Kvinder der stjæler andres kvinders mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Ciss

Sprit25 skriver:

Helt alvorligt? Manden er jo ikke en ting der ikke kan tænke selv. Han ved sgu udemærket hvem han stikker pikken op i og han er jo ikke ejendom. Du ejer jo ikke din mand! Hvis han vil stjæles gør han det. Hvis ikke så stopper han. 

Da jeg var single var jeg fuldstændig rocker ligeglad. Kæresten var en udefinerbar person. Det blev først akavet da jeg mødte hans kæreste! 

Manden må tage ansvar for sit eget liv - men derfor kan man jo godt sætte en standart for sig selv, og hvad man selv vil være med til. Man kan ikke bestemme, hvad andre gør af rod i sit liv, men man kan bestemme, hvad man selv gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

modesty

l.kjoeller skriver:

Hvis hun gør det velvidende så af en grund. Moral. Bum ; )

Hvad definitionen på "god moral" er, vil du få forskellige svar på, om du spørger en Kenyaner eller en russer eller en tysker eller en portugiser eller en Aalborgenser. Det er ikke en fast størrelse.

Anmeld

10. februar 2015

modesty

l.kjoeller skriver:

Er det moralsk forsvarligt  at stjæle fordi man selv synes  det er ok ? . Synes det er basis værdier det her. Helt almindelig moral. Kan godt forstå man ikke altid selv er herre over sine følelser men så kan man som minimum  opfordre den anden part til at gøre det forbi først. 

Det er ulovligt at stjæle. Det er ikke ulovligt hverken at knalde med en person der er i forhold - eller at være utro.

Og ja, i nogle menneskers øjne vil det helt klart være moralsk forsvarligt at stjæle, f.eks fra store, kapitalistiske varehuse som udnytter små, sagesløse kinesiske arbejdere.

Alt er relativt og du kan kun tale ud fra hvad der er mest normalt i lige præcis din lille andedam.

Anmeld

10. februar 2015

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at prøve at sætte agendaen igen ,)

Min mand er 100% skyldig. Kvinden han gjorde det med, vidste 100% godt, at han havde familie osv.

Min mand har forklaret, at han ville se, hvad der var på den anden side, og der intet var galt med vores forhold, selvom jeg ved gud har prøvet at få ham til at vende hver en sten for at finde noget.

Jeg er ikke gal på den anden kvinde, ikke sådan rigtig. Jeg synes bare, at hun har en super dårlig moral og kan ikke forstå, hvordan man (kvinde) kan lade sig styre sådan af sine lyster, når der nu ikke var kærlighed i det. Jeg forstår simpelthen ikke hendes valg.

Min mand og jeg er ved at finde ud af det. Jeg kan dog ikke afskrive den anden kvinde som en eller anden dum kælling, da hun er i bekendtskabskredsen og jeg er derfor nødt til at forholde mig til hende.

Uden i øvrigt at kunne svare på dit spørgsmål, må jeg her sige at jeg ikke ville kunne blive ved med at se hende overhovedet. Det kan godt være at det er din mands skyld, og hun ikke har været utro, men hun valgte altså stadig at gøre det her mod en bekendt, og ærligt talt ville hun havne på listen over folk jeg ikke gider at bruge min tid på - ever!

Anmeld

10. februar 2015

Lady Marion <3

Tiltrækningskraft ??

Anmeld

10. februar 2015

l.kjoeller

Katafalk skriver:

Men hvad nu hvis man ikke ved at den anden part er i et forhold?

Så er der selvfølgelig  ingen skyld på nogen måde. 

Anmeld

10. februar 2015

l.kjoeller

Sprit25 skriver:

Helt alvorligt? Manden er jo ikke en ting der ikke kan tænke selv. Han ved sgu udemærket hvem han stikker pikken op i og han er jo ikke ejendom. Du ejer jo ikke din mand! Hvis han vil stjæles gør han det. Hvis ikke så stopper han. 

Da jeg var single var jeg fuldstændig rocker ligeglad. Kæresten var en udefinerbar person. Det blev først akavet da jeg mødte hans kæreste! 

Ja seriøst. Mener OGSÅ kvinden bør have moral. Ja manden er ansvarlig  for egne handlinger  men kvinden burde også have moral og kan altså ikke bare gøre det med god samvittighed.  HVIS hun ved det vel at mærke 

Anmeld

10. februar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sprit25 skriver:

Åh hvor jeg får sikkert hug nu. Men i min optik er det KUN mandens ansvar. Det er ham, der har kone, barn og familie og ikke hende. Hvorfor skulle hun dog sige nej til en sød fyr til ansvar for en familie og kvinde hun ikke kender? 

Hvis manden er lykkelig i sit forhold er det op til ham at bevare en lille smule selvrespekt og sige NEJ! 

Jeg har selv prøvet en fyr misfortolkede signaler jeg sendte og lige pludselig brasede han på toilettet ved mig og prøvede at kysse mig. Han fik et slag uden lige i brystkassen og et stort fedt nej! Han kiggede på mig, smilede og sagde: Det må du undskylde, hvis du fortryder sig til! 

Jeg er rigtig ked af at din mand har været dig utro-men det er din mand du skal være sur på ikke kvinden!

Er så enig. 

Det er udelukkende mandens ansvar han ved hvad han har derhjemme. 

Hvis det derhjemme fungerede otimalt ville han ikke gøre det

Anmeld

10. februar 2015

l.kjoeller

modesty skriver:

Hvad definitionen på "god moral" er, vil du få forskellige svar på, om du spørger en Kenyaner eller en russer eller en tysker eller en portugiser eller en Aalborgenser. Det er ikke en fast størrelse.

Det er klart at det er et vurderingspørgsmål. Og kan jo kun sige at JEG mener det vidner om en svag karakter at bidrage til ødelagte hjem hvis man ved det. Uanset om manden ville gøre alligevel er det dårlig stil synes jeg. 

Anmeld

10. februar 2015

l.kjoeller

modesty skriver:

Det er ulovligt at stjæle. Det er ikke ulovligt hverken at knalde med en person der er i forhold - eller at være utro.

Og ja, i nogle menneskers øjne vil det helt klart være moralsk forsvarligt at stjæle, f.eks fra store, kapitalistiske varehuse som udnytter små, sagesløse kinesiske arbejdere.

Alt er relativt og du kan kun tale ud fra hvad der er mest normalt i lige præcis din lille andedam.

Nej. Men nu var det at trække en parallel mellem det at hun sagde at hvis hun ikke følte det var forkert var det det vel ikke.  Jeg taler jo heller ikke for andre end mig selv gør jeg ? Hvor skriver jeg det ? Men er jo i min gode ret til at skrive det jeg mener  og tænke mit om dem der gør det velvidende både mand og kvinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.