Kvinder der stjæler andres kvinders mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.

Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?

Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?

Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?

Men hvordan ved du at hun vidste at han var gift?

Du vil gerne lægge skylden på hende, men det er HAM der har taget et valg, at være dig utro, ikke hende. Hun har været sammen med en mand, men han har været utro.

Så vær sur på ham, forband ham langt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

April-baby

Gør mig virkelig ondt! 

Min kæreste har været så snot dum og helt blank, og være " utro " med min gammel bedsteveninde. " snakker ikke med hende længere, kan ikke tåle synet af hende længere " de skrev om overs sexliv, skrev bare frækt. Da hun sp fortæller mig det, flipper jeg self ud på dem begge to, først kæresten og så veninden. Da han så sagde han aldrig vil gøre det igen, gjorde knægten det fanden to gange igen, i alt tre gange, plus han skrev til sin eks's veninde at han fik stiv på når vi sås, så i alt fire gange har han dummet sig så groft! Da jeg så fortalte ham hvorfor min veninde gjorde det, hun startede med at spørg om han vil skrive frækt. Så forstod han godt hvorfor jeg ikke vil ha de to skulle ha kontakt sammen, vi valgte så at blive sammen, og vi har det så godt idag, nogle dage kan jeg godt ha det lidt underligt med det hele. Men sp snakker vi om det, og hvis jeg har en fornemmelse for der er noget, får jeg hans mobil stykket i hånden. Ikke noget jeg har bestemt, det har han selv. Tag en dyb snak med ham om hvorfor, det gjorde jeg, og det har været med til at gøre vi stadig er sammen idag. Plus jeg var/er gravid på alle fire tidspunkter. Håber lidt du ku/kan bruge det til noget.

Anmeld

10. februar 2015

Sissel

Jeg synes det er hans ansvar.. Du ved jo i virkeligheden ikke hvad han har sagt og ikke sagt til hende.. Måske hun troede han var single. 

De kvinder der udelukket går efter gifte mænd, er nogle kællinger. Men der skal altså to til tango! Og det er altså ham der skal stå til ansvar for kone og børn, ikke hende! 

Anmeld

10. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at prøve at sætte agendaen igen ,)

Min mand er 100% skyldig. Kvinden han gjorde det med, vidste 100% godt, at han havde familie osv.

Min mand har forklaret, at han ville se, hvad der var på den anden side, og der intet var galt med vores forhold, selvom jeg ved gud har prøvet at få ham til at vende hver en sten for at finde noget.

Jeg er ikke gal på den anden kvinde, ikke sådan rigtig. Jeg synes bare, at hun har en super dårlig moral og kan ikke forstå, hvordan man (kvinde) kan lade sig styre sådan af sine lyster, når der nu ikke var kærlighed i det. Jeg forstår simpelthen ikke hendes valg.

Min mand og jeg er ved at finde ud af det. Jeg kan dog ikke afskrive den anden kvinde som en eller anden dum kælling, da hun er i bekendtskabskredsen og jeg er derfor nødt til at forholde mig til hende.

Anmeld

10. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg er enig i, at det 100 % er den utro partners skyld, at der sidder en såret part tilbage og måske nogle skilsmissebørn, men jeg undrer mig nu altså også over, hvorfor en mand/kvinde er sammen med en, der allerede er i et forhold (i de tilfælde hvor de ved de er i et forhold). Jeg kan forstå det, når der virkelig er følelser med, og det ikke bare er et knald, da man jo ikke selv beslutter, hvem man får følelser for.

Man kan som den ”medskyldige” (i mangel af bedre ord) jo sagtens sige, at det er ikke mit ansvar, som flere af mine veninder har sagt, da de selv var single og sammen med mænd, de vidste var i et forhold, og vi gik meget i byen (gad vide om de ville sige det samme i dag, hvis deres mænd var utro?). For mig er det også et spørgsmål om moral, for selvfølgelig er det ikke den ”medskyldige”, der har et ansvar over for den utros familie, men jeg forstår ikke, at man bevidst vil være med til en handling, der sårer nogen så meget uanset, om man kender dem eller ej, når det bare er for et knald. Det er jo ikke, fordi der mangler andre singler at knalde med.

Anmeld

10. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.

Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?

Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?

Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?

Først kæmpe kram.

Kan sagtens forstå din undren og læser den ikke som du vil tage noget af ansvaret fra din mand. 

Skulle jeg ud på markedet igen, ville den eneste grund til at jeg endte med en gift mand være kærlighed, at jeg slet og ret forelskede mig. Men skulle jeg vælge et tilfældigt knald en våd aften i byen vil jeg slå store buet uden om de gifte.

For ja de kan bare sige nej, men hvorfor dog give tilbuddet når der findes mange lækre singlemænd eller dildoer.

Anmeld

10. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min mand er 100% skyldig. Kvinden han gjorde det med, vidste 100% godt, at han havde familie osv.

Min mand har forklaret, at han ville se, hvad der var på den anden side, og der intet var galt med vores forhold, selvom jeg ved gud har prøvet at få ham til at vende hver en sten for at finde noget.

