Det var så første dag på kildevand og urtetrip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Vi har også fået tundeller til aften :laugh: Begge mine børn guflede også løs :uhm: - men der var for lidt krydderi i til min smag, men det er der jo råd for ;) Jeg er ikke så gode venner med mit rivejern, så jeg brugte min stavblender til løget - og resten af farsen. Det blev helt fint... Tak for inspiration ;) ...er også begyndt at drikke vand :drink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Frunett-vb

:Ihh altså hv det bare køre for jer alle sammen.... Startede ellers selv ret godt op med kun at spise frugt indtil middag, og prøve at få drukket alt det vand som Helene anbefaler, og ellers skære grundig ned på alt det usunde :cheer: Det gik fint bortset fra jeg må erkende jeg skal have noget mere end frugt i løbet af formiddagen hvis jeg ikke skal gå rundt og være slemt sulten indtil middag :unsure: Har ingen vægt ( måske godt nok for at chokket ikke er for stort ) så har ikke præcist tal på kiloene der skal af :dry: Ved ikke rigtig om jeg skal anskaffe mig en, eller satse på at veje mig i svømmehalen eller på apoteket en gang om ugen for at følge lidt med.. Så render man jo heller ikke og vejer sig hele tiden.. Nå men har lige været 4 dage i København, på god mad og meget lidt motion, sluttede lige af med at se billeder fra et bryllup jeg var til sidste sommer, ikke et kønt syn :blush: og meget motiverende for at arbejde for vægttab.. Suk starter imorgen igen, og vil gå på apoteket veje mig, fremhæve vægten med sådan en selvlysende tusch og hænge op på køleskabet :motion:

Anmeld

2. august 2010

Det er stadig mig-vb

Så husk Frunett, at du skal have det samme tøj på hver gang du vejer dig, ellers virker det ikke!! Men hey, man kan få gode billige digitalvægte rundt omkring til 99 kr, så kan du stå som gud har skabt dig for et mere pålidligt resultat :laugh: - jeg vejer mig kun en gang om ugen, men er engang i mellem ved at gå til af bar' spænding :laugh: Er jeg den eneste her der bruger målebånd??? (bryst, talje, hofter og lår)? Det gode ved målebåndet er, at selvom vægten står lidt i stampe, så kan der godt være røget nogle cm rundt omkring alligevel, og så bliver man skide glad påtrods af ''gyselige tal''. Jeg måler engang om ugen, samme dag som jeg vejer mig, og så skriver jeg det ned.... :)

Anmeld

3. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Sidste gang jeg tog mig sammen, brugte jeg også målebånd - en rigtig god ting ;) Jeg var rimelig fornuftig med kosten (maden :silly: ) og jeg gik til genoptræning 2 - 3 gange i ugen. Men der skete ikke en skid med vægten - men jeg svandt pænt mange cm. God motivation - når vægten 'fryser' :dry:

Anmeld

3. august 2010

als-vb

Ja håber da virkelig at det kommer til at gå den rigtige vej for mig også. Gik okay i går, men var jo mandens fødselsdag så han bestemte menuen, og han ville have pizza, var så fornuftig kun at bestille en pita og bildte mig selv ind at det er sundere da der er mere salat i. og et stk meget lille lagkage. Men resten af dagen var jo frugt, grønt, fisk og rugbrød så det var okay. Har faktisk nemmere ved at komme op på de to liter vand ved at tage dem i kopper som du anbefalede Helene så det virker. Tisser dog konstant. Nu skal kroppen bare i bevægelse også. Har jo et MEGET stilsiddende arbejde.

Anmeld

3. august 2010

kongster-vb

Wooohooo. Det går den rigtige vej nu! Der må have været meget vand i kroppen igår for idag var vægten betydeligt lavere! Så jeg holder fast i sund mad og motion og har nu fået del-målet 69 kg til datterens fødselsdag (29. august). Måske jeg skulle måle også?

Anmeld

3. august 2010

als-vb

målte også i weekenden, var heller ikke nogen opløftende tal...men kan så heldigvis kun blive bedre.

Anmeld

3. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hvor godt Kongster!! :) Og jo, kroppen kan holde på sine egne vanddepoter et par dage, indtil den finder ud af at der kommer frisk vand i rigelige mængder hele tiden - så slipper den sine egne depoter, og så falder vægten der efter. Så Als det skal nok komme!! Og jow! Frem med målebåndet!!!! :)

Anmeld

4. august 2010

lib1982-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Aaaaaaaai hvor flot klaret, lib1982!!! :motion: Glæder mig til jeg selv kan komme ud og løbe (fra Mandag), men er dog ikke sikker på jeg kan løbe mere end et par minutter af gangen :) . Men lidt har jo også ret.... Jeg har spist to stks tunfrikadeller med salat (gulerod, hvidkål, iceberg, tomat, snack peber) og brugte en skefuld Ajvar som sauce :)
Hvad er Ajvar? og tark :blush: har været ude for 3. gang i dag :cheer: :cheer: Det løbeprogram jeg har, skal man den første uge løbe max. 2 minutter a gangen, mener det er gå 2, løb 2 X 7, dvs. 28 minutter i alt - det når jeg ikke op på, men går så til gengæld også kun 1 minut mellem hvert løbeinterval. Fik a vide, at det er bedre/sundere at gøre det sådan, fremfor at løbe til man segner, da man som oftest med korte intervaller kommer op på, faktisk at løbe flere minutter end man ellers ville ;)

Anmeld

4. august 2010

als-vb

Ved godt man kun skal veje sig en gang om ugen men stille mig op på vægten i morges og har på to dage tabt 400 gram, ikke revolutionerende, men sku da en god start. Det meste er jo nok væske, men det hele tæller jo i det store regnestykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.