Kvinder der stjæler andres kvinders mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at prøve at sætte agendaen igen ,)

Min mand er 100% skyldig. Kvinden han gjorde det med, vidste 100% godt, at han havde familie osv.

Min mand har forklaret, at han ville se, hvad der var på den anden side, og der intet var galt med vores forhold, selvom jeg ved gud har prøvet at få ham til at vende hver en sten for at finde noget.

Jeg er ikke gal på den anden kvinde, ikke sådan rigtig. Jeg synes bare, at hun har en super dårlig moral og kan ikke forstå, hvordan man (kvinde) kan lade sig styre sådan af sine lyster, når der nu ikke var kærlighed i det. Jeg forstår simpelthen ikke hendes valg.

Min mand og jeg er ved at finde ud af det. Jeg kan dog ikke afskrive den anden kvinde som en eller anden dum kælling, da hun er i bekendtskabskredsen og jeg er derfor nødt til at forholde mig til hende.

Hvis det havde været en tilfældig kvinde han havde mødt, ville jeg umiddelbart sige, at det udelukkende var ham der var en lort. Ikke hendes ansvar - omend jeg ikke selv kunne finde på at være sammen med en mand, jeg vidste var gift og havde børn.

Når du så skriver at hun er i bekendtskabskredsen.... ja, så synes jeg altså også hun er en kælling - hvis hun ikke bare kender til dig, men i er bekendte. 

Jeg synes det er stort at du er villig til at tilgive og kæmpe for jeres forhold. Det er jeg ikke sikker på at jeg kunne. Men så synes jeg også du må være i din ret til at sige hun skal afskrives fuldstændig, så du ikke skal konfronteres med hende.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

l.kjoeller

Sprit25 skriver:

Åh hvor jeg får sikkert hug nu. Men i min optik er det KUN mandens ansvar. Det er ham, der har kone, barn og familie og ikke hende. Hvorfor skulle hun dog sige nej til en sød fyr til ansvar for en familie og kvinde hun ikke kender? 

Hvis manden er lykkelig i sit forhold er det op til ham at bevare en lille smule selvrespekt og sige NEJ! 

Jeg har selv prøvet en fyr misfortolkede signaler jeg sendte og lige pludselig brasede han på toilettet ved mig og prøvede at kysse mig. Han fik et slag uden lige i brystkassen og et stort fedt nej! Han kiggede på mig, smilede og sagde: Det må du undskylde, hvis du fortryder sig til! 

Jeg er rigtig ked af at din mand har været dig utro-men det er din mand du skal være sur på ikke kvinden!

Hvis hun gør det velvidende så af en grund. Moral. Bum ; )

Anmeld

10. februar 2015

Sprit25

l.kjoeller skriver:

Hvis hun gør det velvidende så af en grund. Moral. Bum ; )

Morale overfor hvem? Sig selv eller den "forsmåede kvinde" Hvis hun mener det er okay er det vel morale overfor sig selv? Og hvis man er uenig i den moral jamen så opstår der støj og hun har jo ikke gjort noget forkert i hendes egen optik?

Anmeld

10. februar 2015

Hectar

Jeg har engang været den "anden" kvinde - jeg vidste det bare ikke selv, før bagefter hvor det ligesom var for sent. Han havde ikke fortalt mig noget om at han havde en kæreste, vi gik i seng sammen og jeg blev gravid. Det er vidst den korte historie.

Jeg kunne aldrig finde på at være sammen med en mand, jeg vidste var gift eller i et forhold. Aldrig. 

Men i denne historie er det vidst ikke kvinde du skal være sur på. Det er din mand. At han tillader sig selv at gå i seng med andre kvinder, når han i forvejen er gift er nok det største tillidsbrud jeg kan finde i et forhold.

Anmeld

10. februar 2015

Mulle0802

Det er en svær situation. 

Jeg har prøvet at være sammen med en (blot kys) der havde en kæresten gennem 1,5 år, her var det ham der lagde op til det.

Jeg tænkte "det er ikke mit problem - jeg er single" - men tænkte dog at jeg ikke forstod ham. 

Men efterfølgende valgte han at gå fra kæresten og den dag i dag har vi været sammen i snart 6 år.

I starten ønskede jeg en forklaring fra ham om hvorfor han var hende utro med mig, jeg tænkte og søgte en forklaring for at føle mig sikker i forholdet.

For man er ikke utro hvis man er 100 % tilfreds i sit forhold - men det blev han ved med at sige det havde han været, men at han var blevet "fascineret af mig".

Eksen så sig sur på ham og mig! Jeg tænker nu nok at jeg ville have ageret anderledes hvis det var børn indvolveret eller man var gift. Men vi var omkring 20 år.

Anmeld

10. februar 2015

l.kjoeller

Sprit25 skriver:

Morale overfor hvem? Sig selv eller den "forsmåede kvinde" Hvis hun mener det er okay er det vel morale overfor sig selv? Og hvis man er uenig i den moral jamen så opstår der støj og hun har jo ikke gjort noget forkert i hendes egen optik?

Er det moralsk forsvarligt  at stjæle fordi man selv synes  det er ok ? . Synes det er basis værdier det her. Helt almindelig moral. Kan godt forstå man ikke altid selv er herre over sine følelser men så kan man som minimum  opfordre den anden part til at gøre det forbi først. 

Anmeld

10. februar 2015

Hectar

l.kjoeller skriver:

Er det moralsk forsvarligt  at stjæle fordi man selv synes  det er ok ? . Synes det er basis værdier det her. Helt almindelig moral. Kan godt forstå man ikke altid selv er herre over sine følelser men så kan man som minimum  opfordre den anden part til at gøre det forbi først. 

Men hvad nu hvis man ikke ved at den anden part er i et forhold?

Anmeld

10. februar 2015

Sprit25

l.kjoeller skriver:

Helt alvorligt? Manden er jo ikke en ting der ikke kan tænke selv. Han ved sgu udemærket hvem han stikker pikken op i og han er jo ikke ejendom. Du ejer jo ikke din mand! Hvis han vil stjæles gør han det. Hvis ikke så stopper han. 

Da jeg var single var jeg fuldstændig rocker ligeglad. Kæresten var en udefinerbar person. Det blev først akavet da jeg mødte hans kæreste! 

Anmeld

10. februar 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.

Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?

Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?

Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?

Hvem siger ikke han havde taget hans ring af og sagt han var single. Jeg forstår ikke de kvinder. Men det er helt sikkert hans skyld.

Anmeld

10. februar 2015

Ciss

Katafalk skriver:

Men hvad nu hvis man ikke ved at den anden part er i et forhold?

Det bliver jo en anden sag. Der er jo forskel på at være sammen med en, som lyver og siger, at han er singel, og så bevidst at vælge at være sammen med en, som man VED har kone og børn hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.