Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

LilleSpir

crish89 skriver:

Nej det er der ikke, det jeg ked af, det da helt okay nogen ikke kan se denm det derfor jeg laver indlæg herinde, for at få lidt forskelligt respons på det. Beklager da hver jeg har overset din besked herinde. 

Det var virkelig ikke for at være snerpet! Jeg undrede mig bare over, at de få som ikke var enig med dig, ikke fik et svar også  

Jeg siger heller ikke at man ikke har lov at håbe - for det gør jeg da bestemt også selv! Jeg ville da ønske det var mig der stod med en positiv test.. Jeg ved bare fra min egen krop, at den godt kan spille mig et puds, hvis jeg tror tilpas meget på det.. Også bliver jeg skuffet når jeg står med en negativ test. Skuffelsen er ofte ret hård at komme igennem, så det var egentlig bare for at forberede dig! Ikke for at tage glæden eller håbet fra dig  

Jeg håber det lykkes for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

crish89

LilleSpir skriver:

Det var virkelig ikke for at være snerpet! Jeg undrede mig bare over, at de få som ikke var enig med dig, ikke fik et svar også  

Jeg siger heller ikke at man ikke har lov at håbe - for det gør jeg da bestemt også selv! Jeg ville da ønske det var mig der stod med en positiv test.. Jeg ved bare fra min egen krop, at den godt kan spille mig et puds, hvis jeg tror tilpas meget på det.. Også bliver jeg skuffet når jeg står med en negativ test. Skuffelsen er ofte ret hård at komme igennem, så det var egentlig bare for at forberede dig! Ikke for at tage glæden eller håbet fra dig  

Jeg håber det lykkes for dig 

Det er helt okay..  Ved godt jeg os har været alt for optimistisk, i forsøget på at lægge det på afstand har jeg bare været så frustreret over at det kun er svagt positive og nogen ser helt negativ ud og så en i morges man godt kunne se stregen på med farve i.. 

Men tusind tak 

Anmeld

16. december 2014

LilleSpir

crish89 skriver:

Det er helt okay..  Ved godt jeg os har været alt for optimistisk, i forsøget på at lægge det på afstand har jeg bare været så frustreret over at det kun er svagt positive og nogen ser helt negativ ud og så en i morges man godt kunne se stregen på med farve i.. 

Men tusind tak 

Slå kold vand i blodet og skub alle de tests lidt til siden. Nyd din kæreste/mand, hverdagen og december måned lidt i stedet Så tag en ny test om 1-2 uger. Hvis resultatet er positivt, er det positivt, om du tjekker nu eller om du venter. Så er det altid lidt dejligere at få en positiv overraskelse, end en skuffelse, hvis du nu havde sat snuden lidt for meget op efter det

Det skal jo nok komme før eller siden  

Anmeld

16. december 2014

crish89

LilleSpir skriver:

Slå kold vand i blodet og skub alle de tests lidt til siden. Nyd din kæreste/mand, hverdagen og december måned lidt i stedet Så tag en ny test om 1-2 uger. Hvis resultatet er positivt, er det positivt, om du tjekker nu eller om du venter. Så er det altid lidt dejligere at få en positiv overraskelse, end en skuffelse, hvis du nu havde sat snuden lidt for meget op efter det

Det skal jo nok komme før eller siden  

Mange tak for din hjælp, det vil jeg prøve og så se om jeg kan droppe alle test. Det rigtig nok det ville være mere dejligt med en overraskelse end en skuffelse  

Anmeld

16. december 2014

natashalarsen

Jeg kan ikke se på nogle af de teste en ekstra streg

Men jeg håber da for jer den kommer

sådan så mine ud er 19+5 nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Jeg kan ikke se på nogle af de teste en ekstra streg

Men jeg håber da for jer den kommer

sådan så mine ud er 19+5 nu

Ok bare i orden. Dine er godt nok fint tydelige..  ��

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Ok bare i orden. Dine er godt nok fint tydelige..  ��

næææ de var faktisk meget utydelig 

kan bare ikke finde det billed hvor stregen er meget utydelig

Anmeld

17. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

næææ de var faktisk meget utydelig 

kan bare ikke finde det billed hvor stregen er meget utydelig

Hehe Oki helt i orden. Var den mere tydelig end mine eller nogen lunde det samme? ��

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Hehe Oki helt i orden. Var den mere tydelig end mine eller nogen lunde det samme? ��

Jeg kan ikk se en ekstra streg  på nogle  af jeres  kigger og kigger 

min var meget  utydelig  og kom 1 sek efter urinen ramte og blev  så lidt tidligere  efter 3 min. 

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

natashalarsen skriver:

Jeg kan ikk se en ekstra streg  på nogle  af jeres  kigger og kigger 

min var meget  utydelig  og kom 1 sek efter urinen ramte og blev  så lidt tidligere  efter 3 min. 

Lidt tidligere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.