PBaby skriver:
Åh den kvalme. Den har jeg heldigvis ikke mærket meget til..måske en lille smule i dag, men det har også været en mææærkelig dag for mig.. også med spisevaner.. Ved du hvad jeg har indtaget i dag? Chokolade, og ost.. wauw. 
Men trætheden!! Den kan jeg godt nikke genkendende til nu du siger det, for jeg har da følt mig som en omvandrende zombie de sidste par dage. Og i dag faldt jeg i søvn på sofaen midt i en tegnefilm som jeg egentlig så med min søn..
Det lyder da som om du har nogle realle symptomer, og jeg tænker også i forhold til, at du har kunne teste på den her måde igår også. (Selvom de har været svagere..)
Nej, du har ret. Vente vente vente!! Det er SÅ svært. Har lyst til at købe mig (mere) fattig i teste... 
Ja jeg har kun brugt dem fra netto. Mest fordi de er de billigste og det tætteste på mig 
Også dem jeg brugte med min søn, men der kom stregen med det samme og var knald(lyse)rød.
Jeg er nok mest bange for, at det ender med at gå til, hvis der nu faktisk er noget. Og det føles bare så meget sådan..!

Har du også sådan en fornemmelse?
Dejligt du ikke har mærket noget til den endnu, for den er bare træls, og specielt de sure opstød ad.. Hehe ja det med de spisevaner de kan os hurtigt blive mærkeligt, men ja må sige det ik lige er den bedste kombi
trætheden er også træls, mærker den specielt fordi jeg er i en børnehaven, så man blir os lidt ekstra ør i hovedet 
ja synes jeg har haft en den symptomerne sammen med tydeligere blodåre på brysterne og ømme bryster i starten. Med lyder nu os til dine symptomer er der, det jo forskelligt hvor meget man mærker til det.
Ja jeg kunne godt nok os købe mig fattig i det. Har allerede haft købt en del, men pengene til test er ikke så store i denne måned.
Okay så kan det være jeg skal prøve at købe dem der eller i Rema og se hvad den så viser. Jeg må ud ig handle i morgen 
jeps har det på præcis samme måde,har følelsen af at der bare er et eller andet derinde, vi har forsøgt nu i 2 år og har aldrig haft de samme jag og symptomer og samme følelse som denne gang. Men jeg frygter os det værste, har kontaktet lægen og hun svare mig på mail i Morgen, en tidlig scanning ville være dejligt, men får jeg nok ik bare sådan lige. 
Anmeld