på cykel af en bil da jeg var 18 og nu er smerten ligepludselig kommet igen, i 2-3 uger har knæet klikket, eller været næsten umulig at strække når jeg har siddet ned i lidt tid :(

Anmeld

19. august 2010

kongster-vb

Jeg er også sulten om morgenen, men spiser til jeg er mæt. Det er ikke en sultekur - det er bare fornuftige ting jeg putter i hovedet. Og så er kage og slik som sagt skåret helt væk. Det er godt, for jeg har slet ikke sukkertrangen længere og jeg skal ikke overveje hele tiden om jeg skal have et stykke af den eller den kage, for det skal jeg bare ikke. Og WOOHOO - vægten viste 70.3 i morges, så jeg når at komme under de 70 inden tøsens fødselsdag! Selv om jeg må sige at kiloene bider sig bedre fast nu, end for ti år siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.