Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Nå godt jeg ikke er alene :) Jeg har altså også taget et par bolcher engang imellem, eller noget andet af ungernes reserver. Eller frugtgrød, eller dåsefrugt....bare lige for at kvæle sukkertrangen. Men det er da lidt irriterende, at jeg får sukkertrang netop NU. - det er som om hjernen bare VIL drive gæk med én og gøre det så SVÆRT som muligt! :dry: :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Ved ikke, om det har været omtalt, men så er det ikke noget jeg har set :ohmy: Forbrænder man mere, hvis det er iskoldt vand man drikker ift. alm. koldt vand fra hanen?

Anmeld

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Det er lige meget hvilken temperatur vandet har, dog har jeg det selv bedst med vand med stuetemperatur, altså ikke iskoldt! Min mave er lidt sart, så iskoldt vand så mange gange om dagen, er ikke så godt for mig. Men det er jo en smagssag og/eller vanesag. Det ændre ikke noget ved forbrændingen.... Jeg drikker kun mineralvand eller kildevand fra flaske, som jeg bare har stående på bordet...det postevand vi har her i København er ikke særlig lækkert og smager rigtig grimt, måske fordi kalkindholdet er højt?? Dog kan jeg godt drikke det hvis det er blevet kogt og afkølet.

Anmeld

5. august 2010

Frunett-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Nå godt jeg ikke er alene :) Jeg har altså også taget et par bolcher engang imellem, eller noget andet af ungernes reserver. Eller frugtgrød, eller dåsefrugt....bare lige for at kvæle sukkertrangen. Men det er da lidt irriterende, at jeg får sukkertrang netop NU. - det er som om hjernen bare VIL drive gæk med én og gøre det så SVÆRT som muligt! :dry: :)
Herhjemme virkede det rigtig godt på sukkertrangen med iskold vandmelon skåret i trekanter og vendt i kokosmel ;) Ungerne sætter pinde på så det ligner is, og synes også det er fantastisk :) ellers går det med at drikke vand, og spise grønt og sundt... Vil dog mene at alt vandet påvirker min i forvejen hyperaktive blære :dry: KOm ikke ud at løbe den planlagte tur da det stod ned i stride strømme, så det gør jeg imorgen tidlig..... Har fundet en oldgammel vægt frem fra kælder regionerne, og har nu et tal for ønsket vægttab :blink:

Anmeld

5. august 2010

kongster-vb

Jeg drikker lakrids-the om aftenen når sukkertrangen bliver stærk. Jeg synes dog jeg lider mindre af sukkertrang for tiden end jeg plejer. Ville have svømmet i morges, men svømmehallen åbnede først kl 10. Så ville jeg have cyklet på arbejde, men der var slør i baghjulet. Så jeg tog bilen, men gik så op af trapperne til kontoret i stedet for at tage elevatoren. Også da jeg havde været nede og spise frokost. Og lod kagen stå i kantinen. Nu SKAL der altså ske noget! Jo og så har jeg stået en del på hænder og slået vejrmøller på kontoret, så lidt har jeg da bevæget mig. Jeg bliver tosset af at sidde stille hele tiden, så jeg skal gerne op og igang mindst en gang i timen.

Anmeld

6. august 2010

als-vb

Syntes i går aftes var hård, var på arbejde til kl 18, var træt (trælse kunder). skulle lige fra arbejde med ud og hente mandens bil der var gået i stå (ved så hvad weekenden skal bruges på :( ) Så var meget sukkertrængende da vi nåede aften (og noget muggen). Og manden har endnu større sukkertrang men han skal ikke tabe sig, havde lovet at stytte mig i mit vægttab og ikke æde slik for øjnene af mig, men har gjort det alle dagene, i går blev det så bare for meget for mig og var nødt til at sige til ham, at hvis han ville støtte mig i det her, var han altså nød til at stoppe med at proppe slik i gabet hele tiden. først blev han mega sur, men da jeg jo så pointerede han selv havde lovet at støtte, fjernede han det modvilligt. Og så var jeg bare mere muggen og mere sliktrængende.... øv

Anmeld

6. august 2010

kongster-vb

Øv for en dag! Ja, det kan være ekstra svært hvis man ikke har støtten til det. Godt du fik fortalt det og godt du ikke røg i fælden. Op på hesten igen!!

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja dumme dage skal der også være plads til, men lad os håbe der ikke kommer så mange af dem :) Jeg synes jeg var så smellerfed hele dagen igår og tænkte, der ikke sker en skid, men idag synes jeg pludselig ikke det er så slemt - tror det var blusen der gjorde det :laugh: Ja, det er sejt når de andre sidder og guffer kage og slik og ØSER op på tallerknerne af fede ting og sager :huh: Men jeg synes jeg er ved at have godt styr på det nu, så det generer mig ikke mere, og et lille stykke 'et eller andet' glider der også ned engang imellem, ellers bliver det måske for surt....eller for hårdt i længden. Men mit tørrede frugt fungerer altså godt og fjerner sukkertrangen.

Anmeld

6. august 2010

als-vb

Ja de fleste dage genere det mig heller ikke, men syntes bare liger her i starten at der godt kunne være lidt mere forståelse og forventer da også at det vil aftage med at de genere mig. Vil heller ikke være fanatisk ikke sukker/fedt spisende, men er bare nød til at sige at hverdagen er kedelig og så kan man nemmere at et stk kage eller lidt slik i weekenden.

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, men jeg har også været SÅ SMÅT i gang siden Januar, så jeg har haft lidt mere tid at vænne mig til det i..... ANER ikke hvad jeg skal lave til aftensmad, for det skal gå rimelig tjept, for jeg har gået 5 km med hold i nakken :laugh: Jeg har en pakke rejer og en dåse bønner som udgangspunkt, fniiiiiis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.