Jeg er ikke gal på den anden kvinde, ikke sådan rigtig. Jeg synes bare, at hun har en super dårlig moral og kan ikke forstå, hvordan man (kvinde) kan lade sig styre sådan af sine lyster, når der nu ikke var kærlighed i det. Jeg forstår simpelthen ikke hendes valg.

Min mand og jeg er ved at finde ud af det. Jeg kan dog ikke afskrive den anden kvinde som en eller anden dum kælling, da hun er i bekendtskabskredsen og jeg er derfor nødt til at forholde mig til hende.

Hvis jeg var single og skulle på scoremarkedet, ville jeg ik tænke over om ham jeg evt. slæbte med hjem var gift, i forhold eller andet. Det er ikke mit ansvar

Anmeld

10. februar 2015

Sprit25

Anonym skriver:

For mig ændre det ALT at du kender hende! Så er hun jo faktisk bare en dum kælling og jeg havde fuldstændig afskrevet hende! 

Anmeld

10. februar 2015

modesty

Jeg har været sammen med en gift mand, over længere tid.

Jeg var 20 år, og havde jeg været ældre og haft flere erfaringer, havde jeg nok ikke gjort det. Men primært for at beskytte mig selv og mine egne følelser.

Jeg oplevede en voldsom tiltrækning til den her mand. Og over en længere periode sås vi med (u)jævne mellemrum. Han fortalte sin kone om os over flere omgange, men kunne ikke finde ud af at tage en beslutning om at gå fra hende eller ej. Det var psykisk drænende både for mig, og selvfølgelig også (i særdeleshed) for hans kone. Og for ham selv.

Han endte med at gå fra sin kone. Efter at jeg udtrykkeligt havde fortalt ham at han ikke skulle regne med at det skulle være os to for evigt. Dette var han helt indforstået med, men som han sagde - han havde haft følelser og oplevet ting der gjorde at han ikke kunne blive i sit ægteskab - uanset om vi to så gik fra hinanden dagen efter. Vi endte med at være sammen i to år.

Jeg har også prøvet at være sammen med en mand der havde en kæreste. Vi sås et par gange og ingen af os var interesseret i at det skulle blive til mere end det. Men der var en meget heftig seksuel kemi imellem os, og ingen af os ville lade den oplevelse gå os forbi.

Jeg tænker at der er rigtig mange forskellige faktorer der kan spille ind. Det kan være at man som "den anden kvinde" rent faktisk bliver forelsket. Det kan være at man er ekstremt fysisk tiltrukket.

Det kan være at man har tænkt sig at have det lidt sjovt for en aften. Og at man tænker at han sgu da er en voksen mand der selv kan finde ud af at holde styr på sit privatliv.

Hvorfor vælger man manden med ringen, fremfor ham uden? Sandsynligvis fordi man er mere tiltrukket af lige præcis dén mand, som så tilfældigvis/desværre har en ring på. Det er jo ikke ligegyldigt hvem vi går i seng med, vi vælger dem hvor kemien er stærkest.

Hvorfor det ene knald var nok til at ødelægge din familie, skal jeg ikke kunne svare på. Var det fordi din mand blev forelsket? Eller var det fordi du ikke kunne acceptere det? Hvis det var sidstnævnte, så handler det jo lige så meget om hvor dine grænser går, som om så mange andre faktorer.

Du skriver at hun ikke er uskyldig, men det mener jeg faktisk at hun er. Det er din mand der har kone og børn, det er HANS valg om han vil sætte det over styr eller ej. 

Jeg håber at du og din mand kommer videre, og at tilliden jer imellem kan blive genoprettet.

PS: Jeg så lige din tilføjelse om at kvinden er i jeres bekendtskabskreds. Dér ville jeg trække grænsen, jeg ville aldrig være sammen med en mand hvis jeg kendte hans kone. Men jeg kan og vil ikke gøre mig til moralsk dommer over andre som ville vælge anderledes end mig. 

Anmeld

10. februar 2015

Mynthe_Mus

Anonym skriver:

Har haft to veninder, der mens de var højgravide var kæresten utro. - Heldigvis gik begge piger fra kæresten. 

Det ENESTE de to piger har snakket om hver gang var PIGERNE-  - Jeg sad ofte og lyttede, og jeg synes det var hårdt hele tiden, at høre om pige, JA hun er sgu ikke en søde pige. MEN kæresten var utro mens de gik med deres barn i maven, og skulle lyve i ansigtet til dem hver gang de gik og var utro. SYNES det er sygt gjort! 

- Hun er absolut ikke uskyldig! MEN hun var ikke gift med dig, eller havde børn med dig. DET er din mand der er den største idiot i verden! Glem kvinde. 

- Og mens jeg var første i 20 erne snakkede jeg med en kvinde der var omkring 27 år, der kun gik efter gifte mænd, fordi hun synes det var frækt, at de skulle gemme sig, og det var hemmeligt. - Jeg er meget imod sådan noget, og sagde det til hende, hun svarede; hun var ikke gifte med manden, det var i mellem ham og konen. :/ så det er nok holdningen..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.