Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

als-vb

Godt så, søndag er jo store veje og måle dag. Vægten påen uge er gået ned med 500gr. Så mere end i torsdags, men okay set i forhold til en uge. Har tabt en cm her og der (bryst, mave, hofte). Så jeg er okay tilfreds. Har egentlig ikke smovset i weekend, kun fået et rundstyk pr lørdag og søndag til morgenmad og hvidlægsflutes til aftensmaden (to skiver pr dag.). I går fik vi sæsonnens første ovnbagte rodfrugter fra egen have. Smager sku godt (dog med kæmpe rød steak, og rødvinssovs.) muuums ellers frugt, rugbrød, og spandevis af vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

MIKMAR-vb

Puha, var til fødselsdag i går, til Sønderjysk kaffebord og kunne ikke modstå alle kagerne med flødeskum osv. Men alligevel står vægten på det samme, så HALLELUJA, min terori om, ikke have dårlig samvittighed over at spise lidt usundt en gang imellem virker :laugh: Hr ellers været god til, ikke at blive fristet, selvom resten af familien spiser is osv. har egentlig heller ikke lyst. Syntes bare ikke vægten rykker sig igen, selvom jeg får cyklet lidt, gravet have og gået nogle ture. Men jeg kan selvfølgelig heller ikke knokle med træning på samme måde som andre :S . Nå men jeg syntes stadigvæk, at vi alle gøre et godt stykke arbejde - ny uge truer :woohoo:

Anmeld

9. august 2010

Det er stadig mig-vb

Her er der røget 1,3 kg på ugen der gik, så det er jo slet ikke så tosset!! :) Og nu er jeg vildt præmenstruel, så jeg gider ikke måle mig, da maven er vildt udspilet :huh: Så nu hvor den er på 72 kg, så er der jo ikke så lang tid før end jeg er væk fra de forhadte 70'ere og når det første delmål på 69,9 :laugh: :laugh: Godt gået allesammen, og så er det gang i en ny uge!!!

Anmeld

9. august 2010

kongster-vb

Godt gået!! Jeg lå også på 72 i morges men det var - igen - en stigning. Grrr! Samlet er der dog røget et par kilo

Anmeld

9. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det er irriterende med de der stigninger, eller når det slet og ret står stille - og det sker somregl når man synes man har gjort sit aller bedste, og dårligt kan gøre det bedre! :dry: Men hold op! Det slår mig gang på gang hvor langsommeligt det ér.....jeg vil bare så gerne tabe 10 kg på 14 dage, og så er det ligesom bare dét! :laugh:

Anmeld

9. august 2010

kongster-vb

Ja, jeg har også gået med den dér 'hey det er jo bare 5-6-7 kg. Dem kan jeg hurtigt smide'. Det er bare ikke så nemt... Men jeg har jo trænet en del på det sidste, så det er nok derfor og heldigvis er spejlet og tøjet min ven når nu vægten skaber sig og stønner under mit korpus...

Anmeld

9. august 2010

Frunett-vb

er også kommet gennem første arbejdsdag efter ferien med de gode vaner i behold. Mellemmåltider er holdt i god stil med frugt, grønt og knækbrød :) Ikke så meget motion men jeg flyttede da lidt rundt på et par TUNGE borde da jeg har fået ny arbejdsplads. Alt det vand der skal drikkes har faktisk haft den positive sideeffekt at mit kaffe ( med mælk )forbrug er drastisk skåret ned ;) Har de sidste dage kun drukket to krus kaffe dagligt, hvor jeg normalt let kan drikke en hel til halvanden kande dagligt... I lørdag aften kunne jeg simpelthen ikke modstå resterne fra drengenes disney slik, og guffede et par vingummier og karameller :woohoo: Ligeså fristede de friskbagte (godt nok grove ) boller med hjemmelavet marmelade søndag :silly: Men mon ikke det blev opvejet af løbeturen lørdag (4,7 km ) og lang gå tur med drengene på cykel søndag. Mit delmål er i første omgang 5 kilo, når det er nået sætter jeg et nyt delmål. Jeg har besluttet at veje mig om fredagen for ikke at stresse alt for meget over det. Imorgen er det første skoledag for min ældste, og efter skole har vi inviteret morfar og kone på lagkage for at fejre dagen, sååå :unsure: Men er faktisk stadig meget motiveret og tror på det :klap:

