Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Hehe ja ved jeg heller ikke.. �� jeg kan os sagtens se dem på dine billeder, ja det er meget frustrerende når man ikke ved om man skal tage den for en positiv eller negativ test, for en streg er jo en streg, men hvor svag må den egentlig være. Der er jo en streg ved os, og når vi kan se den is trækt arm, og min kæreste kunne os sagtens se den. 

ihh hvor dejligt du os kan se dem på mine billeder �� 

hehe ville os gerne have en anden en strimmel testen, og se om den bliver tydeligere. 

Yay!! Det er jeg glad for! 

Jamen præcis. Synes da godt de kunne tage at være lidt mere tydelige, i stedet for det pjat, hvor man ikke ved hvad man skal tænke. 

Vi må væbne os med tålmodighed til i morgen!

Har i haft nogle symptomer eller haft det mærkeligt? Jeg har haft det totalt underligt den sidste uge. Murren og bobler og stik og jag, lige præcis som med min søn dengang for snart længe siden.. Og igår var det mere markant, og derfor besluttede jeg mig for at teste i morges. (Dog ikke med morgen urin) 

i dag har jeg oplevet svimmelhed og hovedpine. Men der kan selvfølgelig også bare være sygdom på vej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

PBaby

Anonym skriver:

Min ser sådan Ud i negativ 

Jeg kan sagtens se dem. 

Anmeld

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Jamen præcis. Synes da godt de kunne tage at være lidt mere tydelige, i stedet for det pjat, hvor man ikke ved hvad man skal tænke. 

Har i haft nogle symptomer eller haft det mærkeligt? Jeg har haft det totalt underligt den sidste uge. Murren og bobler og stik og jag, lige præcis som med min søn dengang for snart længe siden.. Og igår var det mere markant, og derfor besluttede jeg mig for at teste i morges. (Dog ikke med morgen urin) 

i dag har jeg oplevet svimmelhed og hovedpine. Men der kan selvfølgelig også bare være sygdom på vej..

Hehe ja det kunne de nemlig godt tage at være..

Ja men har testede de sidste par dage  uden ret meget forandring kun en smule fra igår til idag. 

Jamen jeg har har haft morgenkvalme, skulle ofte tisse, træt, mens lignende smerter fra søndag til onsdag i sidste uge og så her sidst på ugen har jeg haft jag og stikken i venstre lysken og lidt i højre, øget kvalme, meget oppustet, men i morgen vågnede jeg så med stærk kvalen, sure opstød hele dagen 

Så snart jeg skulle bukke mig og jag i underlivet. Meget spændt fra navlen og ned.. 

Vi kan nok bare ikke gøre andet end at håbe og vente

hvilke teste har du brugt? Kun dem fra netto? 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

PBaby skriver:

Kun kvalme en morgen for 2 dage siden , ellers stik og jag i underlivet

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

PBaby skriver:

Jeg kan sagtens se dem. 

Fedt  

"måske du kan fortælle mig hva det der negativ skulle gøre det bedre ����

Anmeld

14. december 2014

crish89

Anonym skriver:

Kun kvalme en morgen for 2 dage siden , ellers stik og jag i underlivet

Bliver spændende hvordan dine udvikler sig 

Anmeld

14. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Hehe ja det kunne de nemlig godt tage at være..

Ja men har testede de sidste par dage  uden ret meget forandring kun en smule fra igår til idag. 

Jamen jeg har har haft morgenkvalme, skulle ofte tisse, træt, mens lignende smerter fra søndag til onsdag i sidste uge og så her sidst på ugen har jeg haft jag og stikken i venstre lysken og lidt i højre, øget kvalme, meget oppustet, men i morgen vågnede jeg så med stærk kvalen, sure opstød hele dagen 

Så snart jeg skulle bukke mig og jag i underlivet. Meget spændt fra navlen og ned.. 

Vi kan nok bare ikke gøre andet end at håbe og vente

hvilke teste har du brugt? Kun dem fra netto? 

Åh den kvalme. Den har jeg heldigvis ikke mærket meget til..måske en lille smule i dag, men det har også været en mææærkelig dag for mig.. også med spisevaner.. Ved du hvad jeg har indtaget i dag? Chokolade, og ost.. wauw.
Men trætheden!! Den kan jeg godt nikke genkendende til nu du siger det, for jeg har da følt mig som en omvandrende zombie de sidste par dage. Og i dag faldt jeg i søvn på sofaen midt i en tegnefilm som jeg egentlig så med min søn..

Det lyder da som om du har nogle realle symptomer, og jeg tænker også i forhold til, at du har kunne teste på den her måde igår også. (Selvom de har været svagere..)

Nej, du har ret. Vente vente vente!! Det er SÅ svært. Har lyst til at købe mig (mere) fattig i teste...

Ja jeg har kun brugt dem fra netto. Mest fordi de er de billigste og det tætteste på mig
Også dem jeg brugte med min søn, men der kom stregen med det samme og var knald(lyse)rød.

Jeg er nok mest bange for, at det ender med at gå til, hvis der nu faktisk er noget. Og det føles bare så meget sådan..!
Har du også sådan en fornemmelse?

