Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

als-vb

Så skal du holde dig til nilfisk, de har blå ben, meget nemmere at få øje på ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Det er stadig mig-vb

:P :lol:

Anmeld

5. august 2010

lib1982-vb

Fuck den hjemmeside ;) Holder mig til mit sidste sundhedstjek fra arbejdet, i den pjece jeg fik der stod der 25 som grænse ml. normal/overvægt - den anden er sgu for urealistisk til jeg magter den! Skal ned på 70 for at være i 'optimal' BMI, hvilket vil sige, at jeg skal tabe mig 16 kg. - dét kommer ikke til at ske! Mit eget delmål inden jeg gik igang var at komme under 80 og gerne ned på 75 - INDEN drengene blir 2, dvs. inden maj næste år :cheer: Håber og satser på det lykkes, ved abre af erfaring, at det plejer at stå stille omkring 78-80 :dry: Har tabt 30 kg. ca. på drengenes første år, så tænker godt jeg kan tage halvdelen på det næste år ;)

Anmeld

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Oookaaay vi fucker vægtvogterne, og bruger den anden!! BARE DET VIRKER!!!! :woohoo: Min deadline er 1 Januar, og der skal jeg have tabt de der 16 kg, ved slet ikke om det er realistisk.... Mine delmål må elles være 'bare under 70' og 65 - de sidste 5 kg skal nok ryge. Bare under 70 må gerne ske i starten af September (eller før!), og de 65 kg engang i Oktober, for så har jeg små 2 mdr til de sidste 5 kg.....som så kommer til at falde i December (fniiiiiis) :huh: Okay, der skal vist mere speed på forbrændingen ka' jeg se, synes jeg er lidt bagud ifølge den beregning :laugh:

Anmeld

5. august 2010

als-vb

ja indtil videre går det super for mig, får alt mit vand (et glas i timen ca. det sidste inden 20. ellers skal jeg tisse den halve nat og det gider jeg ikke). FRugt til morgen og noget grov knækbrød til formiddag, rugbrød med fisk og grønt til frokost, frugt til mellemmad. Almindelig aftensmad, dog ikke af den halvfede slags, bare alm sund mad. dog både kød, grønt og pasta/ris/kartofler. Men er meget bedre end før og det må så være mine første skridt, hvis det på et tidspunkt står stille må jeg være mere hård med aftensmad og frokost. Har ikke nogen deadline for mine 25 kilo, da jeg jo gerne vil have nr 2 hurtigst muligt, men så er jeg godt på vej og kan leve sund under næste graviditet og efterfølgende når den melder sin ankomst.

Anmeld

5. august 2010

kongster-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja nemlig, vægten kan springe helt vildt fra dag til anden - både den ene og den anden vej, så man bliver nemt dybt skuffet når man vejer sig 1 gang dagligt.
Helt sikkert! Min vægt var steget igen idag... På den anden side holder jeg bedre motivationen når jeg vejer mig dagligt - både når det går godt (yes - bliv ved med det!) og når det går skidt (æv - så må du tage trappen et par ekstra gange idag). Jeg har ikke tålmodighed til at vente en uge, selvom belønningen nok ville være større :-)

Anmeld

5. august 2010

als-vb

indrømmet var også selv på vægten igen i dag. nu er der røget 1,1 kilo...

Anmeld

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hold op, Als nu virker det da!! :) Ja, man skal også bare veje sig når man selv har lyst, jeg er bare typen der bliver fuldstændig nedslået hvis den ryger op, eller bare står stille, og bliver sådan TOTALT opgivende og kan NÆSTEN ikke tænke klart :laugh: Men hvor ER det dog en langsommelig proces at tabe sig, det er slet ikke med samme hast, som når man tager på :) Blir i slet ikke lækkersultne?? - og hvis jo, hvordan tackler i det så?? Jeg får sådan nogle 'bølger' af lækkersult om aftenen, der virkelig tager kegler!! Og jeg plejer bare aldrig at være lækker sulten, det er dét der er så imponerende..... Igår aftes sad jeg med en krukke svesker og åd, som var det slik....og det hjalp faktisk at få stillet sukkertrangen på den måde. Enig Als, jeg drikker heller ikke så hæftigt om aftenen, netop fordi jeg ellers skal tisse hele natten. Ved 20 tiden geare jeg ned, men engang imellem vågner jeg altså op og skal ud alligevel....

Anmeld

5. august 2010

MIKMAR-vb

Jeg bliver også lækkersulten, har prøvet med lidt frugt, men det hælper bedst med en stor lakridssut, så har jeg det fint... den indeholder vist heller ikke det vilde. Jeg er heller ikke i den forstand på kur, men tænker over hvad jeg spiser, så jeg levner plads den den lakridssut. :blush:

Anmeld

5. august 2010

als-vb

jo er da helt åndsvag sukker trængende, men er bare nød tul at tage mig sammen, vil ikke være en fed grim klump kød. Vil ikke være den mor der ikke kan rende rundt og lege uden at være forpustet, vil ikke for min egen sundhedsskyld, have en masse dumme skavanker udover dem jeg allerede har. Sliksulten kan tages med noget light sodavand hvis jeg går helt i selvsving, er ikke super godt men bedre end sukkerholdig saft/sodavand og en plade rittersport. ;) så nogle gange må jeg tænke at det er bedre end alternativet og så sige okay. ellers et bolche/melon/andet frugt der lige er i huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.