Anmeld

10. august 2010

Det er stadig mig-vb

Frunett skrev:
er også kommet gennem første arbejdsdag efter ferien med de gode vaner i behold. Mellemmåltider er holdt i god stil med frugt, grønt og knækbrød :) Ikke så meget motion men jeg flyttede da lidt rundt på et par TUNGE borde da jeg har fået ny arbejdsplads. Alt det vand der skal drikkes har faktisk haft den positive sideeffekt at mit kaffe ( med mælk )forbrug er drastisk skåret ned ;) Har de sidste dage kun drukket to krus kaffe dagligt, hvor jeg normalt let kan drikke en hel til halvanden kande dagligt... I lørdag aften kunne jeg simpelthen ikke modstå resterne fra drengenes disney slik, og guffede et par vingummier og karameller :woohoo: Ligeså fristede de friskbagte (godt nok grove ) boller med hjemmelavet marmelade søndag :silly: Men mon ikke det blev opvejet af løbeturen lørdag (4,7 km ) og lang gå tur med drengene på cykel søndag. Mit delmål er i første omgang 5 kilo, når det er nået sætter jeg et nyt delmål. Jeg har besluttet at veje mig om fredagen for ikke at stresse alt for meget over det. Imorgen er det første skoledag for min ældste, og efter skole har vi inviteret morfar og kone på lagkage for at fejre dagen, sååå :unsure: Men er faktisk stadig meget motiveret og tror på det :klap:
Jeg tror også bare, at man skal hygge sig, når der skal hygges! Sundhed handler heller ikke om helt og aldelses afholdenhed, men handler nok mere om mådehold og at vælge sine hyggestunder med måde, uden at gøre hver dag til en fest :laugh: (Som jeg selv har været slem til!) Jeg købte en pose 'Favorit mix' igår (fra Malaco), for at have lidt til den søde tand, men utroligt nok spiste jeg ikke nogen. Jeg købte dem fordi de havde skrevet bag på posen, at 7 stks slik var lig med 90 kalorier, og den information kunne jeg godt bruge :laugh: Jeg tror også på projektet og glæder mig til det er blevet en integreret del af hverdagen, hvor jeg ikke skal tænke så meget over dét jeg stopper i munden, og bare kan svinge indkøbskurven hjemmevant i grøntsagsafdelingen med hovedet fuld af

Anmeld

10. august 2010

lib1982-vb

Har afskrevet min vægt, vi er sgu ikke på bølgelængde :blink: Havde taget 1 kg på i morges, så syns den er dum!!!!! :angry: Anyway, vil selvfølgelig gerne af med de ekstra kg., men lige nu, er det vigtigere for mig, at jeg får løbetrænet, så jeg blir klar til E-løbet til oktober!! Var ude her til morgen og for første gang (i mit liv tror jeg :blink: ) kom jeg op over 5 km. - jeg gik 1½ og løb 3 minutter a gangen og gjorde det i 31½ minut, så samlet har jeg sgu løbet 21 minutter :cheer: :klap: :klap: SÅ selvom dumme-vægten blir ignoreret LÆNGE nu (når ikke den gider samarbejde, kan den sgu stå i hjørnet og SKAMME sig ;) ), er jeg faktisk vildt stolt a mig selv - har holdt løbeturene ved lige i 14 dage nu, og går fremad hver gang jeg er ude, og kan desuden se og mærke at det hjælper på slaske-benene :cheer: :klap: VI ER SUPERSEJE :klap:

Anmeld

11. august 2010

Frunett-vb

Helt enig Helene, der skal være plads til hygge, et liv i fuldstændig askese er ikke liiige mig... Kan bare altid lige finde anledning til at bage en kage, lave nogle små lækre hapser til hygge osv osv ;) Er kommet til at tænke på at jeg måske også taber mig lidt når jeg nu holder med p-pillerne(?)Er det ikke rigtig at der kan være en vis vægtøgning i forbindelse med at man tager dem ??? Det ville jo være let hvis der røg lidt på den konto :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.