Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

kongster-vb

Fa'me godt Als! Det tæller da præcis i den rigtige retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

MIKMAR-vb

Min vægt sagde 71,4 her til morgen, JUBIIII! Hvor er vi GODE allesammen, på trods af vores forskellige mål. :klap:

Anmeld

4. august 2010

kongster-vb

Gu er vi så! Jeg var også gået 200 g ned her til morgen og det er jo super fint i forhold til at ville tabe et kg om ugen. 200 g/hverdag og så hverken den ene eller den anden vej i weekenden, så har man et kg om ugen.

Anmeld

4. august 2010

Det er stadig mig-vb

Godt gået tøser!!! Og 400 gram er da fint, det er jo næsten en pakke Amo stegemargerine :laugh: Ajvar kan købes i Kvickly, det er sådan en slags kompot af rød peber, hvidløg, løg, chili osv som er pureret - det er fuldstændig orangerødt og smager lidt sødt og krydret, og måske en snert bittert??. Det står henne ved dåsetomat/glas asparges/dåse grøntsags afdelingen :laugh: Jeg plejer at købe den milde, men den stærke er også god, men går mere over i en chili.. Det kan også købes i udlandske grønt forretninger. Jeg synes det giver maden et pift, når man prøver at undgå den fede sovs, men man kan vel sagtens selv blende det sammen og lave sin egen... (orv, DET skal jeg prøve en dag!) Jeg vejer mig først om Mandagen, så der er lang tid til, suk.

Anmeld

4. august 2010

als-vb

skal faktisk også først veje mig søndag, men blev helt fristet af vægten i morges, også selvom jeg ved at den kan svinge meget fra dag til dag.

Anmeld

4. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja nemlig, vægten kan springe helt vildt fra dag til anden - både den ene og den anden vej, så man bliver nemt dybt skuffet når man vejer sig 1 gang dagligt. Specielt når man har 'menses' så kan vægten godt stige eller stå stille, selvom man i den periode forbrænder flere kalorier end normalt....og ellers spiser og drikker lige efter bogen!

Anmeld

4. august 2010

Pikora-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Prrøv lige at tjekke det her link ud, så kan du sidde og lege lidt med tallene.... http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/bmi.asp?menuGuid=8375&submenuGuid=8385&gclid=CMerj8aTmaMCFUkrDgodK0EXoQ
Den lede hjemmeside!!! Tænk, jeg troede faktisk, at jeg IKKE var overvægtig -endnu ;) Nå; men 168cm og 68kg giver et BMI på 24.1 = OVERVÆGTIG :angry: Min normalvægt -og mit mål- er 63kg ~ BMI 22.3...FINO, -dén nupper vi!!!! Hvis jeg kommer under 63kg, bliver jeg grim, for så ryger resten udelukkende fra overkroppen = kaffeposer og hulkinder, og stadig et solidt understel :dry: Så nu mangler jeg bare lige at sætte ind med noget handling :unsure: Lagde ud med nogle rejer i hvidløgsflødesmovs lige da jeg havde meldt mig på banen her :silly: I går fik jeg ellers tun-deller; men det ser ikke ud til, at de virker endnu??!!

Anmeld

4. august 2010

Det er stadig mig-vb

Pikora skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Prrøv lige at tjekke det her link ud, så kan du sidde og lege lidt med tallene.... http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/bmi.asp?menuGuid=8375&submenuGuid=8385&gclid=CMerj8aTmaMCFUkrDgodK0EXoQ
Den lede hjemmeside!!! Tænk, jeg troede faktisk, at jeg IKKE var overvægtig -endnu ;) Nå; men 168cm og 68kg giver et BMI på 24.1 = OVERVÆGTIG :angry: Min normalvægt -og mit mål- er 63kg ~ BMI 22.3...FINO, -dén nupper vi!!!! Hvis jeg kommer under 63kg, bliver jeg grim, for så ryger resten udelukkende fra overkroppen = kaffeposer og hulkinder, og stadig et solidt understel :dry: Så nu mangler jeg bare lige at sætte ind med noget handling :unsure: Lagde ud med nogle rejer i hvidløgsflødesmovs lige da jeg havde meldt mig på banen her :silly: I går fik jeg ellers tun-deller; men det ser ikke ud til, at de virker endnu??!!
:laugh: ja, den side er vist temmelig afslørende!!! - og husk vandet :laugh:

Anmeld

4. august 2010

Pikora-vb

Ja-ja mor!!

Anmeld

4. august 2010

Det er stadig mig-vb

Godt min tøs, så kører vi!!! :laugh: Jeg har spist en røget sild til aftensmad (og noget salat), gal hvor smager det godt, men det må da være en genetisk fejl at den har så mange ben! :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.