Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

kongster-vb

Grrrr nu smider jeg også vægten ud og finder målebåndet frem!!! Vægten bare stiger og stiger, skønt jeg ikke spiser ret meget. Men heldigvis kan jeg se en forskel i spejlet. Idag svømmede jeg 2000 m - så det håber jeg f**** giver pote!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Signe1704-vb

Der bliver flere gange nævnt citron i vandet - i skal lige være opmærksomme på at det skader tænderne ligeså meget som Cola. Jeg skal også igang. Skal forhåbentlig have lavet mit skema om på næste mandag og hvis jeg får det vil jeg gå til Zumba eller noget andet motion en formiddag om ugen. Og så må jeg vist op på cyklen og droppe colaen og begynde at spise frugt om morgenen og....... :laugh: Det kommer - jeg kan mærke det.

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Grrrr nu smider jeg også vægten ud og finder målebåndet frem!!! Vægten bare stiger og stiger, skønt jeg ikke spiser ret meget. Men heldigvis kan jeg se en forskel i spejlet. Idag svømmede jeg 2000 m - så det håber jeg f**** giver pote!
Ja noget må det da give!! OG ja, jeg kan også se forskel i spejlet, har fået kravebenene tilbage...og mere hals, og poserne under øjnene er også piftet gavaldigt :laugh: Vand med citron er ikke lige mig, jeg kan ikke fordrage noget med citrussmag, men ville ønske jeg som variation lige kunne pifte lidt op med en skive i ny og næ.... Og sammenlignet med den 1,5 liter Cola jeg næsten dagligt kværnede før, så ville en bette citronskive nok have været at foretrække ;)

Anmeld

8. august 2010

kongster-vb

Jeg styrketræner lår, mave og balde-muskler og tager armbøjninger og det kan jeg også se giver noget. Jeg bliver mere markeret og får løftet numsen lidt :-) Muligvis er det også derfor vægten stiger, men det gik heldigvis den anden vej idag (jeg kunne ikke nære mig) Godt at høre det går fremad for dig Helene :-)

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det bliver i hvertfald spændende at veje mig imorgen eller i overmorgen, sidst stod den på 73,2, så der skulle da meget gerne være røget 1 kg eller...lidt mere :) Og måle skal jeg også, altså..... :laugh: Jeg er desværre ikke kommet i gang med at løbe (pga hold i nakken), men jeg har gået mine 5 km i rask tempo et par gange om ugen....

Anmeld

8. august 2010

lib1982-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
kongster skrev:
Ja noget må det da give!! OG ja, jeg kan også se forskel i spejlet, har fået kravebenene tilbage...og mere hals, og poserne under øjnene er også piftet gavaldigt :laugh: Vand med citron er ikke lige mig, jeg kan ikke fordrage noget med citrussmag, men ville ønske jeg som variation lige kunne pifte lidt op med en skive i ny og næ.... Og sammenlignet med den 1,5 liter Cola jeg næsten dagligt kværnede før, så ville en bette citronskive nok have været at foretrække ;)
Hvad med lidt limefrugt, syns det gir en mere sød smag i vandet end citron? Er jo igang med Kognitivt misbrugskursus på arbejde, og der havde vi et helt modul om trang og om at 'trang' ikke er farligt, går over igen osv... dét forsøger jeg at bruge på mig selv, når jeg får lyst til at voldæde et eller andet sødt - og syns faktisk det virker rimeligt... Andre aftener er jeg bare så TRÆT, at jeg ikke gider rejse mig, og så på den måde går det over helt a sig selv ;)

Anmeld

8. august 2010

TinaK-vb

Må jeg være med? Jeg skal godt nok kun tabe ca 4-5 kg, men de er også besværlige.. Starter imorgen, der starter jeg på job igen fra ferien, og begynder forhåbentlig også at løbe igen meget snart (skader siden marts har givet mig 1½ kg dulledeller og baller). Og da jeg revnede mine ny -i foråret- indkøbte bukser igår, ja, så ER det sgu nu.. Jeg er 178 og vejer pt. 76 kg. Jeg skal ned på ca 72, og skal holde vægten dér -taber jeg mig til under 70, bliver jeg næsten for tynd.. Har fulgt med på denne side, og synes I er super seje!!

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja nogen gange går trangen hurtigere væk end andre gange. Jeg har fundet ud af, at jeg bliver lækkersulten hvis min aftensmad ikke har været mættende nok. Igår fik jeg kalvelever, og blev simeplthen så mæt, at jeg overhoved ikke tænkte på noget lækkert. Idag har jeg spist rejecocktail og det mættede ikke så godt, og nu sidder jeg med en dåse svesker igen og kværnede også en lille lakridsstang :laugh:

Anmeld

8. august 2010

kongster-vb

TinaK skrev:
Må jeg være med? Jeg skal godt nok kun tabe ca 4-5 kg, men de er også besværlige.. Har fulgt med på denne side, og synes I er super seje!!
Det må du i hvert fald! Jeg skal tabe 6-7 kg og det synes jeg også er besværligt! ... og tak. Det synes vi også selv :-)

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

TinaK skrev:
Må jeg være med? Jeg skal godt nok kun tabe ca 4-5 kg, men de er også besværlige.. Starter imorgen, der starter jeg på job igen fra ferien, og begynder forhåbentlig også at løbe igen meget snart (skader siden marts har givet mig 1½ kg dulledeller og baller). Og da jeg revnede mine ny -i foråret- indkøbte bukser igår, ja, så ER det sgu nu.. Jeg er 178 og vejer pt. 76 kg. Jeg skal ned på ca 72, og skal holde vægten dér -taber jeg mig til under 70, bliver jeg næsten for tynd.. Har fulgt med på denne side, og synes I er super seje!!
Hov undskyld, vi skrev næsten samtidig så jeg fik slet ikke set dit indlæg, og har først set det nu. Selvfølgelig må du være med, jo flere jo bedre :) Og jo, vi er faktisk ret gode. Vi må snart tælle alle de tabt kilo sammen!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.