Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det super svært og fanden den på kamara  

Så vil  jeg tro det er en skyggestreg  :/ ellers burde man næsten kunne  ane en smule.  Hvor lang er du ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Så vil  jeg tro det er en skyggestreg  :/ ellers burde man næsten kunne  ane en smule.  Hvor lang er du ? 

Kun omkring 3+5

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kun omkring 3+5

Test om et par dage. Er først der det bør have givet udslag  så 

Anmeld

15. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Jeg sidder med en (meget) negativ test nu, så der var vist ikke noget alligevel, øv! (Hvorfor skal det også være så besværligt...!) 

Har stadig et kæmpe håb for jer, og tænker at i stadig kan nå at komme med gode nyheder!!! 

Vi prøver igen

Øv det jeg da ked af at høre.. Jeg skal til læge og have taget blodprøve har hun sagt. Det bare mærkeligt når den først er negativ og svagt positiv bagefter, men der kan jo have været noget galt med den begetive test når de andre er ens.. 

Anmeld

15. december 2014

PBaby

Anonym skriver:

Har haft det okay idag 

- tog så alligevel en test fordi jeg ville samlinge med dine nye 

min nye ser sådan ud 

Jeg kan faktisk godt se lidt.. På den negative er det nemmest synes jeg.. 

Årh altså. Jeg har sendt min mand ud efter flere teste. Det er helt åndssvagt.

Anmeld

15. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Øv det jeg da ked af at høre.. Jeg skal til læge og have taget blodprøve har hun sagt. Det bare mærkeligt når den først er negativ og svagt positiv bagefter, men der kan jo have været noget galt med den begetive test når de andre er ens.. 

Hvornår skal du til lægen så? Håber håber håber for dig, at prøven kan vise noget godt! 

Ja det er vildt underligt. Må prøve igen i morgen.. Det ville være så rart hvis den var der.  Men mit håb kan være på et meget lille sted. Desværre. 

Testede du i dag på pind?

Anmeld

15. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Hvornår skal du til lægen så? Håber håber håber for dig, at prøven kan vise noget godt! 

Ja det er vildt underligt. Må prøve igen i morgen.. Det ville være så rart hvis den var der.  Men mit håb kan være på et meget lille sted. Desværre. 

Ja, synes bare det mærkeligt lægen siger jeg skal bestille en tid, men når jeg går ind for st bestille har de først tid efter nytår, det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. 

Jeps ville være fint du prøvede i morgen igen, så kan du se om den er negativ, hvis den nu er svagt positiv, så kan du evt prøve st hører din læge ad.. 

Jeg fik ikke testet i morges, men vil prøve i morgen tidlig.. 

Anmeld

15. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Kan nu godt forså dit håb er lille, det er mit os, men krydser fingre for det bedste for os alle tre herinde 

Anmeld

15. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Kan nu godt forså dit håb er lille, det er mit os, men krydser fingre for det bedste for os alle tre herinde 

Ja også jeg.

- det er da mærkeligt, men faktisk det samme her. Skulle i en anden anledning bestille en tid igår, og der var også først tid D. 7! 

Ja, jeg må bare vente og se. Kan det virkelig være rigtigt at ens urin kan være værre at teste med tidlig morgen kontra formiddag? Det er da underligt.. 

Anmeld

15. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Ja også jeg.

- det er da mærkeligt, men faktisk det samme her. Skulle i en anden anledning bestille en tid igår, og der var også først tid D. 7! 

Ja, jeg må bare vente og se. Kan det virkelig være rigtigt at ens urin kan være værre at teste med tidlig morgen kontra formiddag? Det er da underligt.. 

Ja forstår det ikke, kan man jo ikke bruge til noget. Jeg har skrevet til en fertilitetsklinik og de har sagt jeg skal ringe i morgen så vi lige kan snakke. 

Hvad tænker du på i forhold til om urinen er værre om morgenen? Jeg har testet bedst om aftenen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.