Anmeld

14. december 2014

PBaby

Anonym skriver:

Fedt  

"måske du kan fortælle mig hva det der negativ skulle gøre det bedre ����

Jeg synes bare, med så svage streger, at det nogen gange kan være nemmere at se kontrasten ved at lave dem negative.

Anmeld

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Åh den kvalme. Den har jeg heldigvis ikke mærket meget til..måske en lille smule i dag, men det har også været en mææærkelig dag for mig.. også med spisevaner.. Ved du hvad jeg har indtaget i dag? Chokolade, og ost.. wauw.
Men trætheden!! Den kan jeg godt nikke genkendende til nu du siger det, for jeg har da følt mig som en omvandrende zombie de sidste par dage. Og i dag faldt jeg i søvn på sofaen midt i en tegnefilm som jeg egentlig så med min søn..

Det lyder da som om du har nogle realle symptomer, og jeg tænker også i forhold til, at du har kunne teste på den her måde igår også. (Selvom de har været svagere..)

Nej, du har ret. Vente vente vente!! Det er SÅ svært. Har lyst til at købe mig (mere) fattig i teste...

Ja jeg har kun brugt dem fra netto. Mest fordi de er de billigste og det tætteste på mig
Også dem jeg brugte med min søn, men der kom stregen med det samme og var knald(lyse)rød.

Jeg er nok mest bange for, at det ender med at gå til, hvis der nu faktisk er noget. Og det føles bare så meget sådan..!
Har du også sådan en fornemmelse?

Dejligt du ikke har mærket noget til den endnu, for den er bare træls, og specielt de sure opstød ad.. Hehe ja det med de spisevaner de kan os hurtigt blive mærkeligt, men ja må sige det ik lige er den bedste kombi  

trætheden er også træls, mærker den specielt fordi jeg er i en børnehaven, så man blir os lidt ekstra ør i hovedet 

ja synes jeg har haft en den symptomerne sammen med tydeligere blodåre på brysterne og ømme bryster i starten. Med lyder nu os til dine symptomer er der, det jo forskelligt hvor meget man mærker til det. 

Ja jeg kunne godt nok os købe mig fattig i det. Har allerede haft købt en del, men pengene til test er ikke så store i denne måned. 

Okay så kan det være jeg skal prøve at købe dem der eller i Rema og se hvad den så viser. Jeg må ud ig handle i morgen 

jeps har det på præcis samme måde,har følelsen af at der bare er et eller andet derinde, vi har forsøgt nu i 2 år og har aldrig haft de samme jag og symptomer og samme følelse som denne gang. Men jeg frygter os det værste, har kontaktet lægen og hun svare mig på mail i Morgen, en tidlig scanning ville være dejligt, men får jeg nok ik bare sådan lige.  

Anmeld

14. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Dejligt du ikke har mærket noget til den endnu, for den er bare træls, og specielt de sure opstød ad.. Hehe ja det med de spisevaner de kan os hurtigt blive mærkeligt, men ja må sige det ik lige er den bedste kombi  

trætheden er også træls, mærker den specielt fordi jeg er i en børnehaven, så man blir os lidt ekstra ør i hovedet 

ja synes jeg har haft en den symptomerne sammen med tydeligere blodåre på brysterne og ømme bryster i starten. Med lyder nu os til dine symptomer er der, det jo forskelligt hvor meget man mærker til det. 

Ja jeg kunne godt nok os købe mig fattig i det. Har allerede haft købt en del, men pengene til test er ikke så store i denne måned. 

Okay så kan det være jeg skal prøve at købe dem der eller i Rema og se hvad den så viser. Jeg må ud ig handle i morgen 

jeps har det på præcis samme måde,har følelsen af at der bare er et eller andet derinde, vi har forsøgt nu i 2 år og har aldrig haft de samme jag og symptomer og samme følelse som denne gang. Men jeg frygter os det værste, har kontaktet lægen og hun svare mig på mail i Morgen, en tidlig scanning ville være dejligt, men får jeg nok ik bare sådan lige.  

Åh ja, det forstår jeg godt - der er nok også godt gang i sådan en børnehave!!

Ja du må ud og handle.. bare liiiige en sidste gang
Ved hvad du mener, det har jeg nemlig heller ikke.. Men da den ene test var mærkelig i dag, blev jeg jo nødt til at bruge nr. 2 fra pakken, selvom den egentlig var til i morgen. Oh well. Der ligger nu to klar igen, og jeg kan nok godt regne ud, at de bliver brugt i morgen......

2 år er også lang tid. Jeg håber virkelig for jer, at den er der, og at der er to fine (mere) tydelige streger i morgen!!
Det ville da være perfekt lige her op til jul også.

Nej og med sådan en scanning, der er det ikke engang sikkert at der er noget at se så tidligt, så man risikere bare at blive endnu mere nervøs. Men ja, jeg forstår dig udemærket.

Jeg har nok været skruk i 2-3 år efterhånden, men det er først her nu, at vi har været enige herhjemme. Og det er trods alt vigtigt i sådan en situation.
Jeg hååååååber.

Det bobler bare i maven og det føles bare som om, at der sker ET ELLER ANDET kom så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.